Briljante plaat!quote:
die begon vorige week, maar dat duurde gelukkig 1 nachtjequote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kleine het bespaard gebleven of is het hele gezin nu ziekjes
Gelukkig, want zij heeft nog de leeftijd dat het aardig mis kan gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
die begon vorige week, maar dat duurde gelukkig 1 nachtje
Stiekem vind ik deze plaat van Miss Montreal heel erg leukquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Miss Montreal, zelfs bertolff moest haar niet meer
dank je welquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon de 3FM-streams beluisteren en bekijken? Dan zou http://www.actionradio.nl/listen_high.asx ook moeten lukken...
Gelukkig 1 iemand blij gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze plaat van Miss Montreal heel erg leuk![]()
persoonlijk vind ik hem verschrikkelijk. De vorige platen van haar gingen nog net, maar dit vindt ik echt niks.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dat Giel nog maar ff naar de kapper gaat. Scheelt zo een kwart opbrengstquote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef peeet1 het volgende:
Serious Request 3FM 2009 @ rtl boulevard
Het is verschrikkelijk. Dat semihese stemmetje van d'r hebben we nou wel gehoord. Het is gewoon kutmuziek. En 't is OVERduidelijk dat ze zich aardig heeft ingelikt bij Giel en daardoor veel aandacht krijgt. Erg jammer.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Aaj, toch nog slachtoffer geworden van die vervelende griep. Beterschap!quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vandaag is het nasleepje Mexicaanse griep...
Had ja vertelt dat op de andere zender waar ik nog wel eens naar wil luisteren de mama's en de papas -monday monday en Queen - Friends Will Be Friends was te horen. Daarna naar 3FM gezapt en hoor ik Giel me een partij vrolijk doen over die plaat. "Moet je dit stukje eens horen. Zo mooi ". Laat hij vervolgens een of ander weinig boeiend fragment horen. Echt.. direct weer weggezapt. Naja, ieder zijn ding zeg ik dan maarquote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Dat semihese stemmetje van d'r hebben we nou wel gehoord. Het is gewoon kutmuziek. En 't is OVERduidelijk dat ze zich aardig heeft ingelikt bij Giel en daardoor veel aandacht krijgt. Erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |