quote:
Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:[..]
Haha nou, de mijnes dus wel en al helemaal die snol Kees ( de teef dus ).
Mijn reuen zijn niet stom, ze zijn wat onnozel soms, gewoon niet zo doortrapt en uitgekookt als die teef die ik heb. Mijn chihuahua's zijn allemaal allemansvriendjes, Karel kiest wel zijn mensen, maar als ie je moet dan is ie vreselijk opdringerig, Kees hoert echt met de hele wereld, vreselijk gewoon, en Frits die had gewoon een hekel aan alles en iedereen behalve als ie niet wilde lopen of zo, dan was ie iedereens beste vriendje
En Karel loopt nooit aan de lijn, die loopt echt overal los, das net een border collie qua luisteren

Dankzij die skills van m sta ik zelfs bij sommige chihuahuafokkers op de zwarte lijst want "een chihuahua mag je nooit los laten lopen ".
De chinezen zijn ook niet half zo terughoudens als ze volgens de rasstandaard zouden moeten zijn...
Maar goed , de naakten zijn wel alleen maar zo als ik dr bij ben, zodra ik weg ben willen Chico en Billy hun mama. Kees en Karel niet , die maakt t niet uit bij wie ze zitten, als ze maar zitten.
Mijn vorige chi Chico was een reu...helaas eentje die verpest was in het vorige gezin waar hij vandaan kwam....toen hij eenmaal wist dat wij de baas waren was hij als boter zo lief maar naar vreemden toe....

en als ze hem ooit belachelijk hadden gemaakt omdat hij zo'n klein hondje was...wilde hij ze opvreten als hij ze de vorige keer tegen kwam...hij is nu 13 jaar dood maar nog steeds niet vergeten in de kennissen en vriendenkring
Hier een foto van hem samen met mijn kat Fonzie (inmiddels ook al niet meer

) in 1995...een jaar voor zijn dood(1986-1996), zoals je ziet totaal geen problemen met katten terwijl hij toch geen katten gewend was voor tot 1993. Foto is trouwens gemaakt in mijn ouderlijk huis.
![]()
Conchita en Sasha zijn inderdaad ook heel makkelijk.(als moest Sasha er wel aan wennen toen ze hier als bijna 3-jarige kwam...was ze duidelijk niet gewend...veel contact met vreemde mensen en honden

)..Conchita is de bazin dus als Sasha van iemand aandacht krijgt perst ze zich ertussen want ja je mag natuurlijk niets missen als bazin

. Naar andere honden toe gaat het met klein teefjes en reuen uitstekend, vooral kleine reuen zijn uiteraard favoriet...staan ze voor zo'n reutje te dansen

...hij mag even ruiken maar niet te opdringerig dan kan hij een snauw krijgen dat hij te ver gaat

. Grote reuen zijn in het begin eng door hun grootte maar als ze zich rustig gedragen dan worden die ook goedgekeurd. Met grote teven blijven ze problemen houden...ze wennen er uiteindelijk wel aan maar echt vriendinnen worden....Nee...blijkbaar teveel concurrentie voor de dames

Conchita
![]()
Sasha