dat dusquote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef o.us het volgende:
Dat Skylark zich heeft verlaagt naar Cacciatore-niveau heeft mij geschokt.
Neem een turkse pizza dan, veel gezonderquote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Skylark. het volgende:
hahahaha weer iets kk vets meegemaakt mattie :p haha k moet echt lache hierom zal jullie vertelle waarom :p.
-knip-
TS tekent z'n broodje kebab extra groen omdat hij gezond wil overkomen.
Kabutops.quote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef BrickTamland het volgende:
Op level 19 kan je helemaal nog geen psybeam.
Wat voor Pokemon is Arie?
Skylark heeft een Gamesharkquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef BrickTamland het volgende:
Op level 19 kan je helemaal nog geen psybeam.
Wat voor Pokemon is Arie?
Dat dus. Valt mij ook wat tegen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef o.us het volgende:
Dat Skylark zich heeft verlaagd naar Cacciatore-niveau heeft mij geschokt.
Mooi dat ik dus niet ga ruilen met hem.quote:
dat was ook mijn gedachtequote:
Eén fucking zinnetjequote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Valt mij ook wat tegen.
Je moet het erop doen, niet erover.quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef Salsaneck het volgende:
Knoflooksaus over kebab heen gooien.Zucht... Nederlanders.
maar hij laat wel een paar puike paints na.quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat meisje heeft op zich gelijk, die shit is veel te vet en zout. TS gaat een paar jaar eerder dood
Hij heeft een overheerlijk broodje kebab en laat zich niet in een keurslijf forceren door een bemoeizieke lichtekooi.quote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Neem een turkse pizza dan, veel gezonder![]()
Maarre.. die "snol" heeft wel gelijk. Je mag niet eten in de bus en omdat je vriendjes bent met de chauffeur ben jij geen uitzondering op de regel. Dus eigenlijk zijn jij en je "mattie" buschauffeur domme ongehoorzame paupers
Buschauffeurs aanspreken/gesprekken mee voeren, je eigen vaste 1 persoons plekje vooraan achter de chauffeur.quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie tot mijn vreugde dat mijn grote mattie Arie, mijn favoriete buschauffeur dienst heeft en ik stap de bus in, roep: "Hee Arie" en ga op mijn vaste één-persoons-plek rechtsachter de chauffeur zitten, en praat wat met Arie.
Oh, buschauffeurs zijn geen mensen waar je een gezellig praatje mee kan houden. Wat zijn Nederlanders toch bekrompen in het algemeen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef LePoo het volgende:
[..]
Buschauffeurs aanspreken/gesprekken mee voeren, je eigen vaste 1 persoons plekje vooraan achter de chauffeur.
Ik heb zon vermoeden dat jij weer gespreksstof bent voor de mensen achter in de bus, wat hun dag weer breekt
Idd!quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Busschauffeurs kunnen soms best toffe lui zijn en ze hebben verder toch nooit wat te doen. Scheelt wel als je ze kent want dan stoppen ze midden op de weg voor je als ze al vertrokken zijn van de halte.
TS is busspotterquote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben een stelselmatig busgebruiker en ik ben nooit te beroerd ben een praatje te maken met welwillende buschauffeurs. Dat breekt een beetje hun dag, het is voor mij ook niet onaangenaam en je komt nog eens wat te weten. Ik zie tot mijn vreugde dat mijn grote mattie Arie, mijn favoriete buschauffeur dienst heeft en ik stap de bus in, roep: "Hee Arie" en ga op mijn vaste één-persoons-plek rechtsachter de chauffeur zitten, en praat wat met Arie.
Gezellig een praatje maken met mensen die je niet kentquote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, buschauffeurs zijn geen mensen waar je een gezellig praatje mee kan houden. Wat zijn Nederlanders toch bekrompen in het algemeen.
Daarbij is Arie een fucking baas die uitgaansverhalen uit zijn jeugd vertelt.
Ben je autist ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gezellig een praatje maken met mensen die je niet kent![]()
Heb je geen vrienden ofzo
Ben jij een fokking irritante gast die met iedereen gaat lullen terwijl die gewoon in de bus wil zitten om naar huis te gaan na een dag op school te hebben gezeten.quote:
Nee, maar ik heb er niks op tegen als mensen dat wel doen. Trouwens je zit nu ook met een wildvreemde op teh interwebz te "praten".quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ben jij een fokking irritante gast die met iedereen gaat lullen terwijl die gewoon in de bus wil zitten om naar huis te gaan na een dag op school te hebben gezeten.
Nee. Na 2 zinnen weet je wel of iemand om een praatje verlegen zit of niet. En aangezien de meeste mensen graag over zichzelf praten is dat meestal wel het geval.quote:Op maandag 7 december 2009 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ben jij een fokking irritante gast die met iedereen gaat lullen terwijl die gewoon in de bus wil zitten om naar huis te gaan na een dag op school te hebben gezeten.
Ik zit altijd te bibberen in de bus omdat ik bang ben voor al die mensen om me heenquote:Op maandag 7 december 2009 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Na 2 zinnen weet je wel of iemand om een praatje verlegen zit of niet. En aangezien de meeste mensen graag over zichzelf praten is dat meestal wel het geval.
In plaats van een half uur voor je uit te staren kan je soms leuke gesprekken hebben.
Moet je alleen niet bang zijn om sociale interacties aan te gaan ...
Kan.. kan.. het kan altijd.quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, buschauffeurs zijn geen mensen waar je een gezellig praatje mee kan houden. Wat zijn Nederlanders toch bekrompen in het algemeen.
Daarbij is Arie een fucking baas die uitgaansverhalen uit zijn jeugd vertelt.
Daar kies ik nu zelf voor. Als ik geen zin heb om dat te doen ga ik niet op fok.quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er niks op tegen als mensen dat wel doen. Trouwens je zit nu ook met een wildvreemde op teh interwebz te "praten".
Nee joh, het is geen geforceerd gesprek, ik weet wat je bedoelt. Het gaat altijd van "Hee Arie, hee Skylark.! Hoe gaat ie ermee? Maken we weer een tussenstop? En dan vraag ik hoe het met de vrouw gaat en dan vraagt hij hoe het met mijn 'vrouw' gaat. En dan gewoon een los gesprek.quote:Op maandag 7 december 2009 14:49 schreef LePoo het volgende:
[..]
Kan.. kan.. het kan altijd.
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik heb alleen zon beeld voor me, dat ik zelf wel eens zag toen ik zelf nog met de bus ging moest.
En dan dat 'eigen 1 persoons plekje'.. klinkt allemaal erg cliché.
Ik had namelijk altijd de grootste binnen-pret als die zelfde vrouw weer stond te praten met de buschauffeur, die als een boer met kiespijn lachte om haar grapjes (maar het liefst vol in de remmen stapte om haar door de voorruit er uit te zien vliegen.. want zij ging er ook nog altijd bij staan).
Niet gek toch?!
IJzertabletten lijken me wel wat voor je.quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik nieuwe mensen wil leren kennen ga ik wel stappen. In de bus ben ik of brak omdat ik net wakker ben, of brak omdat ik heel de dag op school heb gezeten. Dus dan heb ik weinig behoefte aan van die "gezellige spontane" mensen die een leuk gesprek willen voeren over het weer oid.
Jij bent nooit moe?quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
IJzertabletten lijken me wel wat voor je.
Ja, trouwens. Precies zoals ik het vertel.quote:
Ik wil hem wel aan je voorstellen. Schuif me een tientje.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Heufd het volgende:
Verschrikkelijk jammer dat ik Arie niet ken.
Wild Snol appears!quote:
Dan vind ik dat Arie goed gehandeld heeft, als een goeie vriend slash buschauffeur.quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, trouwens. Precies zoals ik het vertel.
Een man van het volk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan vind ik dat Arie goed gehandeld heeft, als een goeie vriend slash buschauffeur.
Vanaf 11.00.quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me ineens af als er smorgens überhaupt wel kebab verkocht wordt
Ik maak ook wel iets mee hoor. 3 maand geleden botste ik in de supermarkt tegen iemand op.quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Staat er al de hele tijd 'de de' in de TT?![]()
[..]
Vanaf 11.00.Ja jongen, ik maak wel iets mee.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Skylark. het volgende:
"Nog één opmerking en ik schop je de bus uit, snol."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |