ga dan niet telefoneren in de bus als je privacy wil.quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
Waarom zit je mensen hun privegesprekken af te luisteren tjap? Beetje respect voor iemands privacy graag![]()
.
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
Waarom zit je mensen hun privegesprekken af te luisteren tjap? Beetje respect voor iemands privacy graag![]()
.
En keihard LA-LA-LA-LA-LA!quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?
Ik open er in ieder geval geen topic overquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ga jij dan met je vingers in je oren zitten?
Iig iets om te doen tijdens de saaie busreis.quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik open er in ieder geval geen topic over![]()
.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef BereNDD het volgende:
sma? is dat een afkorting voor smegma?
Welkom in 2009quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef BereNDD het volgende:
Ik schat een jaar of 18/19.quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
Hoe oud was het meisje in kwestie?
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik open er in ieder geval geen topic over![]()
.
Ik voorzie een klacht in een klachttopic in een nieuw topic door een klager over een klager.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..
Het heet niet voor niets KLAAGBAAK. Je hoeft niet te lezen hier. Mensen openen een topic omdat het hun dwars zit. Ga lekker je moeder vervelen ofzo, rottig ventje
Contactgestoorde debiel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zonder MP3 speler is het OV leven idd zwaar kutje
KLB betekent toch niet dat je zomaar even een kankertopic kan makenquote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jezus, jij zit op iedereen te kankeren hier..
Het heet niet voor niets KLAAGBAAK. Je hoeft niet te lezen hier. Mensen openen een topic omdat het hun dwars zit. Ga lekker je moeder vervelen ofzo, rottig ventje
Of je houdt je gewoon rustig en kijkt bijv. een beetje naar buiten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want je kan beter met random mensen gaan praten dan chill muziek te luisteren.
Ja ik vond het stiekem wel jammer dat ze uitstapte.quote:
Nope. Toen was er de walkman.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon rustig en kijkt bijv. een beetje naar buiten.
Vroeger zat toch ook niet iedereen in zichzelf gekeerd met een mp3-spelertje?
Daar staan zoveel treurige dingen in dat ik überhaupt niet snap waarom ze nog iets met hem zou willenquote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik vond het stiekem wel jammer dat ze uitstapte.
Maarja het was ongeveer als volgt:
Ze hoorde van een vriendin dat haar vriend het uit wilde maken. Hij woont in een andere stad en wilde nooit naar haar toe komen, waardoor ze al begon te twijfelen aan zijn liefde voor haar. Verder had hij blijkbaar toch gevoelens voor zijn ex, wat het eerder genoemde meisje was waar hij naar terug wilde.
Zij was boos omdat hij haar aan het lijntje heeft gehouden en hij was niet blij dat ze hem belde en voelde zich ongemakkelijk.
En toen stapte ze uit.
je gaf het antwoord zelf al...quote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom kennen sommige mensen geen schaamte en moet dit in het openbaar?
wil overigens niet generaliseren hoorquote:Op maandag 7 december 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
negermeisje
Dat doe ik dus ook meestal, alleen er zitten teveel retards in de bus.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon rustig en kijkt bijv. een beetje naar buiten.
Vroeger zat toch ook niet iedereen in zichzelf gekeerd met een mp3-spelertje?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nope. Toen was er de walkman.
[ afbeelding ]
En wat is er aan de hand met je auto dan?quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook meestal, alleen er zitten teveel retards in de bus.
Mensen met een irritant boers accent, tokkies die hard schreeuwen, vmbo-scholieren met stoere verhalen, breezerchicks die het alleen maar over crap hebben etc.
Op een gegeven moment begin ik me dan te ergeren aan hun domheid en heb ik muziek nodig.
Die heb ik niet. En als ik hem zou hebben, ging ik die niet gebruiken om naar het centrum te gaan en een tientje aan parkeren en benzine te betalen, terwijl ik gratis met de bus kan.quote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En wat is er aan de hand met je auto dan?
Lijkt me niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:46 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want verder heb je heel veel leuke dingen te doen in de bus...
Zo rijk hoef je ten eerste niet te zijn voor een auto hoor, een simpele baan is al genoeg.quote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik niet. En als ik hem zou hebben, ging ik die niet gebruiken om naar het centrum te gaan en een tientje aan parkeren en benzine te betalen, terwijl ik gratis met de bus kan.
Maarja, ik was even vergeten dat hier alleen de rijksten zitten die dat natuurlijk wel doen.
True, alleen dan moet ik wel ongeveer 50 euro per week uitgeven aan parkeerkosten, dat gaat me toch net iets te ver.quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo rijk hoef je ten eerste niet te zijn voor een auto hoor, een simpele baan is al genoeg.
Ten tweede geef je zelf aan last te hebben van je medemens in het OV, daarom dacht ik dat de auto misschien wel een oplossing zou kunnen zijn.
Sergeant-majoor Administratie, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef BereNDD het volgende:
QFT.quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef Lariekoek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat triester is... je relatie uitpraten in de bus of fokken vanuit de bus....
noppesquote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
-niks-
In de lift?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het leuker om ruzie te maken met mijn vriendin op de meest publieke plekken. Liefst als ik dronken ben. Heerlijk die kopjes van die mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |