Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Ik snap ook wel dat je graag wil verder gaan op een hoger niveau, maar dan moet je niet de fout maken om je huidige opleiding helemaal te verneuken. Dat kan in je nadeel werken als je naar de vavo oid gaat.
Ik schreeuw/sla nooit geen vrouwen. Alhoewel mijn moeder dat wel kan uitlokken bij mij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is associeer hoofdletter gebruik met schreeuwen.
Hoezo zijn ze dan dommer dan jij? Want jij weet het toch ook niet als je het vraagt?quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).
Er zitten er paar bij waar ik wel goed mee overweg kan maar raak echt gedemotiveerd doet dat volk daar.
Ik weet het wel, jij weet het niet, faalhaas de derdequote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jij niet weet wat het woord 'oxideren' betekent spreekt weer boekdelen dan. Voor de rest ben jij weer ouderwets aan het chargeren wat ongeveer grenst aan Lamon. Zak toch end de grond in.
Je hebt sinds de basisschool ook geen vrouw meer ontmoet toch?quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schreeuw/sla nooit geen vrouwen. Alhoewel mijn moeder dat wel kan uitlokken bij mij.
Scheikunde purist.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het wel, jij weet het niet, faalhaas de derde
Zoals ik je laatst ook al heb uitgelegd is roesten maar een van de vele oxidatie reacties, als iets roest, oxideert het dus maar als iets oxideert dan hoeft het niet meteen te roesten.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt sinds de basisschool ook geen vrouw meer ontmoet toch?
Pet erna gooien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef Siniti het volgende:
phpmystyle, ik denk dat iedereen nu wel consensus heeft bereikt over het onweerlegbare feit dat jij een uitermate hoog IQ hebt, maar hoe komt het dan dat jij ooit op het proletenfestival van het MBO bent belandt?
quote:
Als iets zich aan jouw reet oxideert, dan vliegt jouw aars dus in de fik?quote:Voorbeelden zijn roesten en verbrandingsreacties
quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Als iets zich aan jouw reet oxideert, dan vliegt jouw aars dus in de fik?
Ik had vorig jaar ook klasgenoten die ronduit achterlijk waren, maar dat is geen reden om niks te doen voor school. De stupiditeit van mijn medeleerlingen heeft mij zelf aangemoedigd om me meer in te zetten voor school.quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).
Er zitten er paar bij waar ik wel goed mee overweg kan maar raak echt gedemotiveerd doet dat volk daar.
Maar dan nog. MBO2, daar belandden met een hoog IQ (zeg maar125+)lukt alleen als je je intelligentie uitermate goed verbergt, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pet erna gooien.
Lui zijn.
Kut jeugd.
Kut ouders.
Interne omstandigheden.
Maar ga het fijne hier niet expliceren.
Maar ik ken ook genoeg mensen met een lager IQ dan jou die geen tiefes deden op de middelbare school maar het VWO gemakkelijk haalden.quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pet erna gooien.
Lui zijn.
Kut jeugd.
Kut ouders.
Interne omstandigheden.
Maar ga het fijne hier niet expliceren.
EWA?quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, gaat het niet over L., gaat het wel over P.
Er staat dat roesten een voorbeeld is van een oxidatie reactie, verbrandingsprocessen vallen echter ook onder oxidaties. Je kan dus niet het woord oxideren gebruiken als je specifiek roesten bedoelt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er staat duidelijk roesten. En wat is een ander woord voor roesten...?
hbo-erquote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Dit is de 'Liefdadigheid voor aandachtshoeren'-SC.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt gelijk hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook klasgenoten die ronduit achterlijk waren, maar dat is geen reden om niks te doen voor school. De stupiditeit van mijn medeleerlingen heeft mij zelf aangemoedigd om me meer in te zetten voor school.
En wat ga je trouwens doen na je vavo-tl. Want met een vmbo-tl opleiding kan je nog steeds niet naar het HBO.
Ik heb ook geen IQ van 125 plus natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan nog. MBO2, daar belandden met een hoog IQ (zeg maar125+)lukt alleen als je je intelligentie uitermate goed verbergt, toch?
Als mijn leraren onvoldoende of geen feedback geven, dan eis ik feedback, en als je ergens niet de kans voor krijgt, dan zorg je dat die kans er komt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.Dat iemand anders achterlijk is betekend nog niet dat ik daaraan mee moet doen. Maar in het begin van het jaar was ik super gemotiveerd om mezelf zo snel mogelijk naar niv4 te werken. Gaande weg begon ik de indruk te krijgen dat het weinig zin had aangezien ik daar de kans niet voor krijg. Ik kon dat opmaken uit de volgende dingen: toetsen/opdrachten wordt geen feedback op gegeven/sowieso krijg je geen proefwerken/je wordt bij een stagebedrijf gedetacheerd zonder dat ze naar je omkijken. En sowieso ben ik nu op een punt beland dat ik niet meer op het MBO verder wil. Simpel en louter om de reden dat er gewoon geen onderwijs wordt gegeven. In tegenstelling tot de vavo waar ik wel alles snel en vlot oppik. Dus ik zet al mijn zinnen op de vavo, en laat MBO links liggen. Alleen dit jaar nog uitzitten. Daarbij hoop ik na mijn TL havo te kunnen doen.
Ik ga me er nu even niet in verdiepen maar het is gewoon een gezegde. Blijkbaar ken je die niet en word je er onzeker van, vervolgens zit jij je eigen stommiteiten op mij af te wentelen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er staat dat roesten een voorbeeld is van een oxidatie reactie, verbrandingsprocessen vallen echter ook onder oxidaties. Je kan dus niet het woord oxideren gebruiken als je specifiek roesten bedoelt.
Kappen met dat dikkertje.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef ynuhh het volgende:
Php is een klein lief dikkerdje en nu ga ik aan mijn huiswerk.
Geloof me ik heb echt alles uit de kast gehaald. Meerdere keren lopen zeiken dat ik en mijn klas tussen wal en schip vallen. Wordt gewoon door hun in de windgeslagen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als mijn leraren onvoldoende of geen feedback geven, dan eis ik feedback, en als je ergens niet de kans voor krijgt, dan zorg je dat die kans er komt.
Als je dat doet, kom je al heel ver.
FWAKAquote:
Sowieso, onderwijs.quote:
Hmm, dat beweerde je eerst anders wel.quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ook geen IQ van 125 plus natuurlijk.
HEUY CHAI!quote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de 'Liefdadigheid voor aandachtshoeren'-SC.
Alsof jij die foto niet gezien hadquote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Siniti het volgende:
php een dikkertje? hihi dat wist ik niet [ afbeelding ]
Een post waarin dat stond en je ziet mij nooit meer in de KLB-SC.quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
FWAKA
[..]
Sowieso, onderwijs.
[..]
Hmm, dat beweerde je eerst anders wel.
[..]
HEUY CHAI!
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof me ik heb echt alles uit de kast gehaald. Meerdere keren lopen zeiken dat ik en mijn klas tussen wal en schip vallen. Wordt gewoon door hun in de windgeslagen.
Maar om even een impressie te geven hoe het daar geregeld is.
We kregen na 2 maand te horen wie onze mentor/studiebegeleider is.
Ga jij naar pinkpop?quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
FWAKA
[..]
Sowieso, onderwijs.
[..]
[..]
HEUY CHAI!
Ownee, de multiquote...quote:Op maandag 7 december 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
FWAKA
[..]
Sowieso, onderwijs.
[..]
[..]
HEUY CHAI!
Die quote ik even. Nu geen zin om te zoeken maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een post waarin dat stond en je ziet mij nooit meer in de KLB-SC.
Echt héquote:
Link iemandquote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof jij die foto niet gezien had
Havoquote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar, om de vraag nog een keer te stellen, wat ga je doen na je vavo-tl. want dan kan je nog steeds niet naar het HBO.
Gaarne.quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je ziet mij nooit meer in de KLB-SC.
Als jij foto van jezelf even geeft stuur ik die van mij.quote:
Geen idee. Wie komen er?quote:
Dat is al helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownee, de multiquote...
Ik las trouwens: speciaal onderwijs
Ja of van maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartijn.quote:
Bij mij zit een meisje in de klas en die faalt echt keihard hoewel ze wel leert. Mist blijkbaar gewoon een stukje inzicht ofzo.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HavoNiet lachen aub, want de coördinator die daar over gaat zei ook dat het met goede inzet en beetje fatsoenlijk verstand prima te doen is. Misschien duurt het een jaar, en voor de andere 2 jaar. En wat is jouw ambitie?
Rammstein...quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. Wie komen er?
[..]
Dat is al helemaal
Vooralsnog Rammstein.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen idee. Wie komen er?
[..]
Dat is al helemaal
IK BEN ANONIEMPJEquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij foto van jezelf even geeft stuur ik die van mij.
Ik was zaterdag met iemand die bij Maarten in de klas zat.quote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb lekker Mozy's chocoladeletter M van Mozy opgegeten.
Precies, echte mannen zwerven gewoon.quote:
Maar zo hard als jullie willen doen geloven faal ik niet. Ik kan het allemaal prima als ik gewoon mijn best doe en tijd er in steek. Alleen talen leren, op een of andere manier wil die grijze massa het nooit opnemen ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij zit een meisje in de klas en die faalt echt keihard hoewel ze wel leert. Mist blijkbaar gewoon een stukje inzicht ofzo.
Mijn ambitie is nogal onredelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HavoNiet lachen aub, want de coördinator die daar over gaat zei ook dat het met goede inzet en beetje fatsoenlijk verstand prima te doen is. Misschien duurt het een jaar, en voor de andere 2 jaar. En wat is jouw ambitie?
Owja,quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was zaterdag met iemand die bij Maarten in de klas zat.
[..]
Precies, echte mannen zwerven gewoon.
Ja, onze kinderen gaan ook Maarten en Martin heten!quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of van maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartijn.
Jullie namen lijken wel...
Ik kan het ook als ik niet mijn best doe.quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zo hard als jullie willen doen geloven faal ik niet. Ik kan het allemaal prima als ik gewoon mijn best doe en tijd er in steek. Alleen talen leren, op een of andere manier wil die grijze massa het nooit opnemen ofzo
En je dochter?quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, onze kinderen gaan ook Maarten en Martin heten!
Geen idee, moet je aan Crack vragen.quote:
Martini?quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Madeliefquote:
Van jou had ik eerder Maximillion of Antoinette verwacht.quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Into The Wildquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, echte mannen zwerven gewoon.
Ok maar is het dan voor jouw dan ook niet handiger om de stap naar de vavo te maken. Het is echt veel informatiever dan het MBO, je leeromgeving is veel streberiger waardoor jezelf ook weer meer moeite ervoor gaat doen en ook plezier gaat krijgen in het leren, althans zo ervaar ik het.quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ambitie is nogal onredelijk.
Eerst wil ik de PABO gaan doen, omdat leraar in het basisonderwijs zijn mij geweldig lijkt, en als ik nog tijd heb, een studie in de richting van biologie op een universiteit in een Engeland.
Goed idee.quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van jou had ik eerder Maximillion of Antoinette verwacht.
Fleur.quote:
Ik ken een Mariëlle...quote:
Ik kan dat niet..quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een hele chocolade letter op. Burp.
En waarom doe je vavo dan. Dat doe je toch?quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het ook als ik niet mijn best doe.
quote:
Nee.quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom doe je vavo dan. Dat doe je toch?
Omdat het nu ook leuk is, en informatief. Mijn klasgenoten zijn erg aardig, en ik doe veel pratijk ervaring op voor wanneer ik naar de PABO ga.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok maar is het dan voor jouw dan ook niet handiger om de stap naar de vavo te maken. Het is echt veel informatiever dan het MBO, je leeromgeving is veel streberiger waardoor jezelf ook weer meer moeite ervoor gaat doen en ook plezier gaat krijgen in het leren, althans zo ervaar ik het.
Maar waarom ben jij op het MBO belandt als ik vragen mag?
Speed?quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben van 4vwo gegaan alleen begin dit jaar zijn we er achter gekomen dat ik speed nodig heb om me normaal te kunnen concentreren. Helaas zat ik toen al in 4 havo.
Mooi man.quote:
ADHD?quote:
Rammstein.quote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
En als het gisteren is, wat zou je dan willen?
Sinterklaasquote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen nog even een best stuk banketstaaf er achteraan proppen.
Ik zie ze ook op Rock am Ring, maar ze komen ook naar Pinkpop, als ze nou wat meer namen zeggen weet ik of ik een kaartje zal kopen.quote:
Heb je Remlof nog gezien?quote:
Misschien wel dezelfde!quote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi man.
We kennen er nu allebei een.
IK HOOP HET NIETquote:
Boeiend. Ik kan nu tenminste gewoon leren zonder dat ik daarvoor eerst helemaal gestresst moet zijn.quote:
Jij hebt het ook?quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik wisten het nog niet van elkaar toen we iets kregen._!
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat het nu ook leuk is, en informatief. Mijn klasgenoten zijn erg aardig, en ik doe veel pratijk ervaring op voor wanneer ik naar de PABO ga.
En ik ben op het MBO beland omdat ik ADD heb...
Mijn cito heb ik helemaal verneukt, en door mijn extreme vergeetachtigheid vergat ik altijd van alles in te leveren. Als je dat 2 jaar doet kom je vanzelf wel op Kader.
Raak je daar niet donders down van? Moe en slaperig enzo?quote:
Kies mij, kies mij!quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
Wie wil er pics van m'n kamer zien?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raak je daar niet donders down van? Moe en slaperig enzo?
Je wil gewoon niet geloven dat het echt is.quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
Ja ik ben dus model... 3
Dit is echt zo'n eng topic
Ik heb ze al gezien.quote:
Oftewel je bent gewoon dom, want ook met niks doen kan je Havo gewoon halen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ik doe op het moment geen HBO omdat, toen ik nog op HAVO zat, ik zo lam was als een beschimmelde baksteen.
Jij bént sloom.quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef Mozy het volgende:
Ik word echt fucking sloom van die ritalin.
Ik ook.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Overigens ben ik heel veel opgeschoten met leren, ben al bij paragraaf 2!!
Ik kreeg wel van dat depressieve gevoel, ik werd er moe en slaperig van. Niet dat ik ADHD heb, maar een aantal jaar geleden in de brugklas wouden ze mij er voor diagnosticeren dat is ze weliswaar niet gelukt maar daarmee was het probleem nog niet verholpen. Vervolgens stelden de school aan mijn ouders voor om mij Ritalin te laten slikken, maar heb het maar 2 maand volgehouden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee juist niet. Want in je hoofd wordt je rustig (en ADHDers ook en daardoor worden die ook fysiek rustiger) en dus heb je juist veel meer energie, omdat je niet voortdurend concentratie hoeft te forceren,
Is het een man of een vrouw ?quote:
Hoe kun je nou dat soort medicijnen krijgen als je niet eens gediagnosticeerd bent.quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kreeg wel van dat depressieve gevoel, ik werd er moe en slaperig van. Niet dat ik ADHD heb, maar een aantal jaar geleden in de brugklas wouden ze mij er voor diagnosticeren dat is ze weliswaar niet gelukt maar daarmee was het probleem nog niet verholpen. Vervolgens stelden de school aan mijn ouders voor om mij Ritalin te laten slikken, maar heb het maar 2 maand volgehouden.
En hebben jouw ouders je ook al een link naar het hiq forum gegeven?quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kreeg wel van dat depressieve gevoel, ik werd er moe en slaperig van. Niet dat ik ADHD heb, maar een aantal jaar geleden in de brugklas wouden ze mij er voor diagnosticeren dat is ze weliswaar niet gelukt maar daarmee was het probleem nog niet verholpen. Vervolgens stelden de school aan mijn ouders voor om mij Ritalin te laten slikken, maar heb het maar 2 maand volgehouden.
Is dat de Paus?quote:
Omdat ze mij anders niet meer wouden hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kun je nou dat soort medicijnen krijgen als je niet eens gediagnosticeerd bent.
Hoer die je bent.quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
30 seconden niet sloom zijn telt niet.
Ik wou zegggen GMTA, maar in jouw geval gaat dat niet op.quote:
Je ouders? Dat soort medicijnen heb je echt wel een diagnose voor nodig hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ze mij anders niet meer wouden hebben
quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een man of een vrouw ?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
30 seconden niet sloom zijn telt niet.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou zegggen GMTA, maar in jouw geval gaat dat niet op.
Nee ik laat ze in de veronderstelling dat ik deugdzaam op kindertent zit.quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hebben jouw ouders je ook al een link naar het hiq forum gegeven?
Je zit in de ontkenningsfase!quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, het is geen gezegde en je hebt het gewoon fout.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga me er nu even niet in verdiepen maar het is gewoon een gezegde. Blijkbaar ken je die niet en word je er onzeker van, vervolgens zit jij je eigen stommiteiten op mij af te wentelen.
Man man![]()
Mbo, hbo, het schilt maar 1 letter.quote:
Leuk, ik deugdzaam op aids.nl soms. Of op /b/ kan ik ook soms superleuk deugdzamen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik laat ze in de veronderstelling dat ik deugdzaam op kindertent
De kinderpsychiater wilde het in eerste instantie ook niet geven. Maar naar flink aandringen van mijn ouders bij de huisarts kregen ze het toch geforceerd.quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ouders? Dat soort medicijnen heb je echt wel een diagnose voor nodig hoor.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Slechte ouders heb jij dan. Zomaar medicijnen in je kind gooien zonder diagnose. Slim.quote:Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kinderpsychiater wilde het in eerste instantie ook niet geven. Maar naar flink aandringen van mijn ouders bij de huisarts kregen ze het toch geforceerd.
1 Letterquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mbo, hbo, het schilt maar 1 letter.
BWHEHEHE MOZY KAN NIET KOMEN!quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar anders kan ik hem niet zo goed pesten dat hij sloom is.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
1 Letter
Een Kleine Letter
Met Zo'n Groot Effect
Een Stomme Letter
Doet Je Huilen Van Schrik
Een Letter
Van Tien Pixels Groot
Voor De Een Een Letter
Voor De Ander Het Mbo
Idd. 2 uur voordat we ergens heen moeten of zo kunnen we geen seks meer hebben.quote:
Ach het zal wel goed bedoelt zijn natuurlijk, maar heb me wel 2 maand lang kut gevoeld.quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Slechte ouders heb jij dan. Zomaar medicijnen in je kind gooien zonder diagnose. Slim.
Weet ik wel meteen waar je het van hebt natuurlijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
1 Letter
Een Kleine Letter
Met Zo'n Groot Effect
Een Stomme Letter
Doet Je Huilen Van Schrik
Een Letter
Van Tien Pixels Groot
Voor De Een Een Letter
Voor De Ander Het Mbo
quote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. 2 uur voordat we ergens heen moeten of zo kunnen we geen seks meer hebben.
KEIirritant (hihi ik zei kei, dat doe ik nooit).
Heb je de bijwerkingen wel gelezen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach het zal wel goed bedoelt zijn natuurlijk, maar heb me wel 2 maand lang kut gevoeld.
Prestatiegerichte ouders die niet willen accepteren dat hun kind geen genie is en zodoende proberen hem adhd aan te smeren als excuus voor zijn slechte resultaten en zelfs zo ver gaan medicijnen in hun kind te proppen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Slechte ouders heb jij dan. Zomaar medicijnen in je kind gooien zonder diagnose. Slim.
Weet ik wel meteen waar je het van hebt natuurlijk.
schilt?quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach het zal wel goed bedoelt zijn natuurlijk, maar heb me wel 2 maand lang kut gevoeld.
Niet als je het ergens aanplakt toch. Kanker irritant zeg je toch ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!
Volgens Crack is "kei" trouwens een los woord.
Natuurlijk is dat een los woord.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!
Volgens Crack is "kei" trouwens een los woord.
Ja dat het gevaarlijk kan zijn tijdens het autorijden, snap nu wel waarom. Maar misschien was de dosering ook wel te hoog.quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de bijwerkingen wel gelezen dan?
Nu denk je wel even anders over seks, he, php.quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
16 & Pregnant: The Horror
[ afbeelding ]
Vader
[ afbeelding ]
Zoon
[ afbeelding ]
Zwangere vriendinnetje
Shitttt, gemist gisteren!!11 Ik ga het maar terugkijken straks denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
16 & Pregnant: The Horror
[ afbeelding ]
Vader
[ afbeelding ]
Zoon
[ afbeelding ]
Zwangere vriendinnetje
In mijn geval lijkt mij dat wel heel erg abstract.quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Prestatiegerichte ouders die niet willen accepteren dat hun kind geen genie is en zodoende proberen hem adhd aan te smeren als excuus voor zijn slechte resultaten en zelfs zo ver gaan medicijnen in hun kind te proppen.
Mietersquote:
Je moet de dosering opbouwen he. Heb je dat wel gedaan?quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat het gevaarlijk kan zijn tijdens het autorijden, snap nu wel waarom. Maar misschien was de dosering ook wel te hoog.
Dit was niet de aflevering van gister.quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Shitttt, gemist gisteren!!11 Ik ga het maar terugkijken straks denk ik.
JA MAAR OOK KEIERG is los!quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als je het ergens aanplakt toch. Kanker irritant zeg je toch ook niet.
Maar in principe kan het ook als los woord natuurlijk, het is net zoiets als een steen.
We hadden het heul niet over "dat'!quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een los woord.
Nee heb 2 maand lang hetzelfde gehad. 2 maal per dag zo'n klein pilletje.quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet de dosering opbouwen he. Heb je dat wel gedaan?
Nee dit is een trailer zie ik?quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit was niet de aflevering van gister.
Jezus, kankerchillquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knuffelsquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, ziet er tof uitquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik niks met Crack zou hebben zou ik een opmerking maken over het kleedje.quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er hier nog een stuk of vijftig staanquote:
Duidelijk.quote:
RELMOF, klooncheck!quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
Zien jullie dat Smart_ass hetzelfde stoeipoeskleedje als Bt heeft?
Nou je hoort te beginnen met 2 weken lang niet meer dan een halve per keer.quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee heb 2 maand lang hetzelfde gehad. 2 maal per dag zo'n klein pilletje.
Dolfie, Piet en Jonkie staan nog steeds bij mij in de kastquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een stuk of vijftig staan
Watquote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik houd van knuffels.quote:
Mooie kamer.quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn kamer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihi, dankuuuu. Het is opzich niet bijzonder ruim, 15,5 m2 ongeveer. Het staat wel redelijk vol, maargoed, alles wat ik erin wilde hebben staat erin.quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice, ziet er tof uit
Ook erg ruim, hoe groot is je kamer?
Ik heb wel iets.........quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd van knuffels.Ik moet altijd iets hebben om vast te houden in bed. Oke, geen gekke opmerkingen maken nu.
Ik zag laatst bij Nat Geo een tienermoeder die zwanger in Paraguy ofzo was opgepakt voor drugssmokkelquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Lakitu het volgende:
Maar sowieso, die tienervaders bij 16 & Pregnant![]()
Wees een verantwoordelijk voor je eigen kind ofzo
Daarom kan ik niet slapen zonder deken. Ik slaap in de zomer ook met deken zodat ik die kan vastklemmen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik houd van knuffels.Ik moet altijd iets hebben om vast te houden in bed. Oke, geen gekke opmerkingen maken nu.
OMGquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
Zien jullie dat Smart_ass hetzelfde stoeipoeskleedje als Bt heeft?
Ik houd ook altijd mijn piemel vast hoorquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Shut up.quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik houd ook altijd mijn piemel vast hoorNiks raars aan.
Wat moet ik vasthouden dan?quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG![]()
IK WIL WEL BIJ JE IN BED KOMEN LIGGEN, HOOR!!!!
Dan kom ik vanaf de bank toekijken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG![]()
IK WIL WEL BIJ JE IN BED KOMEN LIGGEN, HOOR!!!!
Heb je het kerstalbum van Bob Dylan al gehoord?quote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU kerstliedjes op skyradio...
M'n aarshaar.quote:
ik slik per dag 100 mg.quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee heb 2 maand lang hetzelfde gehad. 2 maal per dag zo'n klein pilletje.
quote:
Nee, nog nietquote:Op maandag 7 december 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je het kerstalbum van Bob Dylan al gehoord?
Handig, hoef ik me daar niet meer te scheren.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi en als ze zich dan zo omdraait in d'r slaap trekt ze al dat haar er zo uit.
Heb je wel een gewonde aars.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handig, hoef ik me daar niet meer te scheren.
Ik ken weet de dosering zo niet, maar wel dat het altijd als een mokerslag aankwam.quote:
Moet Fas haar beker urine weer posten zodat je iig wel weer dorst krijgt?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
watquote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet Fas haar beker urine weer posten zodat je iig wel weer dorst krijgt?
Ynuhh, whut?quote:
omdat je het pas net slikte, ik gok op 10 mg per keer.quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken weet de dosering zo niet, maar wel dat het altijd als een mokerslag aankwam.
Ik heb wel wat flessen met sperma. Als dat ook goed is.quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet Fas haar beker urine weer posten zodat je iig wel weer dorst krijgt?
Zeg, Yvonne wil alleen met me uit als jij meegaat. Dus?quote:
Die vriendjes zijn namelijk ook klootzakken die te pussy zijn om voor hun eigen kind te zorgen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kijk nu 16 & pregnant. En ze willen allemaal niets met vriend te maken hebben terwijl hij wel de vader is? Lekker sociaal.
Wat de kanker.quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel wat flessen met sperma. Als dat ook goed is.
[ afbeelding ]
quote:
Lol sperma gemixt met urine?quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel wat flessen met sperma. Als dat ook goed is.
[ afbeelding ]
quote:
Je wilt zeggen dat ze dan ja zegt?quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg, Yvonne wil alleen met me uit als jij meegaat. Dus?
True, maar deze krijgt de kans niet eens.quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die vriendjes zijn namelijk ook klootzakken die te pussy zijn om voor hun eigen kind te zorgen.
Het staat zwart op wit, zie het maar als een convenant. Oja en jij moet mee omdat ze bang is voor mijn 'eloquentie' jij bent zeg maar haar gids.quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze dan ja zegt?
Jij moet haar tolk zijn, zij zequote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze dan ja zegt?
Hm. Ik laat je nog even in spanning.quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, zie het maar als een convenant. Oja en jij moet mee omdat ze bang is voor mijn 'eloquentie' jij bent zeg maar haar gids.
Scheikunde, you gotta love it.quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga weer eens leren, alcoholen, esters, ethers, carbonzuren en andere dingesen here i come.
Oh, nou dan hoop ik maar dat ik kan vertalen dan.quote:
quote:
Jij bent alleen niet eloquent. Alleen wel lastig om mee te communiceren doordat je 'moeilijke' woorden in contexten gebruikt waar ze niet gepast zijn en overbodig.quote:Op maandag 7 december 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het staat zwart op wit, zie het maar als een convenant. Oja en jij moet mee omdat ze bang is voor mijn 'eloquentie' jij bent zeg maar haar gids.
Volgend jaar mag ook hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hm. Ik laat je nog even in spanning.
Toevallig welquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheikunde, you gotta love it.
Zo snel mogelijk laten vallen, samen met alle kuttalenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheikunde, you gotta love it.
Whehe, Organische Verbindingen, daar had ik vanmiddag een toets over. Als je het niet snapt moet je het maar vragenquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga weer eens leren, alcoholen, esters, ethers, carbonzuren en andere dingesen here i come.
Ligt eraan. Soms doe ik het expres. Maar meestal niet. Je kan ook direct zien wanneer ik het expres doe omdat ze dan niet bij de strekking van de post horen. En wanneer ik het doe om iets makkelijker te kunnen uitleggen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent alleen niet eloquent. Alleen wel lastig om mee te communiceren doordat je 'moeilijke' woorden in contexten gebruikt waar ze niet gepast zijn en overbodig.
Je moet godverdomme in 1 moderne taal naast engels en nederlands slagen, tegenwoordigquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk laten vallen, samen met alle kuttalen
We hebben er zelfs al 1917 achter de rugquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar mag ook hoor.![]()
Of mssg kunnen we keer KLB SC houden?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
We hebben er zelfs al 1917 achter de rug
Gecondoleerd. Ik kon nog net Frans, Duits, Grieks en Latijn laten vallenquote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet godverdomme in 1 moderne taal naast engels en nederlands slagen, tegenwoordig
FALENquote:
Nou meestal kun je het veel helderder formuleren dan dat jij doet. Jij kan echt niet formuleren.quote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms doe ik het expres. Maar meestal niet. Je kan ook direct zien wanneer ik het expres doe omdat ze dan niet bij de strekking van de post horen. En wanneer ik het doe om iets makkelijker te kunnen uitleggen.
Ik bedoelde eigenlijk meetquote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
We hebben er zelfs al 1917 achter de rug
Ik snap het wel, het is alleen uit je hoofd leren. Maar ik heb een dramaschool qua scheikunde dus we hebben alleen de structuurformule tekenen opdrachten gemaakt zowat, moeten we in de diagnostische toets ineens wel alles kennenquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, Organische Verbindingen, daar had ik vanmiddag een toets over. Als je het niet snapt moet je het maar vragen
Jaja ik denk erover na.quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar mag ook hoor.![]()
Of mssg kunnen we keer KLB SC houden?
Moeilijke woorden + Makkelijk uitleggen = Contradictiequote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms doe ik het expres. Maar meestal niet. Je kan ook direct zien wanneer ik het expres doe omdat ze dan niet bij de strekking van de post horen. En wanneer ik het doe om iets makkelijker te kunnen uitleggen.
Duitsquote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet godverdomme in 1 moderne taal naast engels en nederlands slagen, tegenwoordig
Wat is het verschil?quote:
Bwhehehe, php wil je playen.quote:
Misschien dat het er wat pedant uitkomt ik weet het niet. Maar in RL doe ik dat iig niet zo. Alhoewel ik ook wel is een moeilijk woord gebruik. Maarjah, wat is de definitie van ''moeilijk''?quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou meestal kun je het veel helderder formuleren dan dat jij doet. Jij kan echt niet formuleren.
Redoxreacties FTW !quote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toevallig wel. Ik ga dan ook een scheikunde studie doen jwt.
Dat vind ik altijd het verschrikkelijkste. Tentamens die retesimpel zijn, maar waar je wel tietenveel voor uit je hoofd moet lerenquote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is alleen uit je hoofd leren. Maar ik heb een dramaschool qua scheikunde dus we hebben alleen de structuurformule tekenen opdrachten gemaakt zowat, moeten we in de diagnostische toets ineens wel alles kennen![]()
. Maar ach, gewoon de namen leren en de formules. Heb morgen nog de hele dag.
Hoe ging je proefwerk?
Wat brabbel jij nou weer?quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien dat het er wat pedant uitkomt ik weet het niet. Maar in RL doe ik dat iig niet zo. Alhoewel ik ook wel is een moeilijk woord gebruik. Maarjah, wat is de definitie van ''moeilijk''?
Soms maakt een wat ogenschijnlijk moeilijk woord is een zin wel weer eenvoudiger.
Voor goede informatieverwerking bij het menselijk brein is een eenvoudige redenatie nodig. Maar soms zijn moeilijke woorden onvermijdelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moeilijke woorden + Makkelijk uitleggen = Contradictie
Die eerste zin klopt grammaticaal niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor goede informatieverwerking bij het menselijk brein is een eenvoudige redenatie. Maar soms zijn moeilijke woorden onvermijdelijk.
Je mag het ontkrachten.quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat brabbel jij nou weer?
Zie je nou echt niet in dat je onzin lult?
Woord nodig moest er bijgevoegd worden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eerste zin klopt grammaticaal niet.
Die tweede zin is een onjuiste stelling.
Je zin is niet af.quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor goede informatieverwerking bij het menselijk brein is een eenvoudige redenatie.
Je kan het wel afscheren. Alleen krijg je allemaal stoppeltjes die pijn gaan doen. Hetzelfde als met schaamhaar en okselhaar dus.quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef Chai het volgende:
http://ithora.blogspot.com/2006/01/do-not-shave-your-asshair.html
Mozy zegt dat mannen hun aarshaar niet kunnen scheren, omdat je anders je reet kapot schuurt. Alleen ik geloof het niet. Iemand toevallig ervaring?
Taaltechnisch klopt het gewoon totaal niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag het ontkrachten.
1 spelregel, gebruik alleen feiten!
Wijs maar aan!quote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Taaltechnisch klopt het gewoon totaal niet.
En het probleem is?quote:Op maandag 7 december 2009 22:01 schreef Siniti het volgende:
Zo kut ik moet voor 8 januari een werkstuk van 15 pagina's inleveren waar ik nog niet aan ben begonnen en we amper uitleg over hebben gekregen
Dat ik er nog niet aan ben begonnenquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En het probleem is?
15 pagina's is niks man.
Ja, daar heb ik ook weleens last van.quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet aan ben begonnenEn geen zin heb om eraan te beginnen
Om maar iets simpels eruit te halen:quote:
quote:Soms maakt een wat ogenschijnlijk moeilijk woord is een zin wel weer eenvoudiger.
Wat doe je nu?quote:
Ik heb wel ergens gelezen dat je je aarshaar NIET moet scheren. Gaat irriteren of weet ik veel, er was in ieder geval een reden voor.quote:Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef Chai het volgende:
http://ithora.blogspot.com/2006/01/do-not-shave-your-asshair.html
Mozy zegt dat mannen hun aarshaar niet kunnen scheren, omdat je anders je reet kapot schuurt. Alleen ik geloof het niet. Iemand toevallig ervaring?
Wat een kakker zegquote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Maisnon het volgende:
Nikki Plessen is trouwens zwanger
[ afbeelding ]
Dit is ze met haar vriend.
Ik weet wel wat voor een kaak dat kindje gaat krijgen
Maar is het z'on lastig onderwerp dan? Want 15 pagina's kan in 2 dagen in de kerstvakantie meestal.quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet aan ben begonnenEn geen zin heb om eraan te beginnen
Bij mij ging het niet irriteren. Alleen prikken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens gelezen dat je je aarshaar NIET moet scheren. Gaat irriteren of weet ik veel, er was in ieder geval een reden voor.
Ging wel goed, 1 van de 15 vragen niet gemaakt (wist niet wat een oleaat en stearaat was omdat ik het theorieboek niet had om uit te lerenquote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is alleen uit je hoofd leren. Maar ik heb een dramaschool qua scheikunde dus we hebben alleen de structuurformule tekenen opdrachten gemaakt zowat, moeten we in de diagnostische toets ineens wel alles kennen![]()
. Maar ach, gewoon de namen leren en de formules. Heb morgen nog de hele dag.
Hoe ging je proefwerk?
Knappe vent.quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |