Wat een Mongool.quote:Op zondag 6 december 2009 12:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Plaatje zegt genoeg lijkt mij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Gewoon hard klappen die metroseksuelen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Mogelijk was dat het kindermeisjequote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag gister voor het eerst een man met Uggs.
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
Ik wist niet wat ik moest denken.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef thingamajig het volgende:
ik voorspel een rage onder marokkaanse reljochies![]()
past mooi bij die nichterige drugstasjes...
Als ik hetzelfde zag, dan pakte ik een touw en dan was ik er meteen klaar mee...quote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een vader van 2 kinderen. Hij liep achter de kinderwagen. In een skinny. Met een oorbel aan beide kanten. En een muts op.
hahahahahaha dit is ook echt het top puntquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Ik moet kotsen en schaterlachen tegelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Gays die hun oksels scherenquote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ze laatst ook gekocht en ze zitten fantastisch. Het kan me werkelijk geen tierelier schelen wat men van mij denkt. Ik loop ook wel eens in een roze anorak. Ja natuurlijk krijg ik daar commentaar op. Vaak heel positief.
Die Uggs zijn nog een paar stappen verderquote:Op zondag 6 december 2009 13:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gays die hun oksels scheren
En jongens mogen van jou hun oksels niet scheren.
Homo!quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Check deze uggnicht dan:
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op zondag 6 december 2009 15:44 schreef Vetklep het volgende:
ik heb ze ook, ze zitten heerlijk
En aan aandacht van dames kom ik niet tekort.
ja ik ook wel. Maar dan als pantoffels zijnde. Of als we hier siberische weersomstandigheden krijgen. Met bakken sneeuw voor de deur. Ja dan heeft het ook wel wat.quote:
Ze kosten 120 euro in New York. Samen met de 170 euro voor een 3 dagen/2 nachten verblijf daar ben je net zo veel geld kwijt (moet je wel met zijn 2en voor gaan voor die 170 euroquote:Op zondag 6 december 2009 15:12 schreef assi het volgende:
is toch geweldig hoe die sukkels doen wat een gigantische nichten van modeontwerpers voorschrijven.
die nichten lachen zich dood als er weer een of andere josti 300 euro voor een paar laarzen die 20 euro zonder merkje kosten neerleggen.
als je jong bent kun je een beetje experimenteren met kleding maar na je 20ste moet je weten wat je wilt en stick to it
quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef Salatrel het volgende:
komen die dingen uit australië?? maar daar is het toch altijd warm?
Jaa ik wou ook bijna van een brug af springen maar toen zag ik dit topicquote:Op zondag 6 december 2009 17:10 schreef Repeat het volgende:
Zag gisteravond ook zo'n fag lopen.Gelukkig is er dit topic!
ziet er vet uit man, moet je echt doen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Ringo het volgende:
Wat vinden jullie, is het een idee om Uggs onder mijn pak te dragen? Tis wel wat trendy maar ook weer heel apart.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ziet er vet uit man, moet je echt doen.
he jammerquote:Op zondag 6 december 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa ik wou ook bijna van een brug af springen maar toen zag ik dit topic
Et heeft mn leven gered
quote:Op zondag 6 december 2009 17:21 schreef Ringo het volgende:
[..]. Het lijkt mij ook wel tof. Moet er alleen nog een geschikte blouse bij vinden.
Awhutquote:
jawel.quote:Op zondag 6 december 2009 17:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Awhut![]()
Doodsverwensing
Wil je erover praten?
quote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef machinefuckinghead het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem lachen dan. Stomp op ze neus kan die krijgen
Nou vertel eens schatjepatatjequote:
Hij staat mij ook zeer puik moet ik zeggen.quote:
Hans Ubbink?quote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij staat mij ook zeer puik moet ik zeggen.
Heb er zelf 2 in de kast hangen
dat komt omdat het december isquote:Op zondag 6 december 2009 17:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou vertel eens schatjepatatje
Vanwaar komen die gevoelens vandaan?
dude weet ik veel google + bloemetjes overhemdquote:
In dat geval vat ik het niet persoonlijk op en vergeef ik je dat je mijn tere zieltje net inelkaar gestampt hebtquote:
Niet denken, gewoon slaan.quote:Op zondag 6 december 2009 12:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 17:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dude weet ik veel google + bloemetjes overhemd!!
Ja want die kutuggs zijn helemaal niet in de modequote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen warme sloffen hebben. Ik ben echt blij dat ik over mijn vooroordelen heen ben gestapt, anders had ik nooit zulke fijne schoenen gehad als mijn UGGS. Toegeven, het ziet er een beetje vreemd uit maar het zit ontzettend comfortabel. Jammer voor je als je er niet mee kan omgaan dat anderen niet met de mode meegaan maar gewoon dragen wat ze zelf willen.
Uggs dragen en dan zeggen niet mee te gaan met de mode.quote:Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen warme sloffen hebben. Ik ben echt blij dat ik over mijn vooroordelen heen ben gestapt, anders had ik nooit zulke fijne schoenen gehad als mijn UGGS. Toegeven, het ziet er een beetje vreemd uit maar het zit ontzettend comfortabel. Jammer voor je als je er niet mee kan omgaan dat anderen niet met de mode meegaan maar gewoon dragen wat ze zelf willen.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja want die kutuggs zijn helemaal niet in de mode
Voor vrouwen misschien wel ja, voor mannen niet. Straks lopen jullie allemaal op UGGS, wij, de fashionists, zetten de trend en jullie gaan straks meedoenquote:Op zondag 6 december 2009 20:25 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Uggs dragen en dan zeggen niet mee te gaan met de mode.
Oh, ben je aan het trollen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Voor vrouwen misschien wel ja, voor mannen niet. Straks lopen jullie allemaal op UGGS, wij, de fashionists, zetten de trend en jullie gaan straks meedoenEn een kritiek geven nu. Waarom durven jullie niet gewoon UGGS aan te doen zoals echte mannen dat wel durven?
quote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Voor vrouwen misschien wel ja, voor mannen niet. Straks lopen jullie allemaal op UGGS, wij, de fashionists, zetten de trend en jullie gaan straks meedoenEn een kritiek geven nu. Waarom durven jullie niet gewoon UGGS aan te doen zoals echte mannen dat wel durven?
Hoe durven mensen er toch zo bij te lopen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar die mannelijkheid van jou is blijkbaar kwetsbaar. Zo kwetsbaar dat hij omvalt bij een stel schoenen ontworpen door een blinde crackjunkiequote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef MilfLover het volgende:
[..]
![]()
Sorry ik haal me mannelijkheid niet uit een paar schoenen en zeker niet schoenen die ontworpen zijn door een blinde crackjunkie.
Rare conclussie. Want nergens heb ik het over mannelijkheid en UGGS, ik zeg dat ik de schoenen gewoon geen gezicht vind voor zowel vrouwen als mannen. Beter lezen jochie...quote:Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee maar die mannelijkheid van jou is blijkbaar kwetsbaar. Zo kwetsbaar dat hij omvalt bij een stel schoenen ontworpen door een blinde crackjunkie
Nou....quote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze kosten 120 euro in New York. Samen met de 170 euro voor een 3 dagen/2 nachten verblijf daar ben je net zo veel geld kwijt (moet je wel met zijn 2en voor gaan voor die 170 euro)
Als je er even vanuit gaat dat je kleding aandoet als je Nederland weer in komt dan valt het de douane niet eens op en kun je nog steeds voor 650 dollar goederen importeren
Nee we worden hier uitgemolken.
Heuy, Kurt Cobain leeft stiekum nog ?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |