Met de nadruk op STOND ja!quote:
nee ik ook nog nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog geen pakje heeft?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stond is het juiste woord idd....we willen die vliegtuigexex nu wel es zien
Tuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, als ik nou niet mee kan/ga he.... mag ik dan de spullen voor dth van zooplus mocht ik iets winnen bij jou laten bezorgen?
Nopequote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Het TNT-busje knalde hier nog door de straat vanmiddag...ik stond bijna met m'n neus tegen het raam gedruktquote:
Oehh wanneer was het uitpakken ook weer?quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het TNT-busje knalde hier nog door de straat vanmiddag...ik stond bijna met m'n neus tegen het raam gedrukt![]()
Maar neeeee, mijn pakje was er weeeeeer niet bij.....boehoe
17 dec.quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh wanneer was het uitpakken ook weer?
* notitie maakt volgend jaar niet rond deze tijd te verhuizen of andere onzin uit te halen.
Dat is het dusquote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:Kees is echt een uitgekookt secreet zeg, echt een bitch.
Loopt hier de hele boel op te jutten, en zodra ik dr iets van zeg ligt madam op dr rug of kruipt ze onder de deken zodat die onnozele jongetjes met zn allen staan te rellen ( waartoe zij ze aangemoedigd had ) en dan echt zo kijken van "maar Kees wilde spelen".
![]()
Tis een schatje maar dr komt hier echt NOOOOOOIT weer een teef in.
Ik riep dat altijd al, maar nu ik dr per ongeluk een heb weet ik t helemaal zeker
?quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
17 dec.
Als het goed is heb je mail van Lootjestrekken.nl gehad vandaag![]()
Ik ga ff overtollig zand uit de ren vegen (), dan kunnen de poesjes eindelijk weer naar buiten.
Laterzzzz
quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
17 dec.
Als het goed is heb je mail van Lootjestrekken.nl gehad vandaag![]()
Ik ga ff overtollig zand uit de ren vegen (), dan kunnen de poesjes eindelijk weer naar buiten.
Laterzzzz
nee ik heb ook nog geen pakjequote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Zullen we ff afwachten of het wel kan bij Dierenthuis de 9e voordat we wilde plannen maken?
Whahahahahahahahahahahaha die ga ik gelijk ff aan mn moeder mailenquote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Honden en sokken
Oh en zie deze dan![]()
[ afbeelding ]
Jij kent mijn teefjes niet...ok ze zijn niet zo stom als een reu maar ze zijn zo lief....wildvreemden prima...lekker aflebberen (als ze de kans krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Echt, reuen zijn zooooo veel liever en schattiger en onnozeler dan die teef, tis echt net als met mannen en vrouwen![]()
Alle honden die ik irl ken en waar ik echt een bijzondere klik mee heb zijn ook reuen trouwens![]()
Ik ga ff op de grond spelen met ze, ik was gisteren mn telefoon vergeten bij mn vrienden, en nou hadden ze die vanochtend in mn brievenbus gedaan, met een paar sokken van hun kind er omheen, als hoesje.
Bil werd helemaal debiel toen ie die sokken rook en is dr nu al de hele avond als een malloot mee aan het spelen, en Karel zag net ook het licht, dus ik ga ff gek doen met die twee
quote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goede avond.
Eens zien of ik nu wel bij de les kan blijven hier.![]()
Haha nou, de mijnes dus wel en al helemaal die snol Kees ( de teef dus ).quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij kent mijn teefjes niet...ok ze zijn niet zo stom als een reu maar ze zijn zo lief....wildvreemden prima...lekker aflebberen (als ze de kans krijgen) en lekker op schoot zitten
.en het zijn chihuahua's dus normaal zijn die niet zo open naar vreemden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |