abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75356000
Hallo,

Wie heeft er ervaring met gewichtstoename en antidepressiva?
Ik word alsmaar zwaarder terwijl ik echt niet meer ben gaan eten. Ik moet voorlopig nog even door met deze medicatie en straks ben ik moddervet!!!

Help!
pi_75356049
Wat slik je precies?

Leuke bijwerking is 't inderdaad.
ijs_beer fan!
  zondag 6 december 2009 @ 23:51:22 #3
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_75356095
-edit- rot op

[ Bericht 88% gewijzigd door Re op 07-12-2009 00:38:20 ]
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75356158
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hallo,

Wie heeft er ervaring met gewichtstoename en antidepressiva?
Ik word alsmaar zwaarder terwijl ik echt niet meer ben gaan eten. Ik moet voorlopig nog even door met deze medicatie en straks ben ik moddervet!!!

Help!
Ik slik al 10 jaar AD en mijn gewicht is van normaal naar te zwaar naar normaal naar wederom te zwaar gegaan. Elke week drie keer hardlopen en op je voedselinname letten helpt, trouwens..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_75356160
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:52 schreef gers het volgende:
ts zegt dat er alleen maar kneuzen op datingssites rondlopen terwijl ze zelf tonnetje rond is
Je hebt TS irl gezien?

Niet? Nou lul dan niet.
ijs_beer fan!
pi_75356360
Risperdal ofzo? Die staat er bekend om.
pi_75356438
ik denk dat het toch ook veel te maken heeft met toegenomen eetlust. als je dan ook 'comfortfood' gaat eten en niet sport dan kan het hard gaan. wellicht dat je door dergelijke middelen vocht vast houdt. misschien slaap je slecht?

[ Bericht 12% gewijzigd door Synthesist op 07-12-2009 00:07:32 ]
pi_75356524
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef NanKing het volgende:
Wat slik je precies?

Leuke bijwerking is 't inderdaad.
Efexor, 150 mg. Ik ben begin dit jaar begonnen, ik zat toen op een veel lagere dosis maar steeds om de zoveel tijd opgebouwd. Maar met name de afgelopen 4 maanden blijf ik maar aankomen. Ben nu zo'n 9 kilo aangekomen sinds de start ervan......
pi_75356536
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:53 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik slik al 10 jaar AD en mijn gewicht is van normaal naar te zwaar naar normaal naar wederom te zwaar gegaan. Elke week drie keer hardlopen en op je voedselinname letten helpt, trouwens..
Ok ik zou idd wat meer mogen bewegen.... Ik probeer wel gezond te eten, maar het snacken afleren is moeilijk
pi_75356570
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef Synthesist het volgende:
ik denk dat het toch ook veel te maken heeft met toegenomen eetlust. als je dan ook nog eens 'comfortfood' gaat eten en niet sport dan kan het erg hard gaan ja.

wellicht dat je door dergelijke middelen vocht vast houdt
Ik heb inderdaad wel meer eetlust, maar ik dacht dat vooral kwam omdat ik nu niet meer zo depressief was als toen ik met de AD begon (toen kreeg ik met moeite een hap door mijn strot)
pi_75356638
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ok ik zou idd wat meer mogen bewegen.... Ik probeer wel gezond te eten, maar het snacken afleren is moeilijk
Als je op je mexicano- danwel chipsinname blijft letten en je beweegt elke week een beetje, dan scheelt het al een hoop. En van seroxat ga je echt vreten, zelfs van ordinaire vreetschuren loopt het water me inmiddels in de mond..
pi_75356663
en hoeveel beweeg je? alle psychologen raden aan te sporten
pi_75356665
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef nozem het volgende:

[..]

Als je op je mexicano- danwel chipsinname blijft letten en je beweegt elke week een beetje, dan scheelt het al een hoop. En van seroxat ga je echt vreten, zelfs van ordinaire vreetschuren loopt het water me inmiddels in de mond..
Oeh ja!!! Zondigen bij de Mc! Die periode heb ik wel gehad, ik zat er zo 2 x in de week me helemaal vol te laden! Maar goed dat doe ik nu niet meer
pi_75356680
Het staat wel bij de bijwerkingen... maar het alleen daar op afschuiven is natuurlijk wel makkelijk.
pi_75356697
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef Synthesist het volgende:
en hoeveel beweeg je? alle psychologen raden aan te sporten
Ja, dit is idd het punt waarbij ik echt meer moeite moet gaan doen. Momenteel ligt alles even helemaal plat. Weinig zin in enzo . Toen ik nog werkte (horeca) was ik veel in beweging en kwam het er ook niet zo snel bij als de laatste tijd het geval is.
pi_75356746
quote:

[..]

dat is ook het probleem met depressie. Als je denkt "het boeit toch niet zoveel hoe ik eruit zie" en dan nog een keer "morgen begin ik wel met gezonder eten" en "maar ik heb vorige week al een uur gesport"

daar wordt je dik van. een bol hoofd van wat pilletjes is geen dik zijn
pi_75356750
Oke. Even razendsnelle conclusie. Bewegen. En serieus bewegen, dan blijf je geheid slank.
pi_75356813
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Oeh ja!!! Zondigen bij de Mc! Die periode heb ik wel gehad, ik zat er zo 2 x in de week me helemaal vol te laden! Maar goed dat doe ik nu niet meer
Dan vraag je er extra om, want die stoppen een hoop smaakversterkers in hun voer. Wellicht ook mononatriumglutamaat, die word ook wel aan labratten gegeven om ze snel dik te laten worden als dat nodig is voor een proef.
  maandag 7 december 2009 @ 00:16:03 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75356829
Check .
Ik ben in de periode dat ik AD ben gaan gebruiken in totaal zo'n 25 kilo aangekomen.
Waarvan 10 kilo in de 2 weken dat ik er anti-psychotica bij kreeg. Die nog niet eens hielpen ook !
KuikenGuppy
  maandag 7 december 2009 @ 00:19:11 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75356909
Laatmaar. .
KuikenGuppy
pi_75356936
ik heb geen ervaring met zulke pilletjes, maar klinkt als een nachtmerrie wanneer je toch al in zo'n kutperiode zit.

raakte je het wel weer snel kwijt?
pi_75356939
Maar men is het er toch nog niet echt over eens of gebruikers enkel en alleen door inname van die medicijnen aankomen. Het zou er dan voor moeten zorgen dat de stofwisseling langzamer gaat o.i.d..

Ik kan er zelf amper een conclusie uit trekken. Ik heb in de periode dat ik seroxat gebruik zowel 78 als 92 kilo gewogen...
pi_75357045
quote:

[..]

Efexor, 150 mg. Ik ben begin dit jaar begonnen, ik zat toen op een veel lagere dosis maar steeds om de zoveel tijd opgebouwd. Maar met name de afgelopen 4 maanden blijf ik maar aankomen. Ben nu zo'n 9 kilo aangekomen sinds de start ervan......
ja gewichtstoename is een heel bekende bijwerking van efexor.. ik werd er niet echt vrolijker van zeg maar
they say a dirty mind is a joy forever...
  maandag 7 december 2009 @ 00:27:32 #24
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75357101
Veel antidepressivum hebben een negatieve invloed op de schildklierwerking, daar kan het mee te maken hebben. Dit is overigens nog niet wetenschappelijk bewezen maar wel bekend als verschijnsel bij mensen die er gebruik van maken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75357181
Sinds 1 jaar aan de AD, ben van ernstig ondergewicht naar nog net ondergewicht gegaan Ik heb iets wazigs met me vetverbranding ofzo, ik kan normaal echt niet aankomen. Ik kan me voorstellen dat andere mensen er behoorlijk dik van kunnen worden.

Tijd voor halfvolle antidepressiva misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')