Goedenavond lieve lieve lieve meiden
Ik zit hier met een brok in mijn keel in mijn ziekenhuisbedje jullie onwijs lieve reacties te lezen ....
wat zijn jullie toch stuk voor stuk betrokken en lief...
Ik heb de top 10 niet gehaald.... en heb mijn meldplicht niet eens gehad...
maaaaaaaaaar...
We hebben dus wel een dochtertje gekregen!!!!!!
Haar naam is E V I E
en haar 2e naam E L L E K E
(vernoemd naar oma Elly en beppe Geke)/ mams en schoonmem

ze is geboren na een supersupersupersnelle bevalling...
en woog bij de geboorte 2785 gram en is 50 cm lang.
Zaterdagochtend zou ik uit bed komen om lekker te gaan ontbijten; maar ben nooit beneden gekomen. Op de toilet voelde ik de bekende 'knak' (oftewel de vruchtvliezen die knapten), en direct erna kreeg ik enorme weeen. Na een ritje richting ziekenhuis bij de VK in de auto; is 1 uur en 3 kwartier na mijn toiletbezoekje ons kleintje ter wereld gekomen... ik heb maar iets van 4 keer geperst..
Inmiddels zijn we 2 dagen verder en begin in eindelijk een klein beetje te beseffen wat er is gebeurt.. en het aller aller mooiste; we zijn helemaal verliefs op ons kleine meisje...
gisterochtend is ze uit de couveuse gekomen; en sinds vanmiddag lig ik samen met de kleine meid op een rooming-in kamer; een uurtje geleden heeft ze voor het eerst ook echt goed aan de borst gedronken en nu ligt ze heerlijk tevreden te wezen in haar wiegje en lig ik erna met een enorm trots gevoel te genieten van dit kleine wondertje.
Ik zal voor jullie zo een mooie recente foto uploaden, zodat jullie ook mee kunnen zwijmelen...
en o ja; mams doet het dus ook prima.

(alleen inwendig gehecht), weinig bloedverlies en geen naweeen gehad... OMG zo durf ik nog wel een keer te bevallen....
(heb niet eens pijnstilling oid kunnen krijgen; zo snel ging het allemaal; ik kwam binnen in het ziekenhuis en binnen een kwartiertje lag ons kleine hummeltje al op mijn buik....

)