dan ben ik alleen op de wereldquote:
Ouders vinden dat zoonlief het mag doen * trouwens, er hoort toch normaal een piek op te zitten he?*quote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Je ouders hebben geen armen en handen?
Een kerstboom zonder piek is als een man zonder ballenquote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ouders vinden dat zoonlief het mag doen * trouwens, er hoort toch normaal een piek op te zitten he?*
STERF zelfquote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso die mensen die al een kerstboom hebben terwijl Sinterklaas nog helemaal niet over is, STERF
Gewoon al die resterende ballen kapot stampen, dan ben je er wel weer een paar vanaf.quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ouders vinden dat zoonlief het mag doen * trouwens, er hoort toch normaal een piek op te zitten he?*
Want? Wat als ik nou geen ene kanker geef om Sinterklaas.quote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso die mensen die al een kerstboom hebben terwijl Sinterklaas nog helemaal niet over is, STERF
Hier ook niet, we hebben een heel leuk huisdier die OF de boom opvreet (maakt niet uit of het nep of echt is) OF erin gaat hangen zodat alles er weer uit tieft OF dat hij na 3 dagen door mij door het raam naar buiten wordt gedonderstraald omdat hij dusdanig in de weg staat.quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef donthate het volgende:
IK woon opmezelf helemaal alleen en zelfs ik doe het niet zelf
hij moet blijven tot de 3 koningenquote:Op zondag 6 december 2009 20:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Gewoon al die resterende ballen kapot stampen, dan ben je er wel weer een paar vanaf.
Tenzij je ouders dement zijn. Dan mag je 5 januari weer een boom opzetten.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier ook niet, we hebben een heel leuk huisdier die OF de boom opvreet (maakt niet uit of het nep of echt is) OF erin gaat hangen zodat alles er weer uit tieft OF dat hij na 3 dagen door mij door het raam naar buiten wordt gedonderstraald omdat hij dusdanig in de weg staat.
Doe het voor de andere mensenquote:Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Want? Wat als ik nou geen ene kanker geef om Sinterklaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |