dat was ook mijn gedachtequote:
Eén fucking zinnetjequote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Valt mij ook wat tegen.
Je moet het erop doen, niet erover.quote:Op maandag 7 december 2009 12:48 schreef Salsaneck het volgende:
Knoflooksaus over kebab heen gooien.Zucht... Nederlanders.
maar hij laat wel een paar puike paints na.quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat meisje heeft op zich gelijk, die shit is veel te vet en zout. TS gaat een paar jaar eerder dood
Hij heeft een overheerlijk broodje kebab en laat zich niet in een keurslijf forceren door een bemoeizieke lichtekooi.quote:Op maandag 7 december 2009 12:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Neem een turkse pizza dan, veel gezonder![]()
Maarre.. die "snol" heeft wel gelijk. Je mag niet eten in de bus en omdat je vriendjes bent met de chauffeur ben jij geen uitzondering op de regel. Dus eigenlijk zijn jij en je "mattie" buschauffeur domme ongehoorzame paupers
Buschauffeurs aanspreken/gesprekken mee voeren, je eigen vaste 1 persoons plekje vooraan achter de chauffeur.quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie tot mijn vreugde dat mijn grote mattie Arie, mijn favoriete buschauffeur dienst heeft en ik stap de bus in, roep: "Hee Arie" en ga op mijn vaste één-persoons-plek rechtsachter de chauffeur zitten, en praat wat met Arie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |