Ik heb nooit schijten gezegdquote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het bij piesen gehouden heb en niet heb lopen shitten in mn broek. Had ik eerst moeten scheppen voor ze de was in konden..
Nooit geweten dat je een klantenservice kon smsen..quote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja wtf jij vraagt om het nummer van de klantenservice!
So it seems...quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie je djayzz ik zei toch dat je het andere nummer moest hebben!
quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Shit... door deze post heb ook ik, boudemaniak, mijn broek bevuild
het engelse woord voor keutel/drol/uitwerpsel?quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb nooit schijten gezegdPiesen vind ik ook bevuilen
En maar niet luisteren he, zucht.quote:
He??? Waar de hell heb jij het nou weer over??quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een klantenservice kon smsen..
No shit, Sherlock!quote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik zal even helpen met het begrijpen:
We lachen je UIT, we lachen je niet toe
Ohjaquote:Op maandag 7 december 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het engelse woord voor keutel/drol/uitwerpsel?
Djass is onze sms koning.. die jast er 17 bundels per maand doorheenquote:Op maandag 7 december 2009 16:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
He??? Waar de hell heb jij het nou weer over??![]()
Aha.quote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Djass is onze sms koning.. die jast er 17 bundels per maand doorheen
Nu wil ik ookquote:
Kusje terugquote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef DuTank het volgende:
Ik ga koken en mezelf klaarmaken voor kickboksen. Een dikke kus voor alle gefrustreerde singles, met name boudemaniak en ripley1
grmbl, nu je het zegt... mn foon is overleden...quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb een blackberry daarmee hoef ik nooit te smsen met mail/msn/ping
Kleine jointjes zijn voor watjes!quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu wil ik ook
Straks even een kleintje halen denk ik
I hope someone knocks your lights out sweetiequote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef DuTank het volgende:
Ik ga koken en mezelf klaarmaken voor kickboksen. Een dikke kus voor alle gefrustreerde singles, met name boudemaniak en ripley1
nopquote:Op maandag 7 december 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En maar niet luisteren he, zucht.
behalve afgelopen maandquote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Djass is onze sms koning.. die jast er 17 bundels per maand doorheen
in een telefoonwinkel zou dat moeten lukkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
grmbl, nu je het zegt... mn foon is overleden...even kijken of ik ergens nog een nieuwe op de kop kan tikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |