Keigoedquote:
Heerlijk rustigquote:Op zondag 6 december 2009 19:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht net dat Bootje deze reply gaf.
Jahoor, goed. Ben wel uitgeput en ik moet nog leren voor morgen.^^
Hoe was jouw dag?
quote:
Nee hoorquote:
Cool, gezellig.quote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Tegen 9 uur van't bed, paar homies helpen met zolder bouwen in de loods, daarna bij ouders eten, en 's middags visite
Ik was braaf hard aan het werken.quote:
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was braaf hard aan het werken.
Ik moet alleen wennen aan mijn collega's. Iedereen is 45+ ofzo en i kweet niet wie ik 'u' moet noemen en wie niet.
Vreselijk als ik het steeds moet aanhoren: 'oh, je hoeft me niet zo te noemen hoor. Dan voel ik me oudquote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggen
Gewoon aanvoelen.quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen, totdat ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggen
Ja, precies! Dat denk ik dan ook altijdquote:Op zondag 6 december 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Vreselijk als i khet steeds moet aanhoren: 'oh, je hoeft me niet zo te noemen hoor. Dan voel ik me oud [ afbeelding ]'
Je bent gewoon oud, get over it.
Zekers, lekker bier drinkenquote:
Keihard roepen: ey swa! en dan een ingewikkelde boks geven.quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef jna het volgende:
of gewoon beginnen met: EY VERREKTE MONGOL!
Zal ik doen.quote:
Beetje over gelaten voor me?quote:
Wat een neppersquote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Keihard roepen: ey swa! en dan een ingewikkelde boks geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |