quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
1 zak handdoeken onderweg
Wat een lekker dingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik stuur ze zo snel mogelijk op.
moet alleen weer een doosje regelen. mijn vriend vond het nodig om de doos voor de handdoeken in te pikken voor één van zijn zendingen(en niet effe vragen natuurlijk
)
Mag ik vragen wat ze daar dan aan hebben?? Want die kan ik misschien ook wel regelen. Tevens nog maar weinig respons op mijn MP-advertentie..quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
stomme vraag misschien, maar ik heb hier een halve plastic tas met van die nitrilrubber wegwerphandschoenen liggen. ik loop op het werk altijd met die dingen in mijn zak (verpleeghuis jeweets) en ik vergeet ze wel eens uit mijn zak te halen en doe ze daarom altijd in een zak thuis voor je-weet-maar-nooit. het zijn er ondertussen alweer aardig wat. heb je er wat aan? dan stuur ik ze met de handdoeken mee. ze zijn natuurlijk ongebruikt (), alleen maar uit de verpakking.
Als je het begin van de week doet, zou het nog gewoon moeten lukken hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:56 schreef manga het volgende:
Mijn handdoeken gaan begin volgende week op de post mits dat niet te laat wordt, helemaal geen tijd gehad om dit even te fixen![]()
Zal ik het reiskooitje toch ergens afgeven Elisa?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het begin van de week doet, zou het nog gewoon moeten lukken hoor
Nee mopje; jij was afgelopen week nog druk, maar daarna mocht ik komen. Dus had ik je morgen zullen PM-men voor een afspraakjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik het reiskooitje toch ergens afgeven Elisa?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje; jij was afgelopen week nog druk, maar daarna mocht ik komen. Dus had ik je morgen zullen PM-men voor een afspraakje
Mits van plastic (dus goed schoon te maken): heel graag!quote:
Nog maar een keerquote:Op donderdag 31 december 2009 08:26 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, hebben ze toevallig ook nog iets aan een oud bankstel?
Dekbedovertrekken niet, sorry!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Bamba het volgende:
Dekbedovertrekken mochten ook toch he? Want daar heb ik er minimaal nog 3 van liggen, dus dan stop ik ze erbij in de auto!
Bummer...Ik had er best wel wat liggen. Nou ja, dan gaan we gewoon verder met handdoeken verzamelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken niet, sorry!
Want ze gebruiken geen dekbedden (is ons de vorige keer verteld in elk geval, dus ik denk dat dat nog zo is). Maar wel matrasovertrekken/hoeslakens
Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal voor vrijdag nog een picje posten van het totaal
Zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!
Ben benieuwd hoeveel jullie nu hebben uiteindeljk.
In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
We moeten niet vergeten een foto te maken bij DTH.Als we de spullen een beetje leuk bij elkaar kunnen zetten tenminste.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?
Ik had het helemaal over het hoofd gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elies, had je mijn geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |