abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75397124
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ga moderaten anders, je bent niet voor niets blauw, wat doen foto's van mij hier die ik niet zelf plaats, en wat doen doodsbedreigingen in klb? Als je nog verder off-topic wilt...
Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.
En verder uit: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
quote:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
DIG vraagjes horen in DIG thuis.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75397144
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:24 schreef FoKTeD het volgende:
wat is internet toch grappig midden in de nacht, xD bitch fighst zonder enig boeiende reden
Inderdaad het gaat nergens over
En die mafkees die een heel verhaal tikt voor niks
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:27:12 #153
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75397154
Egad. met een beetje geluk hoef je alleen de keyboard te vervangen.

ot:ja ik herken dat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:27:27 #154
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75397158
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:26 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

Pardon?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:27:52 #155
258081 FoKTeD
Fok TeD met zn lelijke hoofd
pi_75397161
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:26 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

tjah ze typen tenminste wel iets wat onderbouwt en onderzocht is............. mjah das koeienstront ook
pi_75397168
Waar is de lobi jongens?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75397189
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hier ben ik gewoon user en als ik iets wil aankaarten dien ik een TR in.
En verder uit: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
[..]

DIG vraagjes horen in DIG thuis.
Oh ja dat was vroeger, toen types als Tara nog wel fatsoenlijk overal konden moderaten...
Sorry, ik verwarde je met iemand anders.

Een klb-mod mag wat mij betreft als hij of zij wil dit topic dan wel sluiten, ik had het toch gehad met die laptop die veel te sloom was, en morgen koop ik wel weer een ander.
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:33:22 #158
258081 FoKTeD
Fok TeD met zn lelijke hoofd
pi_75397204
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Oh ja dat was vroeger, toen types als Tara nog wel fatsoenlijk overal konden moderaten...

Een klb-mod mag wat mij betreft als hij of zij wil dit topic dan wel sluiten, ik had het toch gehad met die laptop die veel te sloom was, en morgen kopp ik wel weer een ander.
is dit niet een soort van opgeven????? dus niet nog een langere, nuttelozere discussie voeren
pi_75397265
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef FoKTeD het volgende:

[..]

is dit niet een soort van opgeven????? dus niet nog een langere, nuttelozere discussie voeren
Ben je gek, er is zoveel meer te doen, en klb is toch reddeloos verloren, ze kunnen echt niets.
Een tip voor een mooie nieuwe duurdere laptop is al teveel gevraagd en off-topic, maar tig scheldpartijen en dom geroddel over een internetsite op msn en in anonieme FoBo's niet schijnbaar.
Oh, en doodsbedreigingen zijn hier ook okee.

Trusten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:25:59 #160
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75398486
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een klb-mod mag wat mij betreft als hij of zij wil dit topic dan wel sluiten, ik had het toch gehad met die laptop die veel te sloom was, en morgen koop ik wel weer een ander.
Materialist!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75398756
Ik heb ook maar eens een poging gedaan om die "rare" Lamon. te begrijpen, want ik zal het eerlijk zeggen, hij maakt dat wel in mij wakker.

Vanwaar toch al die aandachttrekkerij?

Hij is niet dom (hij weet in een discussie prima overeind te blijven), niet lelijk, ook geen enorme afkeer van een bevolkingsgroep, die hij de schuld geeft van alle ellende, dus wat is het dan wel?

Want: irritatie (willen) opwekken bij andere users heeft hij tot een kunst verheven.

En toen kwam ik ook nog deze tekst van hem tegen:
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ego's ben ik het niet mee eens.
Iedereen mag een groot ego hebben, als je er maar wat nuttigs mee doet, en niet iets negatiefs.
90% van Nederland heeft een te groot ego. Als ze het nou ooit eens over zouden zetten in opbouwend gedrag, is een ego hebben juist prima.
Als er iets is in tegenspraak met zijn gedrag, dan is het bovenstaande quote. Lamon. is aan het slopen (vooral ook met zijn foto's).

Waarom?

Misschien wil hij gewoon weten wie hem wel waardeert?

Daar heeft hij veel voor over: Lamon. & zijn Enorme Ego.

Wie geeft hem een aai over zijn bol?

Vraag aan Lamon.: Is dat je beweegreden?
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 december 2009 @ 09:01:56 #162
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75399247
Wat bagger verwijderd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75399321
Wat een leuk topic om de ochtend mee te beginnen
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 09:11:49 #164
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75399390
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef Inverted_World het volgende:
Volgens mij is Lamon mentaal niet helemaal stabiel, maar dat wist 90% van de fokkers waarschijnlijk ook al voor mij.
Nee.
OT: Dat ziet er niet uit. Geduld is een schone zaak.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 09:17:22 #165
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75399466
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:11 schreef OeJ het volgende: [..knip..]
Ik denk dat de meeste FOK!kertjes gewoon dikke meelopers zijn. Kennen TS totaal niet maar hebben een mening door wat ze van anderen lezen.
OT; Zo ging laatst koffie over mijn toetsenbord. Ik heb geduldig gewacht tot het opgedroogd was en wat denk je? Toetsenbord kapot. Toen moest ik een nieuwe kopen. Gelukkig was het niet de laptop.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:09:17 #166
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_75400509
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHA
WEET JE
TS DRUKTE IN PLAATS VAN DE N OP DE KNOP RECHTS VAN DE N, DE B
LATEN WE HEM ALLEMAAL EROP GAAN WIJZEN!!!!!!!!!!!1111111111111111111
De B staat links van de N....
En verder, ik herken het helemaal. Ben met apparaten ook erg ongeduldig. Geldt voor alle apparaten maar vooral voor de cd speler of de computer.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:21:56 #167
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75400862
Lamon is toch een best toffe gast? Hij komt in ieder geval best sympathiek over en hij doet toch geen vlieg kwaad? Bovendien moest ik lachen om dit topic en dat is altijd goed.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 10:41:01 #168
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_75401446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Twizu het volgende:
Lamon is toch een best toffe gast? Hij komt in ieder geval best sympathiek over en hij doet toch geen vlieg kwaad? Bovendien moest ik lachen om dit topic en dat is altijd goed.
Dat dus.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 10:43:55 #169
230491 Zith
pls tip
pi_75401526
Jammer Lamon, ik ken je als een erg rustige jongen, er zijn blijkbaar dingen die je echter knetter, maar dan ook knettergek maken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:37:55 #170
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75404908
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:11 schreef OeJ het volgende:
Ik heb ook maar eens een poging gedaan om die "rare" Lamon. te begrijpen, want ik zal het eerlijk zeggen, hij maakt dat wel in mij wakker.

Vanwaar toch al die aandachttrekkerij?

Hij is niet dom (hij weet in een discussie prima overeind te blijven), niet lelijk, ook geen enorme afkeer

Wat een onzin, waar zie je hem ook maar enigszins inhoudelijk op bv Biels ingaan? Ik zie alleen maar ontwijkende antwoorden als het te moeilijk wordt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:24:20 #171
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75406346
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wat een onzin, waar zie je hem ook maar enigszins inhoudelijk op bv Biels ingaan? Ik zie alleen maar ontwijkende antwoorden als het te moeilijk wordt.
Dit dus
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75406347
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75408401
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef Zith het volgende:
Jammer Lamon, ik ken je als een erg rustige jongen, er zijn blijkbaar dingen die je echter knetter, maar dan ook knettergek maken.
Zo knettergek is het nou ook weer niet, hoor. Er zijn mensen zat die het normaal vinden anderen een klap te verkopen bij het minst geringste ofzo, dat heb ik nou nog nooit gedaan omdat ik dat knettergek vind.
Zolang ik het 1 keertje met een apparaat doe, wat nog van mezelf is ook, maakt dat je zeker niet knettergek.

En het is niet alsof ik dagelijks keyboards eruit sloop, alleen het kwam extreem onhandig uit op dat moment, en dat ding irriteerde me al vaker..

En glas halfvol gedachte: ik kan vandaag weer gezellig met reden shoppen voor een nieuwe laptop.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:24:25 #174
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75408443
Zonde van die laptop. Heb je je na 30 jaar nog niet onder controle?
pi_75408526
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')