die begon vorige week, maar dat duurde gelukkig 1 nachtjequote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kleine het bespaard gebleven of is het hele gezin nu ziekjes
Gelukkig, want zij heeft nog de leeftijd dat het aardig mis kan gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
die begon vorige week, maar dat duurde gelukkig 1 nachtje
Stiekem vind ik deze plaat van Miss Montreal heel erg leukquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Miss Montreal, zelfs bertolff moest haar niet meer
dank je welquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon de 3FM-streams beluisteren en bekijken? Dan zou http://www.actionradio.nl/listen_high.asx ook moeten lukken...
Gelukkig 1 iemand blij gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze plaat van Miss Montreal heel erg leuk![]()
persoonlijk vind ik hem verschrikkelijk. De vorige platen van haar gingen nog net, maar dit vindt ik echt niks.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dat Giel nog maar ff naar de kapper gaat. Scheelt zo een kwart opbrengstquote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef peeet1 het volgende:
Serious Request 3FM 2009 @ rtl boulevard
Het is verschrikkelijk. Dat semihese stemmetje van d'r hebben we nou wel gehoord. Het is gewoon kutmuziek. En 't is OVERduidelijk dat ze zich aardig heeft ingelikt bij Giel en daardoor veel aandacht krijgt. Erg jammer.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Aaj, toch nog slachtoffer geworden van die vervelende griep. Beterschap!quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag is het nasleepje Mexicaanse griep...
Had ja vertelt dat op de andere zender waar ik nog wel eens naar wil luisteren de mama's en de papas -monday monday en Queen - Friends Will Be Friends was te horen. Daarna naar 3FM gezapt en hoor ik Giel me een partij vrolijk doen over die plaat. "Moet je dit stukje eens horen. Zo mooi ". Laat hij vervolgens een of ander weinig boeiend fragment horen. Echt.. direct weer weggezapt. Naja, ieder zijn ding zeg ik dan maarquote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Dat semihese stemmetje van d'r hebben we nou wel gehoord. Het is gewoon kutmuziek. En 't is OVERduidelijk dat ze zich aardig heeft ingelikt bij Giel en daardoor veel aandacht krijgt. Erg jammer.
Gemist ! komt het nog ergens digitaal te staan?quote:Op maandag 7 december 2009 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Zo, net even geluld over Serious Request op ActionRadio. Deed me meteen weer herinneren waarom ik niet zo vaak op de radio te horen ben. Ben niet zo'n ster in zulke gesprekken.
sirolf zal het vast wel opgenomen hebben, zelf doen ze het niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gemist ! komt het nog ergens digitaal te staan?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gemist ! komt het nog ergens digitaal te staan?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sirolf zal het vast wel opgenomen hebben, zelf doen ze het niet.
Geloof dat Sirolf geluk heeft ! edit: wel opgenomen? plaatsen man!quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop het niet.
Al heb ik het zelf wel opgenomen, zoals MaW al postte.
de vrijdag was niet geheel onverwacht.quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest toch even weten hoe populair EkstraWeekend was hier
Geinig het dipje bij de donderdag, maar komt dat omdat 3voor12 op donderdag meestal wat minder boeiend is vanwege de locatie uitzending?quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de vrijdag was niet geheel onverwacht.
is het nummer nou origineel, want de muziek is nl van een ander nummer van het nummerquote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nieuwe Caro Emerald. Leuk nummer.
Nu maar hopen dat 'ie niet net zo kapot wordt gedraaid als de vorige single.
Het zou natuurlijk ook gewoon te maken kunnen hebben met dat wij gezamenlijk op donderdag mogelijk drukker zijn met werk/school/uitslapen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig het dipje bij de donderdag, maar komt dat omdat 3voor12 op donderdag meestal wat minder boeiend is vanwege de locatie uitzending?
Op donderdag wordt dat nu toch gewoon uit de studio uitgezonden met Liveopnamen? Of heb ik dat?quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig het dipje bij de donderdag, maar komt dat omdat 3voor12 op donderdag meestal wat minder boeiend is vanwege de locatie uitzending?
Kan natuurlijk ook, maar dat geldt in elk geval niet voor mijquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Het zou natuurlijk ook gewoon te maken kunnen hebben met dat wij gezamenlijk op donderdag mogelijk drukker zijn met werk/school/uitslapen.
Oja, dat klopt inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Op donderdag wordt dat nu toch gewoon uit de studio uitgezonden met Liveopnamen? Of heb ik dat?
De grafiek gaat natuurlijk wel over de afgelopen 3 jaar hèquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Op donderdag wordt dat nu toch gewoon uit de studio uitgezonden met Liveopnamen? Of heb ik dat?
over zo'n 610.000 postsquote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
De grafiek gaat natuurlijk wel over de afgelopen 3 jaar hè
quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voel me beetje misselijk na zak tumtummetjes weg eten
en beyoncéquote:Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef alors het volgende:
Ik zal em es ff raden..
Iets van Anouk...
Ik ben dus even lang/kort als Ekdom. Naja, 1 cm langerquote:Net boulevard teruggezien. Tering, wat stond ik voor lul met mijn 1:75 meter naast Annemieke met haar 3:02 meter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |