risperdal is een antipsychoticum, die klasse staat idd ook bekend voor gewichtstoename. ADs doen dat idd ook, maar er zijn wel ADs die minder gewichtstoename geven, gewoon ermee naar je behandelaar gaan dus TSquote:
Nee, tijd om te leren hoe je (gezond) moet eten, en leren hoe je moet blijven eten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:31 schreef Chesta het volgende:
Sinds 1 jaar aan de AD, ben van ernstig ondergewicht naar nog net ondergewicht gegaanIk heb iets wazigs met me vetverbranding ofzo, ik kan normaal echt niet aankomen. Ik kan me voorstellen dat andere mensen er behoorlijk dik van kunnen worden.
Tijd voor halfvolle antidepressiva misschien?
er zijn al studies dat als met stopt met ADs (en voor de meeste mensen is het maar een tijdelijke therapie0 dat het geicht weer gewoon afneemt... ja je moet er wel je best vor doen maar grootste deel komt weer terug op oorspronkelijk gewichtquote:Op maandag 7 december 2009 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, nu we toch bezig zijn is het wel een idee om hier te discussiëren of overgewicht wat door AD's veroorzaakt is niet veel dodelijker is dan de depressie waarvoor je ze slikt. Nemen doktoren dat ook in overweging bij het voorschrijven? Denk het niet, gezien hun geringe kennis en kunde op dit gebied.
amfetaminequote:Op maandag 7 december 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Mja tis wel een bekend effect, bijna iedereen uit m'n omgeving die eraan zat werd binnen een paar maanden vele kg's dikker. Nu weet ik niet wat die AD's dan waren, daar interesseer ik me ook niet voor (ene oor in, andere oor uit) maar het zegt wel wat.
Nu maar hopen dat er ook zoiets is om mee af te vallen.
je leest het wss verkeerd, voordat ik AD gebruikte at ik goed 3x per dag maar kwam nooit boven 56kg uit. Met AD zit ik nu op 63kg terwijl ik veel minder eet dan voorheenquote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Synthesist het volgende:
als je maar 1x per dag eet vraag je er ook om. wat is nou één maaltijd, max 800kcal, maar eerder 700
zelfs in stalingrad aten ze destijds nog meer
Wat at je die 3 keer per dag dan?quote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Chesta het volgende:
[..]
je leest het wss verkeerd, voordat ik AD gebruikte at ik goed 3x per dag maar kwam nooit boven 56kg uit. Met AD zit ik nu op 63kg terwijl ik veel minder eet dan voorheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |