Gedverquote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ze zijn al benaderd door een modellenbureau, dus het zal wel meevallen
Ik zei niet dat ze dat gaan doen he, alleend at ze benaderd warenquote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik krijg een mental image naar die dr. phil show met die kleine kindmodelletjes.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Gedver![]()
Lekker modellenbureau dan
edit: oh en niks persoonlijks hoor.. Ik zie gewoon niks in de schattigheid van babies, maar dat zal wel mijn beetje autisme zijn dat spreekt![]()
"vroeger was alles beter", en dan ben je volwassen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, er zijn maar weinig kinderen die met die gedachte verwekt/geboren worden these days.
Beetje sneu is het welquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Gedver![]()
Lekker modellenbureau dan
edit: oh en niks persoonlijks hoor.. Ik zie gewoon niks in de schattigheid van babies, maar dat zal wel mijn beetje autisme zijn dat spreekt![]()
nee weet ik, maar ik vond dat een walgelijke show waar ik even aan moest denken door "modellenbureau".quote:Op maandag 7 december 2009 11:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze dat gaan doen he, alleend at ze benaderd waren
Eeeew, er groeit iets op je linkerborst!quote:Op maandag 7 december 2009 11:09 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met het roodharige elfvingerige halfnegertje van mijn zusje
Ik ben er bang voor ja.quote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef dawg het volgende:
[..]
"vroeger was alles beter", en dan ben je volwassen.
Ik kan je ook wel helpen?quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
De ex zegt dat mijn bios gereset is en dat ie nu verkeerd staat en mijn HD niet kan vinden, en dat ie 'm vanaaf wel ff telefonisch fixt. Handig toch wel, goede relaties met exen. Toch maar weer een x sex hebben dan.
Aaaaargh! Je bent terug!quote:
Nah.. voor die sex heb ik toch nog steeds wel een duidelijke voorkeur voor een ander, sorry.quote:Op maandag 7 december 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaargh! Je bent terug!
Enne, helpen voor sex?
quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
De ex zegt dat mijn bios gereset is en dat ie nu verkeerd staat en mijn HD niet kan vinden, en dat ie 'm vanaaf wel ff telefonisch fixt. Handig toch wel, goede relaties met exen. Toch maar weer een x sex hebben dan.
Gun hem zijn sex met zjn ex nou gewoon..quote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef ripley1 het volgende:
[..]of een nieuwe zoeken die handig is
Jamaar als me dat zou lukken dan was ik niet al 4 jaar Single en poste ik niet in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef ripley1 het volgende:
[..]of een nieuwe zoeken die handig is
you too will get old, and when you do you’ll fantasizequote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef dawg het volgende:
[..]
"vroeger was alles beter", en dan ben je volwassen.
Bios gereset en HDD niet te vinden? Klinkt vaag.. Kan niet door slaapstand komen, dan is er meer mis. En dat betekend dat het vaker gaat voorkomenquote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Hoezo gun MIJ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gun hem zijn sex met zjn ex nou gewoon..
nerdquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
brox heeft me overigens geintroduceerd aan COD: modern warfare en nu ben ik hooked
1 of 2quote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
brox heeft me overigens geintroduceerd aan COD: modern warfare en nu ben ik hooked
Precies zoals het er staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
you're doomedquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |