Zijn nieuwe outfit heeft indd wel iets 'gays'quote:
I said what what.. in the butt?quote:
quote:
Zou wat zijn als daar ja zou staanquote:Geregistreerd als gestolen: Nee
Elk jaar kots ik weer van die coca cola reclamequote:
omdat het een reguliere peter r de vries uitzending is zonder verborgen camera enzoquote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens mij is dit topic niet populair meer... vanwege de herhalingen of iets anders?
Overdosis wegpiraten.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens mij is dit topic niet populair meer... vanwege de herhalingen of iets anders?
Geen Albertoquote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen zoals jij en pirania die andere shit gaan kijkenquote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik was aan het playstation met need for speed. Ik kwam jos en ger nog tegen in het spel waarmee ik geklokt was met 231 km per uurquote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen zoals jij en pirania die andere shit gaan kijken
De rest is mod op Fok!quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef Fosfolipide het volgende:
niet iedereen is bezig maar de meeste welDOE ER WAT AAN!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND , ONZE BELASTINGCENTEN GODVERDOMME GODMILJAAR!!!!!!!
Opeens weet je het: Je wordt rechercheur!quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omg 33 mappen aan info voor deze zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |