quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]tis een herder, lijkt toch wel veel op een wolfshond qua bouw.
Ze doet het al echt van kleine pup af aan
Ik laat mijn kinderen overigens alleen met deze hond, bijv even bij een winkel, ik zeg wel dat kind op hond moet passen, maar het is anders om
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan isquote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef livelink het volgende:
Jullie zien lachen, ik zie alleen maar enge tanden![]()
Sorry Moussy, maar op het eerste gezicht zou ik ook voor jouw hond bang zijn
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manierquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan is
En deze dan, dat is vast een sukkeltje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was ook een hond van ons, is overleden.
Het scheelt dat we 3 bungalows hebben en daar met ooms/tantes/opa naar toe gaan. Ik wil eigenlijk kijken of ik een andere bungalow dan de honden kan, maar het wordt nog lastig. Keus uit een rokersbungalow/hondenbungalow/andere baby bungalow...quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik weet niks van lichaamstaal van een hond, dus dat zegt me in dit geval niks. In een kleine bungalow met 2 grote honden en een baby lijkt me nou helemaal geen ontspannen idee, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manier.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat gipsbeen trouwens ook bijzonder interessant, rond kerst gedaan?.
Ik ook niet, je hebt er ook niks aan.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Ticootje het volgende:
Daar heb ik echt niets mee. Slangen....
quote:
gelukkigquote:
Ik vind baardagamen dus echt superleuk als huisdier, maar bij het horen dat ze sprinkhanen vreten was de liefde hier gelijk overquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
SlangenJarenlang een python als huisdier gehad
En bidsprinkhanen
Baardagamen vind ik ook geen zak aan, ze zijn alleen leuk als ze naar elkaar zwaaienquote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind baardagamen dus echt superleuk als huisdier, maar bij het horen dat ze sprinkhanen vreten was de liefde hier gelijk over.
dat kraakt en zoemtquote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef Ticootje het volgende:
Een kat die heerlijk een super-libelle opvreet is ook bepaald geen lekker gehoor.
geef 'm een kindje!quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
ik heb ook een godmiljaar momentje![]()
overmorgen zijn mn lief en ik drie jaar samen en ik was het kinda sorta vergeten![]()
ik heb nog tot en met vrijdag om wat voor hem te halen (wat ik wel wil doen) maar ik weet het niehiehiet.
*gaat broeden op een cadeau
Ik had echt de tijd van mijn leven op Curacao, je zag overal wel hagedisjes wegschieten als je goed keekquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Baardagamen vind ik ook geen zak aan, ze zijn alleen leuk als ze naar elkaar zwaaien
Die hebben er waarschijnlijk nog steeds 'plezier' vanquote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muhahahahaha, ik heb eens toen ik met D. over straat liep in zijn kinderwagentje, en er een of andere k*tpuber een peuk uit zijn raam gooide zo, 1 cm van D. zijn hoofdje af, een bakje krekels gekocht bij de aangrenzende dierenwinkel en die naar binnen gefrommeld door de brievenbus.
ouders en schoonouders slaan me de hersens in als ik iemand anders dan hen op laat passenquote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Een canvas met een toffe foto van jullie?
Een etentje bij de Japanner? Ik pas wel op Amélie dan
Iets via Bol.com? Van boeken heb je nooit genoeg.quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ouders en schoonouders slaan me de hersens in als ik iemand anders dan hen op laat passen![]()
en ik ben er nog steeds niet aan toe
boh stom dat ik het vergeten ben zeg. En hij is al zo moeilijk om kado's voor te kopen.
nouja vanaaf maar ns vragen wat ie nog wil hebben
nootjes!quote:
Van die witte doorzichtige? Gekko'squote:Op zondag 6 december 2009 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik had echt de tijd van mijn leven op Curacao, je zag overal wel hagedisjes wegschieten als je goed keek.
Ze hebben daar een paar verschillende merken volgens mij. Degene die wij veel hebben gezien waren deze;quote:Op zondag 6 december 2009 22:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Van die witte doorzichtige? Gekko's![]()
Wist je dat die giftig zijn voor honden? Heb ik ooit gehoord.
Nou, niks geenquote:
Zo tofquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Nee, waar gaat het over?.
En dit was onze huis hagedis, die kwam fruit bietsen als we buiten zaten te eten.
[ afbeelding ]
Ik heb Sander helemaal niets meegegeven. Ik heb verder ook niet gehoord of dat wel mocht of niet.quote:Op maandag 7 december 2009 08:49 schreef moussy het volgende:
Lois
Hoe is het met mr snoopy?
Vanmorgen was er hier weer sinterklaasstress, wát moest er mee naar school?! Ik hou er zelf niet zo van, dus Cas mocht beperkt kiezen, voordat hij de helft kwijt is, of het komt stuk weer terug...
Hier mocht dat dus wel, ik zag een gitaar en ministeck en lego en DS-en en wéét ik het allemaal voorbij komen. Cas heeft een potje klei en een knuffeltje meequote:Op maandag 7 december 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb Sander helemaal niets meegegeven. Ik heb verder ook niet gehoord of dat wel mocht of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
ga weg danquote:Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef Ticootje het volgende:
CHOLERA!!!! 3 afslagen -> 1 uur reistijd!!!!
Wat een kutland!
Ik net zo, maar schoonpa had mij en wilde een surprise maken en vroeg tips aan iemand, en dat mens had nog een triljoen aan wol liggen dat ie mee mocht nemenquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef m@x het volgende:
Oh, ik ben jaloers op al die bolletjes wol. Dat wil ik ook. Niet dat ik niet genoeg bolletjes heb liggen ofzo. Misschien vanavond maar even aan de slag met wat patroontjes uit het haakboekje wat ik van Sinterzus heb gekregen.
New MoonDaar wil ik ook nog geen maar niemand wil mee
Ik zou erg graag weg willen, naar een warm land ofzo...quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
ga weg dan
edit: of reis op een ander tijdstip![]()
Das niet zo héél veel warmer hoorquote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als wij later groot zijn gaan we emigreren naar Zuid-Limburg hebben we pas voor de 100ste keer besloten
I know! Maar wel een heel stuk gemoedelijker dan hier in het achterlijke westen. En mooier! Alles hier is lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Das niet zo héél veel warmer hoor
Wij blijven hier of gaan ooit richting Nijmegen/Arnhem
Ja en mensen zijn allemaal zo chagerijnig omdat ze te dicht op elkaar zitten...quote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
I know! Maar wel een heel stuk gemoedelijker dan hier in het achterlijke westen. En mooier! Alles hier is lelijk
In het zuiden hebben ze weer andere redenen om chagrijnig te zijn, het blijven Nederlanders natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en mensen zijn allemaal zo chagerijnig omdat ze te dicht op elkaar zitten...
Ik zou ook chago worden als je als nederlander zijnde onverstaanbaar "nederlands" spreekt..quote:Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
In het zuiden hebben ze weer andere redenen om chagrijnig te zijn, het blijven Nederlanders natuurlijk
quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou ook chago worden als je als nederlander zijnde onverstaanbaar "nederlands" spreekt..
quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef Estrys het volgende:
Morgen dames, Seb en ik hebben heerlijk uitgeslapen tot half tien.
Maar de dag begint al goed hier met een uitspraak van het bezwaarschrift wat ik heb ingediend tegen een parkeerboete.Ik zou NOG een keer een bezwaarschrift indienen en vragen om duidelijke uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een achterlijk gedoe zeg
En ik zou alleen naar Alkmaar/Bergen willen (terug)verhuizen.
(als het naar het buitenland zou moeten dan toch 1 van de scandinavische landen ofzo)
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2009 10:20:01 ]
whahahaha grapje!quote:
Maar de dag begint al goed hier met een uitspraak van het bezwaarschrift wat ik heb ingediend tegen een parkeerboete.Kun je het niet voor laten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Heb je wel eens naar die Drenthen om je heen geluisterd?quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou ook chago worden als je als nederlander zijnde onverstaanbaar "nederlands" spreekt..
De hele dag ben ik hongerigquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
whahahaha grapje!![]()
Maar er is iemand hongerig!
Jaa! Kom je bij mij (en Ca.ra en lily) in de buurt wonen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als wij later groot zijn gaan we emigreren naar Zuid-Limburg hebben we pas voor de 100ste keer besloten
Ja maar jij woont zo ver weg. Heb je de boeken ook gelezen? Het sfeertje is inderdaad fijn. En de muziek enzo. Die glitterende jongens doen me niet zoveel.quote:Op maandag 7 december 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik net zo, maar schoonpa had mij en wilde een surprise maken en vroeg tips aan iemand, en dat mens had nog een triljoen aan wol liggen dat ie mee mocht nemen![]()
en New Moon, idd hier wilde er ook niemand mee, (lees: vriendlief) en zijn broer toevallig wel, die heeft hier eergisteren nacht eerst 1 nog even moeten kijken
En ik wil wel mee ik wil wel ik ik ik.
Ik weet niet wat ik er nou precies aan vind, t gaat niet om de jongens in de film.. misschien t sfeertje ofzo
quote:Op maandag 7 december 2009 10:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar jij woont zo ver weg. Heb je de boeken ook gelezen? Het sfeertje is inderdaad fijn. En de muziek enzo. Die glitterende jongens doen me niet zoveel.
Ik zou niet weg willen uit de Randstad. Ik vind de mensen in de rest van Nederland nou niet bepaald veel warmer of vriendelijker dan hier ofzo.
Ja dat kan, maar dan betaal ik sowieso 41 euro griffierkosten en het is een bon van 50 euro. Ik maak me er ook veel te druk over en heb er geen zin meer in. Dat het oplichters zijn dat weet iedereen in de stad. Die parkeerwachters hier zijn zielige mensen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je het niet voor laten komen?
Jij bent natuurlijk de grote uitzondering in mijn verhaalquote:
Dat is de politie, die zijn je beste vriend. Dit was de parkeerwacht van de gemeente, dat zijn wannabe wethandhaversquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zaterdag gematst juist. Had weer geparkeerd op de invalideparkeerplaats. En toen ik naar buiten kwam stond er een politiewagen bij m'n auto. Heb je een kaart, vroeg die man. Ikke: Nee, wel een hele dikke buik. Hoeveel weken vroeg die man
. Ikke: 40, vandaag precies, echt waar
. Hij: ik moet nog even een rondje rijden, en als ik terugkom ben je weg toch? Ikke: Jaaaaaa, lieve meneer de politieman
.
Maar nu durf ik er toch niet meer te parkeren.
Maar de dag begint al goed hier met een uitspraak van het bezwaarschrift wat ik heb ingediend tegen een parkeerboete.Die parkeerwachten in jouw woonplaats hebben ook echt niets beters te doen dan streng zijn en zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen! We zijn weer wat bijgekomen van alle drukte en nu lekker aan het spelenHeerlijk zo'n dagje vrij!
Groofsken, nog alles rustig bij jou?...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Maar jouw verhaal is ook wel echt belachelijk hoor. jezus, ik zou er toch een zaak van maken denk ik. Gewoon, omdat het zo onrechtvaardig is.quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is de politie, die zijn je beste vriend. Dit was de parkeerwacht van de gemeente, dat zijn wannabe wethandhavers
OH!quote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is de politie, die zijn je beste vriend. Dit was de parkeerwacht van de gemeente, dat zijn wannabe wethandhavers
Of allemaal afgewezen voor de politieacademie.quote:Op maandag 7 december 2009 10:41 schreef moussy het volgende:
'T is net alsof die stadswachten en parkeerwachters een minderwaardigheidscomplex hebben en daarom maar zo idioot snel bekeuren en mekkeren, zullen vast vroeger heel erg gepest zijn op school
het zijn toch 'project' lui? Dropouts van de middelbare school enzo, die krijgen dan een cursus om stadswacht te worden. Ze hebben dus verder helemaal geen opleiding geloof ikquote:Op maandag 7 december 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of allemaal afgewezen voor de politieacademie.Het lijkt net of ze allemaal zo flexibel als beton zijn. Héél irritant
dat dus inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het zijn toch 'project' lui? Dropouts van de middelbare school enzo, die krijgen dan een cursus om stadswacht te worden. Ze hebben dus verder helemaal geen opleiding geloof ik
ah je kent zequote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die parkeerwachten in jouw woonplaats hebben ook echt niets beters te doen dan streng zijn en zeiken![]()
Goedemorgen! We zijn weer wat bijgekomen van alle drukte en nu lekker aan het spelenHeerlijk zo'n dagje vrij!
Groofsken, nog alles rustig bij jou?
Ze zullen toch hun BOA moeten hebben die parkeerwachters, anders mag je geen bon uitschrijven en de stadswachten iets met een beveligingspapiertje. Hier konden ze dat papiertje halen met behoud van uitkering, dus voor de langdurig ww-ersquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het zijn toch 'project' lui? Dropouts van de middelbare school enzo, die krijgen dan een cursus om stadswacht te worden. Ze hebben dus verder helemaal geen opleiding geloof ik
Ja, ik snap het helemaal. En zeker als het zo ineens iets geks en raars en pijnlijks is.quote:Op maandag 7 december 2009 11:42 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt wel eh interessant een 'vingerskateboard'![]()
Buuf, gelukkig was het niks maar ik dacht wel even 'wat als hij iets ernstigs heeft' en hoe moet het dan allemaal en nou ja, je weet wel...
quote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik niks eet gaat het goed
Voor de lange termijn weet ik het allemaal nog niet
quote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou het toch erg op prijs stellen als je in leven blijftquote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat zij zegt.quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zou het toch erg op prijs stellen als je in leven blijft![]()
Én veel goedkoper. Die waveboarden zijn duur zeg!quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een vingerskateboardIs wellicht onschuldiger dan zo`n waveboard waar je bij ons je nek over breekt op het plein
Gewoon nee zeggen..quote:Op maandag 7 december 2009 13:19 schreef moussy het volgende:
TF
Mijn dochter krijgt steeds prive berichtjes op dr hyves van een oud klasgnoot van mn moeder, of ze wel even wil zorgen dat oma contact opneemt
nah, eigenlijk punniken voor gevorderdenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef trui het volgende:
ah ik heb 't al gegoogled. een soort punniken voor gevorderden?
quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
nah, eigenlijk punniken voor gevorderden![]()
niet dat ik haar pennenbakje met poes gemaakt heb, maar er zit genoeg in het setje om er nog 1 te makenquote:Op maandag 7 december 2009 13:30 schreef trui het volgende:
leuk! (enne... zou rené dat ook vinden?)
1 of andere chinees, het is made in china en wordt verkocht bj de wibra, dus fout is het sowiesoquote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef livelink het volgende:
Een gepunnikt pennenbakje met poes,
En er is toch iemand die dat ooit bedacht heeft!
Zeg tegen oma dat ze meot kappen!quote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuuu mijn printer gaat ineens printen
Whahahahaha....quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
WTF..een bestelformulier voor natuursteen?
ff naar kantoor bellen hoe dat kan, zal wel iemand in het netwerk aan het kutten zijn
Daar dacht ik meteen aan Snoop, iets met de tussenribspieren, dat voelt heel beangstigend maar is echt onschuldig! (Ik spreek uit eigen ervaring).quote:Op maandag 7 december 2009 05:51 schreef snoopy het volgende:
Hij is weer thuis. Dokter kon niks vinden en denkt aan een verrekte spier ofzo![]()
Het gaat al iets beter en hij heeft ibuprofen gekregen. Als het om 8 uur slechter gaat moet hij weer bellen.
Affijn, het valt mee denk ik dus ik probeer nog heel even te slapen.
Een brusje voor elin!!!quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet zo naar de dok, uitslag op romp en armen en dus nog steeds niet ongesteld (moet al bloeden vanaf de 21e) dus zo maar even een bloedtestje
Dank voor de morele steun nog op dat rare uurquote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef Incantrix het volgende:
Snoopy, ik had nog niet gepost, maar ik ben blij dat het niets ernstigs is met je lief!
whoei, nou ja, dan ben je er maar vanafquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef m@x het volgende:
Ik ben net gebeld door het ziekenhuis. Moet maandag geopereerd worden
hehe, dat werd wel eens tijd he. Hoewel het natuurlijk bere-eng is nu, vond ik wel tenminste. Kop in het zand tot zondagavond werkte bij mij aardig.quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef m@x het volgende:
das snelquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef m@x het volgende:
Galblaas.quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef trui het volgende:
welja! waaraan precies, m@x? (sorry als ik 't al had kunnen weten). sterkte alvast!
Spooky vind ik iddquote:Op maandag 7 december 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan je er vandaag niet al terecht ofzo. Dat zou ik geloof ik wel willen.
blijkbaar is dat niet maf na een zwangerschap.quote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef freecell het volgende:
KD
Oi.
En te trage schildklier? Das maf!
Ok, geen brusje dus. (jammer ik had je graag naakt en gillend over straat zien rennenquote:
Lekker!quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef freecell het volgende:
TARA hoorde trouwens vandaag dat hij echt nog heel veel vakantie-uren heeft staan en hij kan dus én 3,5 week vrij nemen als de baby komt én een zomervakantie én nog af en toe zomaar een beetje vrij.
Dus ik: is dat geen foutje?Je hebt dit jaar ook gewoon vakantie gehad! Blijkt dat er een heleboel over was van het jaar dáárvoor.
Hoezee!
De tandarts/kaakchirurg? En? En? Wat win ik nu?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh bah KD, ik hoop dat ze snel uitvinden wat je mankeert.![]()
M@x: alvast sterkte met je operatie!![]()
Raad eens waar ik morgen naartoe 'mag', om 14.20 uur?![]()
![]()
Ook mijn eerste gedachtequote:
Nounou, niet zo boos kijken, wij kunnen er niks aan doenquote:
Laura jansen is dat niet die een cover heeft gemaakt van use somebodyquote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef m@x het volgende:
Rare baas heb jij Fannie (maar daar was je zelf volgens mij ook al achter)
Dat is lekker Freecell. Ik kom elk jaar weer uren tekort. Dit jaar ga ik voor het eerst uren overhouden. En dat allemaal dankzij die stomme operatie. Ik had rond de kerst vrijgenomen maar dat ga ik nu om laten zetten in ziekteverlof
KD, wel zsm naar het ziekenhuis he *streng kijkt*
Ik heb ook nog leuk nieuws gekregen vandaagEr zitten weer een paar leuke concerten aan te komen om over te schrijven. Aanstaande donderdag Laura Jansen (wie????? zoek het maar op, tip van de dag) en volgend jaar Kane (omdat niemand anders er naartoe wilde) en de Fun Lovin'Criminals en heel misschien het feest op de Erasmusbrug op oudejaarsavond (als ik dan beter genoeg ben, dus dat denk ik niet)
Klopt maar ze heeft ook hele mooie liedjes, gewoon helemaal van zichzelf. Het grappige is dat ik haar vaag ken van vroeger omdat we dezelfde stamkroeg hadden en toen ging ze op gegeven moment naar Amerika en nu komt ze terug met een cd enzo. Ben erg benieuwd naar hoe ze live klinkt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Laura jansen is dat niet die een cover heeft gemaakt van use somebody?
KD TF beterschap, wat een ellende nog steeds
M@x bijna zover eindelijk !!
nee morgen eerst bloed afnemen en piesen in een potjequote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte
Heb je morgen die echo al KD? Want dat begreep ik uit je post, maar ik kan heel scheel lezen.
Wat leuk zeg! Gaat Willow mee?quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef innepin het volgende:
Poeh wat een lichamelijke sores hier allemaal. Sterkte met de operatie m@x, sterkte met alle ellende TF, en sterkte bij de kaakchirurg voor MvD! En sterkte in het ziekenhuis voor KD maar dat had ik al gezegd
Oh M@x Laura Jansen, mooi! Daar zou ik ook wel naartoe willen.
Ik heb net een weekendje Brugge geboekt als verjaardagscadeautje voor vriendliefen ok vooral omdat ík er graag eens heen wil, maar toch Heb er nu al zin in
Nog maar een maandje wachten
okquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee morgen eerst bloed afnemen en piesen in een potje
overmorgen naar zeh hozpitahl
quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Iedereen in de lappenmand.. Yuk!![]()
Beterschap allemaal ..![]()
Mag ik met blij nieuws rondstrooien?
We hebben het tegenbod op het huis geaccepteerd, en dat hebben we vandaag aan de tegenpartij laten weten, die daar op haar beurt ook weer akkoord op is gegaan: het huis is Verkocht Onder Voorbehoud dus![]()
Neequote:
MvD had toch foto's van hun huis gemaakt voor de makelaar? Dacht ik?quote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Which reminds me: k_i_m en estrys, hoe is het met jullie huizengedoe?
en er was nog iemand bezig met verhuizen/ander huis (ik bedoel niet freecell)
misschien een ontbijtje laten bezorgen? je weet wel van die geleverd door een ontbijtservicequote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef huuphuup het volgende:
huuuu jeumigdat zijn wel heul erge zieken enzo! ik dacht dat iedereen weer grieperig was.
Blegh sterkte zeg aan iedereen die het nodig heeft.
[..]
NeeEn hij maakt het me ook niet makkelijker
zit maar te neuzelen en te plagen met zijn kado steeds enzo dat het zo tof is, en ondertussen wil hij niets hebben van mij (hij weet nie wat ie moet vragen) en ik weet het ook niet.
Hij is geen sieraden-type, absoluut niet. Hij heeft een luchtje van me gekregen drie jaar geleden, dat gebruikt ie nog steedsen verder geeft ie heel weinig om materiële dingen enzo.
weekendjes weg liggen niet echt in het budget en uit eten zonder mn meisje ben ik nog niet echt aan toe
ik neig nu naar een fotoserie laten maken van Amélie ofzo en die geven? Maar dat is nooit voor vrijdagmiddag klaar natuurlijkik ben weer lekker op tijd.
gewoon niets, ben je er ook voor de komende jaren vanafquote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef huuphuup het volgende:
huuuu jeumigdat zijn wel heul erge zieken enzo! ik dacht dat iedereen weer grieperig was.
[..]
zit maar te neuzelen en te plagen met zijn kado steeds enzo dat het zo tof is, en ondertussen wil hij niets hebben van mij (hij weet nie wat ie moet vragen) en ik weet het ook niet.
Hij is geen sieraden-type, absoluut niet. Hij heeft een luchtje van me gekregen drie jaar geleden, dat gebruikt ie nog steedsen verder geeft ie heel weinig om materiële dingen enzo.
weekendjes weg liggen niet echt in het budget en uit eten zonder mn meisje ben ik nog niet echt aan toe
ik neig nu naar een fotoserie laten maken van Amélie ofzo en die geven? Maar dat is nooit voor vrijdagmiddag klaar natuurlijkik ben weer lekker op tijd.
geeft ie niks omquote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een ontbijtje laten bezorgen? je weet wel van die geleverd door een ontbijtservice
Wees origineel, doe een weekendje Bruggequote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
MvD had toch foto's van hun huis gemaakt voor de makelaar? Dacht ik?
nee dat ligt buiten t budgetquote:Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Wees origineel, doe een weekendje Brugge
wat gaat hij daar doen?quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef trui het volgende:
ha, ik hoor net leuk nieuws: morgenavond komtm'n broertje
bij DeWereldDraaitDoor!
aha. Zag je vanavond bij DWDD die 2 klimaatprofessoren die mot kregen tijdens een live verbinding?quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef trui het volgende:
praten over z'n onderzoek (klimaat) in 't kader van de klimaattop in K'hagen.
dat geloof ik best maar tis wel mooiquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef trui het volgende:
weet je wel dat vuurwerk zeer milieuonvriendelijk is, om meteen maar even bij 't onderwerp te blijven.
Alleen als jij naast me komt liggen Loisquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
M@xKD
![]()
MvD
TF
en Snoops
Allemaal heel veel sterkte en ik gun jullie dit:
[ afbeelding ]
elk jaar organiseert de vuurwerkhandel een vuurwerkshow om te laten zien wat je bij ze kan kopen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef trui het volgende:
waarom is er eigenlijk vuurwerk, vicky? om te vieren dat de sint 't land weer verlaten heeft?
sorryquote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Ja joh maak me helemaal even stinkend jaloers Vick![]()
![]()
Snoops deal! *rumcocktail besteld*
quote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Ja joh maak me helemaal even stinkend jaloers Vick![]()
![]()
Snoops deal! *rumcocktail besteld*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |