Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?quote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
brox heeft me overigens geintroduceerd aan COD: modern warfare en nu ben ik hooked
Thuis, op zijn laptopquote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?.
hij heet zbbrox, niet xboxquote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?.
1 heeft matyrdomquote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De nieuwste, dus 2 neem ik aanDoes it matter?
Dat is lief.quote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Thuis, op zijn laptopDie heeft ie even bij mij gelaten want dan kan ik gamen. Liefde
Vanavond nietquote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Thuis, op zijn laptopDie heeft ie even bij mij gelaten want dan kan ik gamen. Liefde
Ja, dat is DE manier om hogerop te komen voor beginners!quote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\Ja, dat zal een beginnende gamer echt een hoop uitmaken
Dat ahd je al een stukje eerder moeten doen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is DE manier om hogerop te komen voor beginners!![]()
Maar om te voorkomen dat ik klinkt als een echte nerd die lang geen daglicht heeft gezien zal ik nu ophouden
Droge witte wijn en een cola light, toch?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Droge witte wijn en een cola light, toch?
ow vandaar.quote:Op maandag 7 december 2009 12:00 schreef dawg het volgende:
komt omdat er een weedwalm hangt door kluts, djayzzie.
Buffaloooo soldier! Paparapapatam.quote:
Zou ik iedereen weggejaagd hebben?quote:
zal toch niet zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou ik iedereen weggejaagd hebben?
nou word het gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
heb zowaar gewoon weer een college straks
quote:
Tot hoe laat? Ik mot ook nog ff langs den uni!quote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
heb zowaar gewoon weer een college straks
Ik kliktequote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, nu moet ik spontaan hier aan denken![]()
Ik klik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, nu moet ik spontaan hier aan denken![]()
beide natuurlijk, want voor de rest is het maar een kutmuts.quote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef STING het volgende:
[..]
De muts maakt de man, of maakt de man de muts.
That's the question
Ja ik weet niet of de laatste 2 uur nog college heb of nietquote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Ik mot ook nog ff langs den uni!
Ik hoop het niet voor hemquote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, uiteindeljik wint je brandende nieuwsgierigheid het van je
zeg hou eens op! ik krijg trekquote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef ripley1 het volgende:
Vanavond lekker ossehaasrolletjes eten bij de japanner![]()
Nu al trek in
* trots isquote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
beide natuurlijk, want voor de rest is het maar een kutmuts.
Ik heb hem al een keer gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, uiteindeljik wint je brandende nieuwsgierigheid het van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |