Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Ik snap ook wel dat je graag wil verder gaan op een hoger niveau, maar dan moet je niet de fout maken om je huidige opleiding helemaal te verneuken. Dat kan in je nadeel werken als je naar de vavo oid gaat.
Ik schreeuw/sla nooit geen vrouwen. Alhoewel mijn moeder dat wel kan uitlokken bij mij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is associeer hoofdletter gebruik met schreeuwen.
Hoezo zijn ze dan dommer dan jij? Want jij weet het toch ook niet als je het vraagt?quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).
Er zitten er paar bij waar ik wel goed mee overweg kan maar raak echt gedemotiveerd doet dat volk daar.
Ik weet het wel, jij weet het niet, faalhaas de derdequote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jij niet weet wat het woord 'oxideren' betekent spreekt weer boekdelen dan. Voor de rest ben jij weer ouderwets aan het chargeren wat ongeveer grenst aan Lamon. Zak toch end de grond in.
Je hebt sinds de basisschool ook geen vrouw meer ontmoet toch?quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schreeuw/sla nooit geen vrouwen. Alhoewel mijn moeder dat wel kan uitlokken bij mij.
Scheikunde purist.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het wel, jij weet het niet, faalhaas de derde
Zoals ik je laatst ook al heb uitgelegd is roesten maar een van de vele oxidatie reacties, als iets roest, oxideert het dus maar als iets oxideert dan hoeft het niet meteen te roesten.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je hebt sinds de basisschool ook geen vrouw meer ontmoet toch?
Pet erna gooien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef Siniti het volgende:
phpmystyle, ik denk dat iedereen nu wel consensus heeft bereikt over het onweerlegbare feit dat jij een uitermate hoog IQ hebt, maar hoe komt het dan dat jij ooit op het proletenfestival van het MBO bent belandt?
quote:
Als iets zich aan jouw reet oxideert, dan vliegt jouw aars dus in de fik?quote:Voorbeelden zijn roesten en verbrandingsreacties
quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Als iets zich aan jouw reet oxideert, dan vliegt jouw aars dus in de fik?
Ik had vorig jaar ook klasgenoten die ronduit achterlijk waren, maar dat is geen reden om niks te doen voor school. De stupiditeit van mijn medeleerlingen heeft mij zelf aangemoedigd om me meer in te zetten voor school.quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vavo staat los van het MBO. Ik doe gewoon precies wat ik moet doen. Maar ik dan daar sowieso amper mijn aandacht erbij houden omdat het echt domme leerlingen zijn. En niet zeggen dat ik er prima tussen pas want dat is niet zo, als ik bijvoorbeeld vraag wat de x-as is kijken ze me vragend aan. Nederlands is daar echt belabberd (ja dat durf ik wel te stellen ja).
Er zitten er paar bij waar ik wel goed mee overweg kan maar raak echt gedemotiveerd doet dat volk daar.
Maar dan nog. MBO2, daar belandden met een hoog IQ (zeg maar125+)lukt alleen als je je intelligentie uitermate goed verbergt, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pet erna gooien.
Lui zijn.
Kut jeugd.
Kut ouders.
Interne omstandigheden.
Maar ga het fijne hier niet expliceren.
Maar ik ken ook genoeg mensen met een lager IQ dan jou die geen tiefes deden op de middelbare school maar het VWO gemakkelijk haalden.quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pet erna gooien.
Lui zijn.
Kut jeugd.
Kut ouders.
Interne omstandigheden.
Maar ga het fijne hier niet expliceren.
EWA?quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, gaat het niet over L., gaat het wel over P.
Er staat dat roesten een voorbeeld is van een oxidatie reactie, verbrandingsprocessen vallen echter ook onder oxidaties. Je kan dus niet het woord oxideren gebruiken als je specifiek roesten bedoelt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er staat duidelijk roesten. En wat is een ander woord voor roesten...?
hbo-erquote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Dit is de 'Liefdadigheid voor aandachtshoeren'-SC.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |