Ja, en? Ik hoef hem niet te verdedigen, ik vind eerder een aantal feiten die hij aangeeft interessant, zijn gedrag boeit me minder eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:24 schreef ToT het volgende:
Hij kan op wereldreis van het geld waarmee hij "omgekocht" is?
Ik zeg toch dat zijn gedrag me weinig boeit, je kunt het beter buiten uitschreeuwen hoe onbetrouwbaar hij is. Misschien dat ze er daar wat om geven.quote:
Net zoals al die andere collega's. Hij is niets slechter dan de andere mensen die dit hebben aangenomen mijns inziens. Echter krijgt hij nu wel ineens de aandacht, ik weet dan ook niet precies waar dit bericht vandaan komt, en of deze man in de media wou komen, of de journalist hem heeft opgezocht. Vaak zie je dan ook dat veel huisartsen hier hun mond niet over opendoen tijdens de zoektocht van de journalist, echter ben ik bang dat veel van deze mensen zo moeite hebben met wat ze hebben gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef ToT het volgende:
Die 8 euro was niet nieuw voor mij (heb ik al eens eerder gepost) en natuurlijk vind ik dat absoluut fout. Dat is de reden waarom ik dit gepost heb, maar ik vind dat we OOK kunnen praten over dat die man wel mooi dat geld massaal heeft opgestreken.
Wat valt er niet te snappen? Dat de man achteraf klaagt, ondanks dat hij zoveel geld heeft gekregen snap ik ook wel, ik vind het alleen weinig belangrijk.quote:
Tuurlijk wel, je geeft die vaccinatie en neemt het geld aan, of je staat voor je principes en je zegt: ik geef u die prik niet, ga maar naar mijn collega. Dan had ik bewondering voor deze arts gehad. Nu niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Net zoals al die andere collega's. Hij is niets slechter dan de andere mensen die dit hebben aangenomen mijns inziens. Echter krijgt hij nu wel ineens de aandacht, ik weet dan ook niet precies waar dit bericht vandaan komt, en of deze man in de media wou komen, of de journalist hem heeft opgezocht. Vaak zie je dan ook dat veel huisartsen hier hun mond niet over opendoen tijdens de zoektocht van de journalist, echter ben ik bang dat veel van deze mensen zo moeite hebben met wat ze hebben gedaan.
JIJ vindt dat weinig belangrijk, IK vind dat er best over gesproken mag worden!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen? Dat de man achteraf klaagt, ondanks dat hij zoveel geld heeft gekregen snap ik ook wel, ik vind het alleen weinig belangrijk.
Vraagt hij om bewondering? Hij zegt alleen wat hij denkt. Daarom zeg ik ook dat ik niet weet of hij naar de journalist is gegaan, of de journalist naar hem.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je geeft die vaccinatie en neemt het geld aan, of je staat voor je principes en je zegt: ik geef u die prik niet, ga maar naar mijn collega. Dan had ik bewondering voor deze arts gehad. Nu niet.
Dan kun je dit beter naar RTL Boulevard sturen. Of wil je wat satire toevoegen aan dit topic?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
JIJ vindt dat weinig belangrijk, IK vind dat er best over gesproken mag worden!
Dat stond ook in het artikel, hij is dus niet de enige.quote:Een huisartsenpraktijk krijgt zo'n 10.000 euro voor de griepprik.
Onzin. Hij heeft toch zijn gewone praktijk? En verdient een prima salaris hoor, als huisarts.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vraagt hij om bewondering? Hij zegt alleen wat hij denkt. Daarom zeg ik ook dat ik niet weet of hij naar de journalist is gegaan, of de journalist naar hem.
Mjah, als je dit durft te zeggen, moet je jezelf kennelijk ook als een jezus gaan gedragen. Als hij dergelijke acties gaat ondernemen, dan zit hij dan ook snel zonder werk, oftewel lijfsbehoud is hier ook belangrijk volgens mij.
Uiteindelijk zijn de doktoren hiervan dan ook niet de schuld, dat is eerder Klink met zijn achterlijke beleid. Dergelijke bedragen weigert niemand namelijk, zeker niet als ze in hun doel geloven.
Gezuig? Ik zet hier 3 posts neer sinds dat mijn laatste topic verwijderd is.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef ToT het volgende:
Besef je niet dat je BNW echt helemaal kapot aan het maken bent met je gezuig?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Bastard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Merry christmas jongens!!
Ohhh, nu zie ik pas de locatie van die kerstboomquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Bastard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Merry christmas jongens!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Bastard het volgende:
Kunnen ze hun testosteron weer ergens op focussen
so true so true. Deze gedachte heb ik ook wel eens gehad. Een crimineel wordt beter behandeld dan iemand die 70 jaar gefunctioneerd heeft in de maatschappij. Onze gevangenenissen zijn 5-sterren hotels.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ach, de zorg heeft toch geld zat, het is gelukkig niet zo dat b.v. onze oudere hulpbehoevende medemens iets tekort komt.
http://www.watvindtnederlandervan.nl/index.php?fPID=Nieuws&fID=376
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |