Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Christiaan het volgende:
Er zit geen muisje in je paint. Dan moet je Paint echt verkracht zijn.
met DOS is ook niks mis.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
Wie adviseert er dan Vista? Is hij zwakbegaafd?
Maar dat kan toch helemaal niet in paintquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef Tuvai.net het volgende:
De échte painter heeft dan ook verstand van het RGB systeem en maakt zijn eigen kleuren!
ja da's helemaal kutquote:
Tuurlijk wel, 'Kleuren bewerken' en dan aangepaste kleuren toevoegen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet in paint
True that.quote:Op zondag 6 december 2009 23:36 schreef Class het volgende:
Vista is kut, windows 7 is beter.. maar XP blijft het best
Wat kan windows 7 dat XP niet kan?quote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef 44rdbei het volgende:
Windows 7 is wel een stuk beter als xp, het tis alleen ff wennen. Vista was een grote vergissing.
zo enzo is de interface al een stuk verbeterd. ik kan nog wel wat noemen maar waar het om gaat is dat niet in oude versies moet blijven hangen alleen omdat het ook werkt.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef Ensaf het volgende:
Over een week komt een meisje terug waar ik wel een oogje op heb. Als ze een paint van me met deze kleuren zou zien, dan gaat ze toch meteen denken dat ik op mannen val! Mijn kansen zullen dan verkeken zijn.
Toch wel een van de weinige keren dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 7 december 2009 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Vista is voor het slag mensen die overal hulp bij nodig hebben. Vroeger kon je met windows 3.11 (thanks god dat ik dat mocht meemaken) alles zelf installeren en instellen via DOS. Nu moet de computer voor je nadenken wat de os blijkbaar niet kan. Ik hoef niet zo nodig een hippe interface, gewoon een goede motor.
Wie wil er nu een Ferrari met een Twingo motor. Beter gewoon een Twingo met een Ferrari motor.
degelijke ondersteuning geven voor 64bits, iets wat bij XP nooit van de grond gekomen is.quote:
tskquote:Op maandag 7 december 2009 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Vista is voor het slag mensen die overal hulp bij nodig hebben. Vroeger kon je met windows 3.11 (thanks god dat ik dat mocht meemaken) alles zelf installeren en instellen via DOS. Nu moet de computer voor je nadenken wat de os blijkbaar niet kan. Ik hoef niet zo nodig een hippe interface, gewoon een goede motor.
Wie wil er nu een Ferrari met een Twingo motor. Beter gewoon een Twingo met een Ferrari motor.
Neehoor, met windows XP kan ik prima uit de voeten. Vista vind ik gewoon te kinderachtig voor woorden, verneukte layout, zware druk op de pc etc. Maar misschien dat Windows 7 wat is, moet nog proberen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
tsk
Je bent gewoon een latente linuxnerd
Liever een Ferrari met een Twingo motor, want een goede motor is goedkoper dan een Ferrari die om de goede motor heen past.quote:Op maandag 7 december 2009 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Je betaalt gewoon het merk hoor, die motor zal wel duur zijn maar niet zo exponentieel dat het in de tonnen loopt.quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Liever een Ferrari met een Twingo motor, want een goede motor is goedkoper dan een Ferrari die om de goede motor heen past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |