Oh wauwquote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de OP staat een handige link voor clean up.![]()
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met China Glaze Robotika en konad. Het is wel ok maar ik ben niet verliefd.
Het zit er mooi op en ziet er mooi uit maar het is idd net niet spectaculair genoeg!quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met China Glaze Robotika en konad. Het is wel ok maar ik ben niet verliefd.
Oh mooi dat subtiele!quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Orly heeft geweldige kwaliteit lakkenquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had gemeld dat ik weer naar Duitsland ging en dat ik wel wat mee wilde nemen voor de mensen die dat wilden. Maar vrees niet, ik kom voor het einde van het jaar nog wel een keer daar dus dan gil ik wel weer.![]()
[..]
Bij mij lakte hij prima. Ik ben inmiddels best wel verliefd op de kwaliteit van Orly.![]()
[..]
Ja is het gelukt? Foto!![]()
@MissJ: kijk even op www.theedgeofsanity.org voor de topcoat test.
@Puckzzz: TD verkoopt ook primers!
Ik heb gekonad met ChG Robotika over Essie Chinchilly. Best leuk geworden volgens mij.
Hm, dan ligt het misschien toch een beetje aan mijn lakkwaliteitenquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, heb daar eigenlijk geen last van gehad
En waarom vind je hem niet mooi kleuren bij jezelf?
Ik vind de dop van de Orly's altijd zo fijn!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Orly heeft geweldige kwaliteit lakkenIk heb er nog niet zoveel, aangezien de lakken die ik wilde hebben uitverkocht waren bij TD, maar misschien in de toekomst
[..]
Hm, dan ligt het misschien toch een beetje aan mijn lakkwaliteiten![]()
Buiten vind ik mijn nagels nu wel mooi, maar dan zijn mijn vingers wat witterIk heb als ik binnen zit een roodachtige ondertoon in de huid van mijn handen, komt door de kou denk ik want in de zomer heb ik dat nooit. Op foto's komt het helaas ook niet naar voren dus ik kan het niet laten zien
Dát zeker! Lakt veel fijner dan die zwarte doppen van ChG of OPIquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de dop van de Orly's altijd zo fijn!!
En dat is ook zo fijn bij het openen maken van het flesje, zo makkelijk!quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dát zeker! Lakt veel fijner dan die zwarte doppen van ChG of OPI
Mooiquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh mooi dat subtiele!![]()
Ik zal als tegenhanger maar wat gewaagds laten zien.
Mijn eigengemaakte gelnagels in de sprankelende gewaagde kleur, OPI, Tickle My France.
[ afbeelding ]
Helemaal niet perfect maar toch ben ik er blij mee.
Netjes gedaan hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh mooi dat subtiele!![]()
Ik zal als tegenhanger maar wat gewaagds laten zien.
Mijn eigengemaakte gelnagels in de sprankelende gewaagde kleur, OPI, Tickle My France.
[ afbeelding ]
Helemaal niet perfect maar toch ben ik er blij mee.
Ik PM je net met daarin onder andere dat ik morgen bij de brievenbus ligquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes gedaan hoor.![]()
Dank voor de complimentjes.![]()
Ik heb alle pakketjes op de bus gedaan dus jullie kunnen bij de voordeur klaar gaan liggen!
Whehehehequote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik PM je net met daarin onder andere dat ik morgen bij de brievenbus lig
Zag ik, Scrangie.com oid .... ( heb erop gezocht op dat blog )quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet de link bij het bolletje hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zag ik, Scrangie.com oid .... ( heb erop gezocht op dat blog )
maar kan echt niks vinden
en als ik écht alles door moet zoeken
ben ik wel een dag bezig denk ik![]()
of heeft iemand een directe link?
btw ik vind je design wel cute
Ik wilde je ook PMmen, om te zeggen dat het geld als het goed is nu al op de rekening staat (ing naar ing) en om je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll erg te bedankenquote:
Ik heb het geprobeerd en het wil nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Nee, dat past niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Wel als je het naar mij stuurtquote:
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
en geeft het netjes bij de buurvrouw af als ik niet thuis ben
Maar dan past het nog steeds niet in de brievenbusquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
PM box is weer leeg!![]()
Mooi istie hè Daph? Ik ben helemaal flieft op dat kleurtje.
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachenquote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.
Bijzonder mooi zelfs! ik zet um om mijn wensenlijst!quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isIk moet er een beetje aan wennen, maar hij is wel mooi ja
Het ligt trouwens niet alleen aan de postbode maar ook aan degene die het pakje op het postkantoor aanneemt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachen
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had hem net al leeg gegooid.quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, je inbox is vol maar verzendkosten zijn geregeld vanaf hier
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?
Td isquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef mascarpone het volgende:
Top service by transdesign. Potje nagellak was gebroken, en ze hebben het gewoon teruggestort. Terwijl het eigenlijk niet eens hun fout is.
En cashmere cardigan...Helemaal goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |