Ik was aan het playstation met need for speed. Ik kwam jos en ger nog tegen in het spel waarmee ik geklokt was met 231 km per uurquote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen zoals jij en pirania die andere shit gaan kijken
De rest is mod op Fok!quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef Fosfolipide het volgende:
niet iedereen is bezig maar de meeste welDOE ER WAT AAN!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND , ONZE BELASTINGCENTEN GODVERDOMME GODMILJAAR!!!!!!!
Opeens weet je het: Je wordt rechercheur!quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omg 33 mappen aan info voor deze zaak
Valt inderdaad wat tegen deze week. Eitje was leukerquote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Fosfolipide het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz tering wat saai
Even benadrukken dat hij naar de sportschool is geweestquote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 6 december 2009 22:10 schreef Maraca het volgende:
Oh noes.. de bedden waren niet opgemaakt
quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Lano het volgende:
En ik heb het begin gemist waarom zijn ze vermoord ?
Misschien omdat je wasbak verstopt raakt.quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Fosfolipide het volgende:
waarom ga je je scheren in de keuken en niet in de badkamer?
Daar gaat de hele episode over hequote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Lano het volgende:
't is geen Columboquote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar gaat de hele episode over he
Om lekker de krant te lezen tijdens het scheren?quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Fosfolipide het volgende:
waarom ga je je scheren in de keuken en niet in de badkamer?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme wat een lekkere milf die agente !!!11!1111
quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Lano het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De meest hillarische sbs6 momenten van het jaar...... komop
quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten er alleen homo's in dit topic of wat.
Printscreen die agente eens verdomme
Tja, je bent single of je bent het nietquote:
Aan Peter Rrrr nog welquote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef koemleit het volgende:
lol gewoon ff 100 ramkraken opbiechten.
Dat boeit zulke types echt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aan Peter Rrrr nog welJe weet toch gewoon dat hij daar met een camera zit
Nummer staat nu in beeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |