Wat een Mongool.quote:Op zondag 6 december 2009 12:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Plaatje zegt genoeg lijkt mij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Gewoon hard klappen die metroseksuelen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Mogelijk was dat het kindermeisjequote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een man met Uggs.
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
Ik wist niet wat ik moest denken.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Als ik hetzelfde zag, dan pakte ik een touw en dan was ik er meteen klaar mee...quote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een man met Uggs.
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
Ik wist niet wat ik moest denken.
hahahahahaha dit is ook echt het top puntquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Ik moet kotsen en schaterlachen tegelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Gays die hun oksels scherenquote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ze laatst ook gekocht en ze zitten fantastisch. Het kan me werkelijk geen tierelier schelen wat men van mij denkt. Ik loop ook wel eens in een roze anorak. Ja natuurlijk krijg ik daar commentaar op. Vaak heel positief.
Die Uggs zijn nog een paar stappen verderquote:Op zondag 6 december 2009 13:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gays die hun oksels scheren
En jongens mogen van jou hun oksels niet scheren.
Homo!quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef Vetklep het volgende:
ik heb ze ook, ze zitten heerlijk
En aan aandacht van dames kom ik niet tekort.
ja ik ook wel. Maar dan als pantoffels zijnde. Of als we hier siberische weersomstandigheden krijgen. Met bakken sneeuw voor de deur. Ja dan heeft het ook wel wat.quote:
Ze kosten 120 euro in New York. Samen met de 170 euro voor een 3 dagen/2 nachten verblijf daar ben je net zo veel geld kwijt (moet je wel met zijn 2en voor gaan voor die 170 euroquote:Op zondag 6 december 2009 15:12 schreef assi het volgende:
is toch geweldig hoe die sukkels doen wat een gigantische nichten van modeontwerpers voorschrijven.
die nichten lachen zich dood als er weer een of andere josti 300 euro voor een paar laarzen die 20 euro zonder merkje kosten neerleggen.
als je jong bent kun je een beetje experimenteren met kleding maar na je 20ste moet je weten wat je wilt en stick to it
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |