dan ikquote:
stuurtje heb je helemaal niet nodigquote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef IJsblock het volgende:
Bij Mariokart zit gewoon een stuurtje hoor.
*aai geeft over het bolletje van TS*
Dit dusquote:
Lul niet, dan ik is bij een overtreffende trap.quote:
Daarom PS3 FTW.quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef RapjeH het volgende:
ok ik zal het beter uitleggen:
ik heb dus de wii gekocht met : wii sports en wii resorts
nu kan ik idd niet heel erg klagen want het zijn leuke spelletjes
maar waar ik dan wel mee zit is: waarom kan ik niet alle spelen spelen ? en waarom heb ik opeens een extra wii motion plus + nunchuck nodig voor een 2e speler?!
vroeger toen je een nintendo 64 had of andere zooi kreeg je die zooi nooit!
zelfs niet bij je supernintendo...
ik snap gewoon niet waarom ze die zooi niet meteen extra ingebouwd hebben![]()
kennelijk is het gewoon een complot ! dat ze je gewoon pesten ofzo en dat ze je dan hun accesoires moet kopen om die zooi toch met 2 of meer man te spelen!
P.S. de controllers werken op batterijen ... en die zuigen wss als MILFS ofzo de energie eruit en dan doet ie het niet... kan je naar de winkel om zo een rechargable dingetje erbij voor te kopen!
JE WORDT GEWOON GENAKT WAAR JE BIJ STAAT![]()
Een nunchuck?quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef RapjeH het volgende:
ok ik zal het beter uitleggen:
ik heb dus de wii gekocht met : wii sports en wii resorts
nu kan ik idd niet heel erg klagen want het zijn leuke spelletjes
maar waar ik dan wel mee zit is: waarom kan ik niet alle spelen spelen ? en waarom heb ik opeens een extra wii motion plus + nunchuck nodig voor een 2e speler?!
vroeger toen je een nintendo 64 had of andere zooi kreeg je die zooi nooit!
zelfs niet bij je supernintendo...
ik snap gewoon niet waarom ze die zooi niet meteen extra ingebouwd hebben![]()
kennelijk is het gewoon een complot ! dat ze je gewoon pesten ofzo en dat ze je dan hun accesoires moet kopen om die zooi toch met 2 of meer man te spelen!
P.S. de controllers werken op batterijen ... en die zuigen wss als MILFS ofzo de energie eruit en dan doet ie het niet... kan je naar de winkel om zo een rechargable dingetje erbij voor te kopen!
JE WORDT GEWOON GENAKT WAAR JE BIJ STAAT![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een nunchuck?
DIT is een Nunchuck
[ afbeelding ]
Koop gewoon goede batterijen man. Zoveel gebruiken ze echt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef RapjeH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |