quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness moet je dan ook alleen van de tap drinken, en mocht je ooit perse uit een blik willen, dan moet je het in een glas gieten als het goed koud is.
Guinness
Precies, zo is het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness moet je dan ook alleen van de tap drinken, en mocht je ooit perse uit een blik willen, dan moet je het in een glas gieten als het goed koud is.
Guinness
Neequote:
IJskoud, rond de 2 graden, zojuist ingeschonkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
Zo is het, en niet anders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
In Dublin lekker overpriced in O'Donoghue'squote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
Guinness
Ik drink het niet uit blik, leer lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Guinness uit blik drinken![]()
Mijn opa draait zich om in zijn graf als hij dit zou lezen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink het niet uit blik, leer lezen
Leer bier drinken wijf!quote:Nu heb ik dus zojuist een van die blikken opengemaakt
Ik drink uit het glas, dus drink ik niet rechtstreeks uit het blikquote:
Het is geen Schültenbrauquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink het niet uit blik, leer lezen
Ach je gaf het al aan dat het in de kroeg wel oke was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik drink uit het glas, dus drink ik niet rechtstreeks uit het blik
En dit smaakt toch wel anders dan het gemiddelde bier, he
Guinness uit blik is gewoon té ver van the real thing.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |