quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje; jij was afgelopen week nog druk, maar daarna mocht ik komen. Dus had ik je morgen zullen PM-men voor een afspraakje
Mits van plastic (dus goed schoon te maken): heel graag!quote:
Nog maar een keerquote:Op donderdag 31 december 2009 08:26 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, hebben ze toevallig ook nog iets aan een oud bankstel?
Dekbedovertrekken niet, sorry!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Bamba het volgende:
Dekbedovertrekken mochten ook toch he? Want daar heb ik er minimaal nog 3 van liggen, dus dan stop ik ze erbij in de auto!
Bummer...Ik had er best wel wat liggen. Nou ja, dan gaan we gewoon verder met handdoeken verzamelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken niet, sorry!
Want ze gebruiken geen dekbedden (is ons de vorige keer verteld in elk geval, dus ik denk dat dat nog zo is). Maar wel matrasovertrekken/hoeslakens
Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal voor vrijdag nog een picje posten van het totaal
Zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!
Ben benieuwd hoeveel jullie nu hebben uiteindeljk.
In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
We moeten niet vergeten een foto te maken bij DTH.Als we de spullen een beetje leuk bij elkaar kunnen zetten tenminste.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?
Ik had het helemaal over het hoofd gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elies, had je mijn geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |