haggardmerlequote:
Ah jij.quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef haggardmerle het volgende:
Communisten hebben veel meer onschuldige mensen vermoord dan de Nazi's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik met SS runen loop ben ik niet per se pro Algemeine of Waffen SS ??quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah jij.
Je weet dat het slechts een symbool is? Dat het niet automatisch betekent dat TS onschuldige mensen naar de syberische mijnen wil sturen?
Nee de Nederlandse vlag dan, weet je hoeveel onschuldige mensen daarvoor hebben moeten zwoegen en vermoord zijn?(Indonesie bijvoorbeeld man)quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef haggardmerle het volgende:
Een SS avatar wordt hier waarschijnlijk meteen verboden. Terwijl de vlag waaron onder nog steeds miljoenen mensen worden gedood,mishandeld en vernederd hier we l mag. Hypocrisie ten top. Trouwens Nazi's![]()
![]()
Neem je pilletje nu maar braaf in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef haggardmerle het volgende:
Een SS avatar wordt hier waarschijnlijk meteen verboden. Terwijl de vlag waaron onder nog steeds miljoenen mensen worden gedood,mishandeld en vernederd hier we l mag. Hypocrisie ten top. Trouwens Nazi's![]()
![]()
Lang niet zoveel als de man van jou Username... rode hond!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Nee de Nederlandse vlag dan, weet je hoeveel onschuldige mensen daarvoor hebben moeten zwoegen? (Indonesie bijvoorbeeld man)
quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Lang niet zoveel als de man van jou Username... rode hond!
Vind ik ook.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef haggardmerle het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Dat je iemands ideeen goed vindt betekent niet gelijk dat je zijn daden goedkeurt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Lang niet zoveel als de man van jou Username... rode hond!
Lol... stiekem heb je nog een punt ook.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef haggardmerle het volgende:
![]()
waarom? omdat de SS staat voor het opzettelijk vermoorden van joden en tegenstanders.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef haggardmerle het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen met de vlag of teken van de USA meteen bannen.Sta dan alles toe of niets en ga geen partij kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Dat je iemands ideeen goed vindt betekent niet gelijk dat je zijn daden goedkeurt.
Over welke SS praat jij nou eigenlijk? weet je dat zelf wel?quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom? omdat de SS staat voor het opzettelijk vermoorden van joden en tegenstanders.
communisme daarentegen is een staatsvorming die niks te maken heeft met vermoorden.
of toch wel?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah jij.
Je weet dat het slechts een symbool is? Dat het niet automatisch betekent dat TS onschuldige mensen naar de syberische mijnen wil sturen?
ik bedoel eigenlijk ook helemaal niet de SS, ik bedoel meer een avatar van een hakenkruis, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Over welke SS praat jij nou eigenlijk? weet je dat zelf wel?
Waffen of Algemeine SS?
Bullshit, je kan het communisme in geen enkele manier vergelijken met de SS.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Sta dan alles toe of niets en ga geen partij kiezen.
rot op Cuba, China, Rusland, N. Korea allemaal landen met onderdrukking, moord etc in praktijk werkt communisme niet zonder moorden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom? omdat de SS staat voor het opzettelijk vermoorden van joden en tegenstanders.
communisme daarentegen is een staatsvorming die niks te maken heeft met vermoorden.
gaat toch over de super soaker?quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Over welke SS praat jij nou eigenlijk? weet je dat zelf wel?
Waffen of Algemeine SS?
Teringjantje, hoeveel ik er daar al niet mee heb vermoord, in mijn fantasiewereldje.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
gaat toch over de super soaker?
[ afbeelding ]
communisme in theorie heeft niks te maken met het vermoorden van mensen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
rot op Cuba, China, Rusland, N. Korea allemaal landen met onderdrukking, moord etc in praktijk werkt communisme niet zonder moorden.
Best wel raar dat men een symbool verbied wat eeuwen oud is.quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
Err, nazi symbolen zijn gewoon bij de Nederlandse wet verboden, communistische niet. Dàt is het verschil.
Tenshun vind ik wel iets minder, maar Jiggy op een 'Turrie' beat is altijdquote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die combinatie. Helden! Dat zijn het!
Dat is een heel goed punt. Ik ga eens een brief naar de VVD schrijven of zij een wetsvoorstel wil doen tegen afbeelden van communistische logo's,vlaggen en propaganda.quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef remlof het volgende:
Err, nazi symbolen zijn gewoon bij de Nederlandse wet verboden, communistische niet. Dàt is het verschil.
Nee, het huidige systeem werkt namelijk perfect!quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
rot op Cuba, China, Rusland, N. Korea allemaal landen met onderdrukking, moord etc in praktijk werkt communisme niet zonder moorden.
een wed voorstel? of een wetsvoorstel?quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Dat is een heel goed punt. Ik ga eens een brief naar de VVD schrijven of zij een wed voorstel wil doen tegen afbeelden van communistische logo's,vlaggen en propaganda.
rapquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tenshun vind ik wel iets minder, maar Jiggy op een 'Turrie' beat is altijd
Ik vind het juist een aangename verrassing, die Tenshun. Terilekst mag wat mij betreft wel wat vaker rappen, die man heeft een prettige rapstem.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tenshun vind ik wel iets minder, maar Jiggy op een 'Turrie' beat is altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |