quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]tis een herder, lijkt toch wel veel op een wolfshond qua bouw.
Ze doet het al echt van kleine pup af aan
Ik laat mijn kinderen overigens alleen met deze hond, bijv even bij een winkel, ik zeg wel dat kind op hond moet passen, maar het is anders om
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan isquote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef livelink het volgende:
Jullie zien lachen, ik zie alleen maar enge tanden![]()
Sorry Moussy, maar op het eerste gezicht zou ik ook voor jouw hond bang zijn
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manierquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan is
En deze dan, dat is vast een sukkeltje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was ook een hond van ons, is overleden.
Het scheelt dat we 3 bungalows hebben en daar met ooms/tantes/opa naar toe gaan. Ik wil eigenlijk kijken of ik een andere bungalow dan de honden kan, maar het wordt nog lastig. Keus uit een rokersbungalow/hondenbungalow/andere baby bungalow...quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik weet niks van lichaamstaal van een hond, dus dat zegt me in dit geval niks. In een kleine bungalow met 2 grote honden en een baby lijkt me nou helemaal geen ontspannen idee, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manier.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat gipsbeen trouwens ook bijzonder interessant, rond kerst gedaan?.
Ik ook niet, je hebt er ook niks aan.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Ticootje het volgende:
Daar heb ik echt niets mee. Slangen....
quote:
gelukkigquote:
Ik vind baardagamen dus echt superleuk als huisdier, maar bij het horen dat ze sprinkhanen vreten was de liefde hier gelijk overquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
SlangenJarenlang een python als huisdier gehad
En bidsprinkhanen
Baardagamen vind ik ook geen zak aan, ze zijn alleen leuk als ze naar elkaar zwaaienquote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind baardagamen dus echt superleuk als huisdier, maar bij het horen dat ze sprinkhanen vreten was de liefde hier gelijk over.
dat kraakt en zoemtquote:Op zondag 6 december 2009 22:36 schreef Ticootje het volgende:
Een kat die heerlijk een super-libelle opvreet is ook bepaald geen lekker gehoor.
geef 'm een kindje!quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
ik heb ook een godmiljaar momentje![]()
overmorgen zijn mn lief en ik drie jaar samen en ik was het kinda sorta vergeten![]()
ik heb nog tot en met vrijdag om wat voor hem te halen (wat ik wel wil doen) maar ik weet het niehiehiet.
*gaat broeden op een cadeau
Ik had echt de tijd van mijn leven op Curacao, je zag overal wel hagedisjes wegschieten als je goed keekquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Baardagamen vind ik ook geen zak aan, ze zijn alleen leuk als ze naar elkaar zwaaien
Die hebben er waarschijnlijk nog steeds 'plezier' vanquote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muhahahahaha, ik heb eens toen ik met D. over straat liep in zijn kinderwagentje, en er een of andere k*tpuber een peuk uit zijn raam gooide zo, 1 cm van D. zijn hoofdje af, een bakje krekels gekocht bij de aangrenzende dierenwinkel en die naar binnen gefrommeld door de brievenbus.
ouders en schoonouders slaan me de hersens in als ik iemand anders dan hen op laat passenquote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Een canvas met een toffe foto van jullie?
Een etentje bij de Japanner? Ik pas wel op Amélie dan
Iets via Bol.com? Van boeken heb je nooit genoeg.quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ouders en schoonouders slaan me de hersens in als ik iemand anders dan hen op laat passen![]()
en ik ben er nog steeds niet aan toe
boh stom dat ik het vergeten ben zeg. En hij is al zo moeilijk om kado's voor te kopen.
nouja vanaaf maar ns vragen wat ie nog wil hebben
nootjes!quote:
Van die witte doorzichtige? Gekko'squote:Op zondag 6 december 2009 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik had echt de tijd van mijn leven op Curacao, je zag overal wel hagedisjes wegschieten als je goed keek.
Ze hebben daar een paar verschillende merken volgens mij. Degene die wij veel hebben gezien waren deze;quote:Op zondag 6 december 2009 22:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Van die witte doorzichtige? Gekko's![]()
Wist je dat die giftig zijn voor honden? Heb ik ooit gehoord.
Nou, niks geenquote:
Zo tofquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Nee, waar gaat het over?.
En dit was onze huis hagedis, die kwam fruit bietsen als we buiten zaten te eten.
[ afbeelding ]
Ik heb Sander helemaal niets meegegeven. Ik heb verder ook niet gehoord of dat wel mocht of niet.quote:Op maandag 7 december 2009 08:49 schreef moussy het volgende:
Lois
Hoe is het met mr snoopy?
Vanmorgen was er hier weer sinterklaasstress, wát moest er mee naar school?! Ik hou er zelf niet zo van, dus Cas mocht beperkt kiezen, voordat hij de helft kwijt is, of het komt stuk weer terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |