Doe er dan eens wat meer weed in ipv zoveel tabakquote:
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
I hope someone knocks your lights out sweetie![]()
als je mij nou gewoon dat nummer geeft..quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nu post ik goddamnit al 3 topics mee en ik heb nog steeds geen date!
Wat een kuttopic
Zusje wist weer een geweldige te draaien. Ze was zelf superstoned en knuffelmeisje en ik voelden hem ook aardig.quote:
Ja GVD! reageer dan ook eens op mijn PMS!quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat een kuttopic
dat nummer...?quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
als je mij nou gewoon dat nummer geeft..
Je houdt je ook veel te veel bezig met randverschijnselen....quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat een kuttopic
Nog meer?quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe er dan eens wat meer weed in ipv zoveel tabak
Oh ja, de 46704373048694537ste anti-blower.quote:
Ik post al meer dan een jaar en ik ook niet dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat een kuttopic
gedver, jij zorgt dat je zusje stoned is en batst haar daarna?! ieeeeeuw!quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zusje wist weer een geweldige te draaien. Ze was zelf superstoned en knuffelmeisje en ik voelden hem ook aardig.
Wel gruwelijk goeie seks daarmee.![]()
Je woont een beetje ver weg, maar je bent goedgekeurd. Weekendje Barcelona?quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat een kuttopic
Ja fokking hell, veel te veel tekst!quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja GVD! reageer dan ook eens op mijn PMS!
Nope, echte blowers roken puur.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja, de 46704373048694537ste anti-blower.
Ik merk dus echt geen verschil tussen stoned sexen meer of nuchter.quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zusje wist weer een geweldige te draaien. Ze was zelf superstoned en knuffelmeisje en ik voelden hem ook aardig.
Er stond toch in de OP dat dit geen date-topic is?quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat een kuttopic
Ewwwwww!? Met je zusje?quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tsssss. The idea!quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gedver, jij zorgt dat je zusje stoned is en batst haar daarna?! ieeeeeuw!
Pfffff, zak er dan maar in hee! als dat al teveel tekst is!quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja fokking hell, veel te veel tekst!
Daarbij probeer ik nu een date te regelen met Krea
Maar die antwoord niet meer
quote:Op maandag 7 december 2009 16:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er stond toch in de OP dat dit geen date-topic is?![]()
Maar met deze post krijg je waarschijnlijk wel ongeveer 10 PM's
De homoquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja fokking hell, veel te veel tekst!
Daarbij probeer ik nu een date te regelen met Krea
Maar die antwoord niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |