Ik ben een zeer nieuwsgierig persoon, haal daar je antwoord maar uitquote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mocht dat echt zo zijn, dan kan ik wel zeggen dat ik een kek immuunsysteem heb
heb je het zelf ook een keer gedaan dan?
Nu al?quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag.
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
guten morgen mein liebchen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag.
3 uurtjes volgehouden op school, en toen toch maar naar huis gegaan. Ik heb de maandag gewoon nodig om bij te komen van het weekendquote:
Een leuke band in de line up neemt niet weg dat het festival zelf gewoon kut is.quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vorig jaar de THE BOSS ... Bruce motherfucking Springsteen![]()
Ga je mond spoelen
Jij hebt smaak.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wish You Were Here is écht zo goed. Heb hem herontdekt door de Top 2000.
Incubusquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wish You Were Here is écht zo goed. Heb hem herontdekt door de Top 2000.
ok danquote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben een zeer nieuwsgierig persoon, haal daar je antwoord maar uit
Oh. Stoer.quote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het dwangmatig bewegen van de kaken na het gebruiken van xtc.
Whehe, lijkt me droog als dat nummer in de top 2000 zou staan.quote:
Ook, maar die van Pink Floyd is zóó mooi. Pink Floyd is gewoon magistraal.quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar die van Incubus is ook heel mooi![]()
.
Nee, inderdaad. Ik ga 'm gelijk even luisterenquote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me droog als dat nummer in de top 2000 zou staan.
Alhoewel, het zou me niets verbazen.
Whehe, brick.quote:
Komt er één achter.quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook, maar die van Pink Floyd is zóó mooi. Pink Floyd is gewoon magistraal.
Indeed.quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook, maar die van Pink Floyd is zóó mooi. Pink Floyd is gewoon magistraal.
Niet hatenquote:
hey 19? diequote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Skylark. het volgende:
Is iemand van jullie bekend met 'Steely Dan'?.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb alle albums van Pink Floyd én van Incubus. Wat ben ik toch een baas. Poeh.
Nu nog allemaal luisteren.quote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb alle albums van Pink Floyd én van Incubus. Wat ben ik toch een baas. Poeh.
Mein gott, dat is een nummer wat mijn vader vaak in de auto draaitquote:
Das een heul andere Incubus.quote:
Ik ben ook volgens mij de hele smaak van mijn pa aan het overnemen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mein gott, dat is een nummer wat mijn vader vaak in de auto draait
waarvan ik overigens niet wist dat ie van dan was
Dat was volgens mij ook de grap.quote:
''quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben ook volgens mij de hele smaak van mijn pa aan het overnemen.
Hai Pleun.quote:
Hahahaha. Vertel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Pleun.Ik ben toch wel anders naar je gaan kijken na die nacht samen.
Geen idee of dat iets voor mijn pa zou zijn. Mijn pa en ik zijn samen fan van dit nummerquote:Op maandag 7 december 2009 14:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''
rrdrums110 (2 dagen geleden) Toon Verbergen
-3
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
Are we ever going to get past suckassloungemusic?
''
![]()
dit ken ik overigens ook wel![]()
wel leuk om het weer eens te horen![]()
hm misschien ken je deze ook wel dan, als onze pa's meer muziek delen
Vertel.quote:
Ik heb allerlei romantische fantasieën over je.quote:
Het kan nu.quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er nog ruimte in je PM inbox? Dan PM ik je even.
Bohh, laat eens foto's zien. Zit je nu ook op je kamer?quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik slaap vanavond gewoon voor 't eerst in m'n kamer. Spannuuuund.
Wtf, heb je een kamer? Wie, wat, waar, waarom, wanneerquote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik slaap vanavond gewoon voor 't eerst in m'n kamer. Spannuuuund.
oh dit nummerquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee of dat iets voor mijn pa zou zijn. Mijn pa en ik zijn samen fan van dit nummer:
Zetten we keihard op in de auto en dan allebei meebewegen en meezingen. (nummer begint pas echt na 1 minuut)
ik moest lachen, ik zie het al helemaal voor me, gabbers die bij bosjes neergaan op dit soort ''muziek '' omdat het te snel gaatquote:
Foto's staan op m'n pc, ik zit nu op zo'n oude laptop.quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bohh, laat eens foto's zien. Zit je nu ook op je kamer?
Oh nette line up, ik ken alleen Snelle Jelle niet zo goed. Boemklatsch en Zwart Licht zijn zo gaaaaf.quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Gupje het volgende:
Zaterdag mooi feestje gehad in de Flexbar in Amterdam. Boemklatsch, Zwart Licht en Snelle Jelle
Nou ja, laat ze maar een keer zien.quote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Foto's staan op m'n pc, ik zit nu op zo'n oude laptop.Ik ben nu nog thuis, vanavond ga ik erheen. Alles staat er verder al enzo. Maar ik heb alleen deze week nog college en daarna vrij en daarna vakantie, dus ik ben best veel thuis straks.
nine million bicycles in beijingquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zet altijd Katie Melua op tijdens het leren wat goed werkt maar ik ga dan meezingen![]()
.
Joahhh, sinds 1 december. In Nijmegen jwz.quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf, heb je een kamer? Wie, wat, waar, waarom, wanneer?!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joahhh, sinds 1 december. In Nijmegen jwz.
Snelle Jelle is producer/hiphop dj die gast heeft 4 uur lang Hard gedraaid...quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh nette line up, ik ken alleen Snelle Jelle niet zo goed. Boemklatsch en Zwart Licht zijn zo gaaaaf.
Zal ik het nog erger vertellen dat mensen mij in RL ook Gup noemenquote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Fascination het volgende:
Pleun, ik vond het trouwens best grappig dat je vader jou ook Pleuntje noemt.
Ben je zo'n dwerg?quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger vertellen dat mensen mij in RL ook Gup noemen
Is gewoon al jaren een bijnaam van me...
dat is best schandalig fas, want die man heeft een ontzettende herkenbare stemquote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ik vind deze wel tof. Wist geeneens dat ie van REM is.
Grapje.quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef Biels het volgende:
Wow Skylark, jij kent echt vet goede onbekende muziek!
Ben tot mijn 17 1 meter 30 geweest ben gelukkig wel in een jaar uitgeschoten naar 1 meter 85 dus nu mag ik niet meer klagenquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef Fascination het volgende:
Pleun, ik vond het trouwens best grappig dat je vader jou ook Pleuntje noemt.
Ik slay ninja-editters.quote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je bek of kom dat hier zeggen dan.
Niet leren man, leren maakt je gay.quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga dit op m'n begrafenis laten draaien![]()
:
Oh kut, ik moest al aan het leren zijn.
Ik dacht dat 'ie sarcastisch was maar ik zag z'n PI niet.quote:
1.30m?quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben tot mijn 17 1 meter 30 geweest ben gelukkig wel in een jaar uitgeschoten naar 1 meter 85 dus nu mag ik niet meer klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |