abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 01:27:53 #1
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_75358351
wat is dit?! Ga ik Neerlandse glorie uitkotsen?! Jawel! Lange tekst, dus pak een lekker glas met vloeistof en ga lekker zitten.

Ik was afgelopen zaterdag in de stad(uitgaan ) en daar had ik de gelukkige ontmoeting van twee bijzondere personen. Ik liep midden in een heftige discussie waar druk werd gepraat over wie het beste was in de muziek industrie. Nou maakte ik me daar niet zo zorgen om maar ik luisterde wel mee.

Na wat minuten later kwamen ze tot de conclusie dat het toch wel onze enigste Tiësto zou moeten zijn, en lieve mensen dit laat ik natuurlijk niet zomaar gebeuren.

Direct als ijsbreker vroeg ik aan ze "zijn jullie uberhaupt wel eens op een echt rave feest geweest?" Neen.
Ik vertelde ze dat van dit hele gedoe niks af wisten en dat ze eigenlijk mee deden aan een hype van DJ kontje likken. Hoe rave verdween en hoe het werd vervangen door valse goden zoals PVD. Trance veranderde de mensen en liet ze denken dat het de beste DJ's in de wereld zou moeten hebben.
Glowstickers
Tiesto staat daar aan de top als het grootste marketing persoon ooit. Voor een DJ speelt hij trouwens echt slechte muziek. (Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track. Nooit)

Ondertussen keken ze me met grote poppen ogen aan.

Tiesto is geen god, hij is gewoon een aandachts hoer. Ga niet mee met de DJ hype van vandaag.
Jullie hebben geen brein omdat jullie elk klein dingetje geloven dat word gezegt.
"Tiesto is nummer 1" Wie zegt dat? Beter nog, waarom moet iemand anders jou vertellen wat je leuk moet vinden.
Waarom zou je gaan feesten voor iemand anders. (bij trance feest je niet voor jezelf maar je feest voor de DJ)
Trance enige doel is het opbeuren van iemands anders behaalde resultaten. Die van de DJ dus.
En als je zo wilt feesten ga je gang maar weet wel dat trance mensen alleen trance muziek leuk vinden als het gespeeld word door hun favo DJ**Delerium - Silence.
En dankzij faggots als Tiesto zijn raves tegen woordig rock concerten. Mensen gaan niet voor hunzelf ze gaan erheen voor de DJ rockster.
Een feest bestaat alleen door de mensen die er aan mee doen. Als je naar Tiesto gaat voeg je niks toe. Je bent gewoon een toeschouwer, je kan netzo goed gewoon dood zijn.

Vroegah waren raves nog vet, en deden we maffe dingen; weird ass costuums, wilde stunts, kunst, poetisch terrorisme (spiral tribe )

Een DJ is dus gewoon een grote leugen, iedereen kan zijn muziek spelen want hij is gewoon een goddomme jukebox.
Het is allemaal tegenwoordig zo structureel, te saai en te leeg.
We hebben Bill Drummond nodig die weer met zn semi automatisch geweer losgaat.
KLF waarschuwde ons al als we onze vrijheid van mening opgaven voor goedkope, plastic troep.
Bill en Jimmy hebben ons verlaten voor onze zonde.

En nu, nu dansen we niet eens meer. Het enige wat we doen is zwaaien met onze armen als fucking idioten. We kunnen geen plezier zelf meer beleven, we moeten terug vallen op de DJ om ons het te geven.
Ze doen het niet meer voor een lifestyle, het enige wat ze doen is een product verkopen.

En dan nu leuke mensen de vraag:
Houden we tegenwoordig van de muziek, of meer van het icoon die denkt dat hij groter is dan de muziek?

Trancecrackers volgen geen trance, ze volgen een DJ. Zijn jullie zo een?

Zo zo, jullie zijn er nog steeds, was het een beetje te doen?

Klacht: Mensen die niet weten waar ze het over hebben.
Anti-Klacht: De jongens gaven me gelijk
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_75358371
Word dit topic zo gesloten, TS pwnd
pi_75358390
Jesus wat een OP
  maandag 7 december 2009 @ 01:30:18 #4
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358391
DJ's Van mij mogen ze gewoon een CD-speler op een dancefeest neerzetten.
pi_75358407
Alleen het feit al dat je het over muziek kan hebben terwijl je over computer gestuurde pauperzooi praat kan ik me al niet voorstellen.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  maandag 7 december 2009 @ 01:32:23 #6
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358417
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:31 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Alleen het feit al dat je het over muziek kan hebben terwijl je over computer gestuurde pauperzooi praat kan ik me al niet voorstellen.
pi_75358430
jouw anti-klacht verneukt jouw klacht.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 december 2009 @ 01:33:53 #8
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75358440
Eens ik vind hem ook baggermuziek maken. Laat staan om hem een label als beste dj te geven.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75358463

Iets met down
pi_75358503
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:35 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]

Iets met down
Ziet er toch echt moeilijk uit dat DJ zijn. Ga eens echt spelen man! Pak een Synth ofzo.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_75358508
fagot
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75358526
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef Winner_Taco het volgende:
fagot
Dat is een instrument.
pi_75358529
Ik zou je ook met glazen poppenogen aankijken want ik heb geen idee waar je het over hebt
pi_75358540
Tiësto is geen kunstenaar, geen artiest, geen DJ én geen producer; het is een product. En een walgelijk product dan ook.

Als je een échte kunstenaar, artiest, DJ en producer zoekt: DJ Hidden.

Die maakt grafische kunst, produceert muziek en draait muziek op een niveau waar Tijsje nog niet eens van zou durven dromen.
  maandag 7 december 2009 @ 01:41:19 #15
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75358545
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:40 schreef TimMer1981 het volgende:
Tiësto is geen kunstenaar, geen artiest, geen DJ én geen producer; het is een product. En een walgelijk product dan ook.

TOA
pi_75358546
Zo af en toe best relaxed om te luisteren
pi_75358550
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:40 schreef TimMer1981 het volgende:

Die speelt ten minste nog zijn eigen tracks in op een synth.
pi_75358568
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:41 schreef Folmer het volgende:

[..]

TOA
Onder andere ja, maar de laatste paar maanden vind ik vooral zijn soloproducties erg interessant.

Neemt niet weg dat TOA en Eye-D absoluut ook gruwelijk zijn.
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:42 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Die speelt ten minste nog zijn eigen tracks in op een synth.
Onder andere inderdaad; maakt ook zijn eigen albumart en draait naadloos een set met drie draaitafels en drie CD-decks.

Ontopic: de echte liefhebbers en kenners weten dat Tiësto al ruim twee jaar een gepasseerd station is. Armin en Markus regeren de trance- en progressivescene nu, waarvoor voor beiden mijn dikke respect. Die gasten doen het voor de muziek, niet voor de aandacht en de poen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TimMer1981 op 07-12-2009 01:49:14 ]
pi_75358862
Alleen al vanwege deze zin:
quote:
Cover van Adagio for Strings was nooit een goede track.
vind ik deze klacht terecht.
pi_75358893
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef chibibo het volgende:
[..]

Een stuk levendiger dan het origineel !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75358948
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Een stuk levendiger dan het origineel !
Er bestond al een levendigere uitvoering: die van Ferry Corsten. Veruit superieur aan die van Tiesto, wiens versie al overbodig was op de dag dat deze het levenslicht zag.
pi_75359013
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef chibibo het volgende:
[..]

Volgens mij was het William Orbit die Adagio For Strings coverde (van Samuel Barber) en maakten Tiesto en Ferry Corsten er beide een remix van. Ik vind de remix van Ferry Corsten overigens ook het best.
pi_75359019
Tiesto!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75359051
quote:
dat het toch wel onze enigste Tiësto zou moeten zijn
Enige lul.
pi_75359059
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:22 schreef El_Matador het volgende:
Tiesto!
Magik reeks (vooral 6), Kamaya Painters en Gouryella. De rest vind ik toch wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')