quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness moet je dan ook alleen van de tap drinken, en mocht je ooit perse uit een blik willen, dan moet je het in een glas gieten als het goed koud is.
Guinness
Precies, zo is het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness moet je dan ook alleen van de tap drinken, en mocht je ooit perse uit een blik willen, dan moet je het in een glas gieten als het goed koud is.
Guinness
Neequote:
IJskoud, rond de 2 graden, zojuist ingeschonkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
Guinness
Zo is het, en niet anders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
In Dublin lekker overpriced in O'Donoghue'squote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
Ik drink het niet uit blik, leer lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Guinness uit blik drinken![]()
Mijn opa draait zich om in zijn graf als hij dit zou lezen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink het niet uit blik, leer lezen
Leer bier drinken wijf!quote:Nu heb ik dus zojuist een van die blikken opengemaakt
Ik drink uit het glas, dus drink ik niet rechtstreeks uit het blikquote:
Het is geen Schültenbrauquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink het niet uit blik, leer lezen
Ach je gaf het al aan dat het in de kroeg wel oke was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink uit het glas, dus drink ik niet rechtstreeks uit het blik
En dit smaakt toch wel anders dan het gemiddelde bier, he
Guinness uit blik is gewoon té ver van the real thing.quote:
Ja maar het opeens vies vinden...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Guinness uit blik is gewoon té ver van the real thing.
Don't be afraid of the dark
Het is echt een wereld van verschil, dat vind ik als Ier zijnde ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar het opeens vies vinden...
Ik vind het smaken naar een stel peuken uitgedoofd in een halfleeg flesje bier (ja, dronken ervaring meequote:
Vies is een groot woord inderdaad, maar er zit echt heel erg veel verschil in. Ik vind Guinness uit blik altijd heel erg waterig smaken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar het opeens vies vinden...
Guinness Storehouse of zo'n shop?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:18 schreef thingamajig het volgende:Guinness
Heb ooit in Dublin een paar Guinness manchetknopen gekocht. Die heb ik nu nog wel eens in![]()
DAT dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:08 schreef -Willempie- het volgende:
Niet lullen, gewoon opzuipen!
BIER = BIER
Uh, neequote:
Nee. Export bier is gewoon goor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
In dat soort bier zitten de zelfde ingrediënten als in de zogenaamde "A" merken.
Echter willen mensen prijs en mond-op-mond reclame weleens botvieren op kwaliteit. Het feit dat mensen dat vies vinden komt doordat ze "het vertrouwde" vanuit hun omgeving krijgen geindoctrineerd.
Nu gaan allerlei mensen dit lopen ontkennen maar ik als doorgewinterde bierkenner heb ooit meegedaan aan een biertest. Daarvoor was ik van mening dat niet alle bier aan kwaliteit voldoet.
Maar toen kwam eruit dat ik amstel het minst lekker vond, wat volgens jullie totaal onlogisch zou moeten zijn. En ik weet zeker dat bij een geblindoekte test jullie vast geen low-budget bier op de laatste plek hebben staan.
live with it en doe geen populistische uitspraken dat goedkoper bier vies zou zijn.
Jij bent gewoon een obvious troll die een opvallend smalle horizon heeft.quote:
Corona is kattenpisquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Import bier is goor? is dat de reden waarom mensen massaal corona drinken?
neen, dat komt omdat dat gewoon overhyped is. Als iedereen schultenbrau gaat drinken ben jij de eerste met een blikje om je muil.
Maar dat doet men niet want schultenbrau is goedkoop (Dat zegt immers je onderbewustzijn, want hoe kan nou iets goedkoops bij bovendien de ALDI. Lekkerder zijn dan die biersoorten met de prijzen die door nederlandse kartelvorming zijn ontstaan?) Dan zou je haast wel denken dat Nederlands bier lekkerder zou zijn. Het is immers duurder.
Kijk, een beetje Fok!-er is zo chauvenist als de tering. Daarvoor doe ik niet onder, ik ben trots op òns bier. Maar daardoor niet kortzichtig genoeg om te zeggen dat import bier gelijk vies is.
Danku.
(P.S Ik heb bijna zo niet alle soorten bier al ondervonden, daarbij was alles mits stevig gekoeld zeer te doen)
Ik vind Corona wel gaan, alleen zit die èchte biersmaak er niet aan. Dat is toch wel een vereistequote:Op dinsdag 8 december 2009 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Corona is kattenpis
Ik kan vaandel van de dirk wel waarderen, is ook redelijk goedkoop spul
Corona is, bij hoge uitzondering, op een erg warme zomerdag wel een biertje om weg te tikken op een terras. Maar meer dan 2 moet ik er ook echt niet van hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:- verhaal -
(P.S Ik heb bijna zo niet alle soorten bier al ondervonden, daarbij was alles mits stevig gekoeld zeer te doen)
Meelullen met de grote groep heet datquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Inderdaad, het is in feite gewoon een redelijk biertje voor een zéér redelijk prijsje.
Maar mijn punt is dat die gasten die er lacherig over doen en stellen van : DAT BIER IS ZO GOOR.
meestal zelf niet doorhebben dat ze bij evenementen hetzelfde bier drinken maar in heineken plastic bekertjes
Wat een zinsbouwquote:
Guinness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |