Gun hem zijn sex met zjn ex nou gewoon..quote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef ripley1 het volgende:
[..]of een nieuwe zoeken die handig is
Jamaar als me dat zou lukken dan was ik niet al 4 jaar Single en poste ik niet in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef ripley1 het volgende:
[..]of een nieuwe zoeken die handig is
you too will get old, and when you do you’ll fantasizequote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef dawg het volgende:
[..]
"vroeger was alles beter", en dan ben je volwassen.
Bios gereset en HDD niet te vinden? Klinkt vaag.. Kan niet door slaapstand komen, dan is er meer mis. En dat betekend dat het vaker gaat voorkomenquote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
De ex zegt dat mijn bios gereset is en dat ie nu verkeerd staat en mijn HD niet kan vinden, en dat ie 'm vanaaf wel ff telefonisch fixt. Handig toch wel, goede relaties met exen. Toch maar weer een x sex hebben dan.
Hoezo gun MIJ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gun hem zijn sex met zjn ex nou gewoon..
nerdquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
brox heeft me overigens geintroduceerd aan COD: modern warfare en nu ben ik hooked
1 of 2quote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
brox heeft me overigens geintroduceerd aan COD: modern warfare en nu ben ik hooked
Precies zoals het er staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
you're doomedquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?quote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef ripley1 het volgende:
Thuis, op zijn laptopquote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?.
hij heet zbbrox, niet xboxquote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet thuis? Of heb je een xbox?.
1 heeft matyrdomquote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De nieuwste, dus 2 neem ik aanDoes it matter?
Dat is lief.quote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Thuis, op zijn laptopDie heeft ie even bij mij gelaten want dan kan ik gamen. Liefde
Vanavond nietquote:Op maandag 7 december 2009 11:50 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Thuis, op zijn laptopDie heeft ie even bij mij gelaten want dan kan ik gamen. Liefde
Ja, dat is DE manier om hogerop te komen voor beginners!quote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef ripley1 het volgende:
[..]
\Ja, dat zal een beginnende gamer echt een hoop uitmaken
Dat ahd je al een stukje eerder moeten doen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, dat is DE manier om hogerop te komen voor beginners!![]()
Maar om te voorkomen dat ik klinkt als een echte nerd die lang geen daglicht heeft gezien zal ik nu ophouden
Droge witte wijn en een cola light, toch?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Droge witte wijn en een cola light, toch?
ow vandaar.quote:Op maandag 7 december 2009 12:00 schreef dawg het volgende:
komt omdat er een weedwalm hangt door kluts, djayzzie.
Buffaloooo soldier! Paparapapatam.quote:
Zou ik iedereen weggejaagd hebben?quote:
zal toch niet zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou ik iedereen weggejaagd hebben?
nou word het gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
heb zowaar gewoon weer een college straks
quote:
Tot hoe laat? Ik mot ook nog ff langs den uni!quote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef mrbox het volgende:
heb zowaar gewoon weer een college straks
Ik kliktequote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, nu moet ik spontaan hier aan denken![]()
Ik klik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt he, nu moet ik spontaan hier aan denken![]()
beide natuurlijk, want voor de rest is het maar een kutmuts.quote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef STING het volgende:
[..]
De muts maakt de man, of maakt de man de muts.
That's the question
Ja ik weet niet of de laatste 2 uur nog college heb of nietquote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Ik mot ook nog ff langs den uni!
Ik hoop het niet voor hemquote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, uiteindeljik wint je brandende nieuwsgierigheid het van je
zeg hou eens op! ik krijg trekquote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef ripley1 het volgende:
Vanavond lekker ossehaasrolletjes eten bij de japanner![]()
Nu al trek in
* trots isquote:Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef dawg het volgende:
beide natuurlijk, want voor de rest is het maar een kutmuts.
Ik heb hem al een keer gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, uiteindeljik wint je brandende nieuwsgierigheid het van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |