quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef marlamin het volgende:
Michiel kan eng goed een belgisch accent na doen
En toch vind ik het niet helemaal bij ze passen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef gerbenp het volgende:
Die kerstsingle van The Killers klinkt inderdaad wel geinig.
Vandaag is het nasleepje Mexicaanse griep...quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lolMisschien vanavond maar even luisteren
.
[..]
Ah, okay. Wist ik neit van Michiel. Dacht dat Ekdom dit ook had? Naja, misschien haal ik ze nu ook wel door elkaar.
En Gerard kun je niet eens zien...quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol @ de achtergrond van SR Site , annemieke lijkt wel misvormt op de achtergrond te staan.
quote:Net boulevard teruggezien. Tering, wat stond ik voor lul met mijn 1:75 meter naast Annemieke met haar 3:02 meter....
Chk dit topic; [FOK!radio] FOK!kende 3FMfans over Serious Requestquote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
op twitter: paulzeist @muisje_eliza ik ga vanavond over je vertellen op fokradio, dus moet je even rond kwart over 9 luisteren op www.actionradio.nl
er luisterd toch niemand naar fok-radio?
en wat is de stream ervan?
ja ik ben een dom mensch...ik moet iets opslaan en krijg daarna deze melding:quote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Chk dit topic; [FOK!radio] FOK!kende 3FMfans over Serious Request
Wat precies?quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik ben een dom mensch...ik moet iets opslaan en krijg daarna deze melding:
"Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist."
De kleine het bespaard gebleven of is het hele gezin nu ziekjesquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag is het nasleepje Mexicaanse griep...
Sinds wanneer mogen gebanden iets zeggen op fokradioquote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
op twitter: paulzeist @muisje_eliza ik ga vanavond over je vertellen op fokradio, dus moet je even rond kwart over 9 luisteren op www.actionradio.nl
er luisterd toch niemand naar fok-radio?
en wat is de stream ervan?
Sinds je naar een vaste lijn kan bellenquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen gebanden iets zeggen op fokradio
dus...en dan ga ik braaf naar mediaplayer om het te openen en krijg ik deze meldingquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Wat precies?
Je kunt het openen in Media Player.
Je kan toch ook gewoon de 3FM-streams beluisteren en bekijken? Dan zou http://www.actionradio.nl/listen_high.asx ook moeten lukken...quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus...en dan ga ik braaf naar mediaplayer om het te openen en krijg ik deze melding
"Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |