[GAM SC #219] Poit, koning der koningen!quote:
Jij denkt echt dat wij het hier ook maar ooit over games hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Simpsons Movie is een lelijk en uitermate duf kutspel
quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat wij het hier ook maar ooit over games hebben
Over films bedoel jequote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat wij het hier ook maar ooit over games hebben
euh... fab?quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:52 schreef koei het volgende:
hmm, ik weet niet zeker of ik wel in dit topic gezien wil worden met deze tt...
DUUUDE!!!quote:
nice?quote:Op zondag 6 december 2009 23:56 schreef De_Kok het volgende:
even een break van dragon age, speel al vanaf 4 uur
uurtje of 8quote:
Jonguh, die druk kan jij helemaal niet handellen!quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef lkb9000 het volgende:
Bij deze benoem ik mijzelf tot alleenheerser van de sc en verlos ritse, kok en poit van al hun rechten
Maar als Lennie, Ritse en de Kok toezichthouders zijn, wie zit er dan naast mij? Want er kunnen maar 2 mensen naast me zitten natuurlijk...quote:Op maandag 7 december 2009 00:03 schreef Poit het volgende:
Bij deze benoem ik Lenny, Ritse en de Kok als tijdelijke toezichthouders voor mijn troon. Koei zit natuurlijk daarnaast op de koninginnen troon
[..]
uurtje of 8
Permission grantedquote:Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef De_Kok het volgende:
Mag ik mijn kookkunsten tot uw beschikking stellen, heerser van de sc?
De kok in de keuken, Ritse in het veld en Lenny naast jequote:Op maandag 7 december 2009 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Maar als Lennie, Ritse en de Kok toezichthouders zijn, wie zit er dan naast mij? Want er kunnen maar 2 mensen naast me zitten natuurlijk...
Ik zit wel naast je!quote:Op maandag 7 december 2009 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Maar als Lennie, Ritse en de Kok toezichthouders zijn, wie zit er dan naast mij? Want er kunnen maar 2 mensen naast me zitten natuurlijk...
koei chwaaaaan!!!!quote:
quote:
That's a nice hunk of meat.. En dan heb ik het niet over een biefstukjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |