inderdaad. Eigen schuld enzoquote:
Waarom moet je je er dan in godsnaam nog eens voor inschrijven?quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je krijgt toch op tijd te weten wanneer je je een tentamen moet maken?
Zal vast wel een logische reden voor zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef Fingon het volgende:
[..]
Waarom moet je je er dan in godsnaam nog eens voor inschrijven?
Hardstikke iritant, het lijkt me logisch dat ik het tentamen iwl maken als ik me ook al voor die cursus digitaal heb ingeschreven..
Kutuniversiteitssystemen
Ik zit op het LUMC en bij ons is het kansloos mits je een goede reden hebt. Je kan dan naar de studieadviseur.. Heb je dan niet, blijf maar lekker thuis, want je word er gewoon uitgekickt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:21 schreef Fingon het volgende:
Ik zal er eens achteraan gaan, ik zit in Leiden, iemand die hier daar ervaring mee heeft?
Mag ik je uitlachen?quote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Fingon het volgende:
Pfff, net bekeken op de site en bij praktisch alle studies behalve de mijne kan je je later nog inschrijven als je ene boete van 20 euro betaald..
Dit gaat echt nergens over :/
Ik moest het ook bij werktuigbouwkunde. Bij informatica hoeft 't weer niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Salatrel het volgende:
moet je je tegenwoordig al inschrijven voor tentamens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |