ik weet niet of ik het goed heb onthouden hoor maar was ze niet ook aan het verhuizen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jouw lootje heeft het vast heel druk met haar kinders
Is dat een hint?quote:
Helegaar niet Ikea, het komt bij Loods 5 vandaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef huuphuup het volgende:
hihi die trui, haakt zich suf voor iedereen![]()
Chan wauw wat een pakket!!
en dat papier haha ik moest erom lachen, ook dat leuke pakpapier, ik ben benieuwd waar het vandaan komt want ik heb het heul nog niet gezien ergens
Is het al morgen vanavond 12 uur?? ik kan nie wachten
oooooh mijn Secret Santa komt bij Loods5!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Helegaar niet Ikea, het komt bij Loods 5 vandaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooooh mijn Secret Santa komt bij Loods5!!
En ik niet duidelijk![]()
En ik weet nog steeds niet wie je bent, maar mag ik wel een gokje wagen als gevolg van hyves-speuren/postcode loeren en hints in t kaartje?BUSTED!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker douchen!
nah ik snap de gekleurde lettertjes nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Huupmas het volgende:
Mooi is dat, Huup die roept ergens dat ze slecht is in hints begrijpen. Dat zegt duidelijk iets over mijn hints
Ze hadden het ook bij IKEAquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Huupmas het volgende:
[..]
Helegaar niet Ikea, het komt bij Loods 5 vandaan!
3 kleuren letters. Allemaal een ander woord. Ga nog maar eens puzzelen. De streepjes onder woorden betekenen niets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah ik snap de gekleurde lettertjes nog steeds niet
maar je postcode kwam op een plaats uit en die plaats stond bij je hyvesdingetjestel daarbij de "mama van 2" hint op en toen kon het er volgens mij voor zover ik weet nog maar 1 zijn.
oeh ik ben zo benieuwd naar mn kadootjes
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef sjak het volgende:
[..]
3 kleuren letters. Allemaal een ander woord. Ga nog maar eens puzzelen. De streepjes onder woorden betekenen niets.
En tja, postcode, ik durfde niet zonder te doen. Veel te wantrouwig naar de TNT. Ik dacht al dat je me daarmee heel makkelijk kon vinden, ook al via facebook.
Krijg door dat de foto niet te zien was. Thuis is deze wel te zijn, dus even opnieuw.quote:
quote:
quote:
Mooi, dan werkt alles weer. De virusscanner was iets te streng om foto's te laten zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Tazz ik zie nu ineens wel 2 foto's terwijl ik hiervoor je eerder geplaatste foto ook niet kon zien.
ah op die fiets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Tazz het volgende:
[..]
Mooi, dan werkt alles weer. De virusscanner was iets te streng om foto's te laten zien.
Nu zie ik hem ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef Tazz het volgende:
[..]
Krijg door dat de foto niet te zien was. Thuis is deze wel te zijn, dus even opnieuw.
Ben wel benieuwd of jullie 1 of 2 foto's zien...
[ afbeelding ]
Hint in het kaartje. We hebben elkaar een keer ontmoet op een meeting waar haar kindje ook bij was. Daar waren toen Spuuglokje (met haar 3 kinderen), Flowerbox, Freecell, en Ingrid & Djeez bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef trui het volgende:
oh watjammer van die glaasjes....maar verder leuk!
en hoe weetje zo zeker dat 't FB was?
raad je ook even mee wie mijn santa dan is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
jeetje ik ben op dreef met raden!
leuk
Tazz ik zie nu ineens wel 2 foto's terwijl ik hiervoor je eerder geplaatste foto ook niet kon zien.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef Tazz het volgende:
[..]
Krijg door dat de foto niet te zien was. Thuis is deze wel te zijn, dus even opnieuw.
Ben wel benieuwd of jullie 1 of 2 foto's zien...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |