quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]tis een herder, lijkt toch wel veel op een wolfshond qua bouw.
Ze doet het al echt van kleine pup af aan
Ik laat mijn kinderen overigens alleen met deze hond, bijv even bij een winkel, ik zeg wel dat kind op hond moet passen, maar het is anders om
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan isquote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef livelink het volgende:
Jullie zien lachen, ik zie alleen maar enge tanden![]()
Sorry Moussy, maar op het eerste gezicht zou ik ook voor jouw hond bang zijn
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manierquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat mag en dat begrijp ik ook best, maar van een foto kan je dus nit zeggen wat de hond van plan is
En deze dan, dat is vast een sukkeltje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was ook een hond van ons, is overleden.
Het scheelt dat we 3 bungalows hebben en daar met ooms/tantes/opa naar toe gaan. Ik wil eigenlijk kijken of ik een andere bungalow dan de honden kan, maar het wordt nog lastig. Keus uit een rokersbungalow/hondenbungalow/andere baby bungalow...quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik weet niks van lichaamstaal van een hond, dus dat zegt me in dit geval niks. In een kleine bungalow met 2 grote honden en een baby lijkt me nou helemaal geen ontspannen idee, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem er goed waaks uitzien, op de een of andere manier.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat gipsbeen trouwens ook bijzonder interessant, rond kerst gedaan?.
Ik ook niet, je hebt er ook niks aan.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Ticootje het volgende:
Daar heb ik echt niets mee. Slangen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |