Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga moderaten anders, je bent niet voor niets blauw, wat doen foto's van mij hier die ik niet zelf plaats, en wat doen doodsbedreigingen in klb?Als je nog verder off-topic wilt...
DIG vraagjes horen in DIG thuis.quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Inderdaad het gaat nergens overquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:24 schreef FoKTeD het volgende:
wat is internet toch grappig midden in de nacht, xD bitch fighst zonder enig boeiende reden
Pardon?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:26 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat nergens over![]()
En die mafkees die een heel verhaal tikt voor niks
tjah ze typen tenminste wel iets wat onderbouwt en onderzocht is............. mjah das koeienstront ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:26 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat nergens over![]()
En die mafkees die een heel verhaal tikt voor niks
Oh ja dat was vroeger, toen types als Tara nog wel fatsoenlijk overal konden moderaten...quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.
En verder uit: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
[..]
DIG vraagjes horen in DIG thuis.
is dit niet een soort van opgeven????? dus niet nog een langere, nuttelozere discussie voerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja dat was vroeger, toen types als Tara nog wel fatsoenlijk overal konden moderaten...
Sorry, ik verwarde je met iemand anders.
Een klb-mod mag wat mij betreft als hij of zij wil dit topic dan wel sluiten, ik had het toch gehad met die laptop die veel te sloom was, en morgen kopp ik wel weer een ander.
Ben je gek, er is zoveel meer te doen, en klb is toch reddeloos verloren, ze kunnen echt niets.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef FoKTeD het volgende:
[..]
is dit niet een soort van opgeven????? dus niet nog een langere, nuttelozere discussie voeren
Materialist!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja dat was vroeger, toen types als Tara nog wel fatsoenlijk overal konden moderaten...
Sorry, ik verwarde je met iemand anders.
Een klb-mod mag wat mij betreft als hij of zij wil dit topic dan wel sluiten, ik had het toch gehad met die laptop die veel te sloom was, en morgen koop ik wel weer een ander.
Als er iets is in tegenspraak met zijn gedrag, dan is het bovenstaande quote. Lamon. is aan het slopen (vooral ook met zijn foto's).quote:Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ego's ben ik het niet mee eens.
Iedereen mag een groot ego hebben, als je er maar wat nuttigs mee doet, en niet iets negatiefs.
90% van Nederland heeft een te groot ego. Als ze het nou ooit eens over zouden zetten in opbouwend gedrag, is een ego hebben juist prima.
Nee.quote:Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef Inverted_World het volgende:
Volgens mij is Lamon mentaal niet helemaal stabiel, maar dat wist 90% van de fokkers waarschijnlijk ook al voor mij.
Ik denk dat de meeste FOK!kertjes gewoon dikke meelopers zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:11 schreef OeJ het volgende: [..knip..]
De B staat links van de N....quote:Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHA
WEET JE
TS DRUKTE IN PLAATS VAN DE N OP DE KNOP RECHTS VAN DE N, DE B![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LATEN WE HEM ALLEMAAL EROP GAAN WIJZEN!!!!!!!!!!!1111111111111111111
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Twizu het volgende:
Lamon is toch een best toffe gast? Hij komt in ieder geval best sympathiek over en hij doet toch geen vlieg kwaad? Bovendien moest ik lachen om dit topic en dat is altijd goed.![]()
Wat een onzin, waar zie je hem ook maar enigszins inhoudelijk op bv Biels ingaan? Ik zie alleen maar ontwijkende antwoorden als het te moeilijk wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:11 schreef OeJ het volgende:
Ik heb ook maar eens een poging gedaan om die "rare" Lamon. te begrijpen, want ik zal het eerlijk zeggen, hij maakt dat wel in mij wakker.
Vanwaar toch al die aandachttrekkerij?
Hij is niet dom (hij weet in een discussie prima overeind te blijven), niet lelijk, ook geen enorme afkeer
Dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een onzin, waar zie je hem ook maar enigszins inhoudelijk op bv Biels ingaan? Ik zie alleen maar ontwijkende antwoorden als het te moeilijk wordt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Twizu het volgende:
Lamon is toch een best toffe gast? Hij komt in ieder geval best sympathiek over en hij doet toch geen vlieg kwaad? Bovendien moest ik lachen om dit topic en dat is altijd goed.![]()
Zo knettergek is het nou ook weer niet, hoor. Er zijn mensen zat die het normaal vinden anderen een klap te verkopen bij het minst geringste ofzo, dat heb ik nou nog nooit gedaan omdat ik dat knettergek vind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef Zith het volgende:
Jammer Lamon, ik ken je als een erg rustige jongen, er zijn blijkbaar dingen die je echter knetter, maar dan ook knettergek maken.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Twizu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |