abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75504801
2010 wordt echt zo'n verschrikkelijk vet jaar!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75504818
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:50 schreef rijsttafel het volgende:
2010 wordt echt zo'n verschrikkelijk vet jaar!
Ik denk voor de meeste hier iig een stuk beter dan 2009
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75504855
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Snikch het volgende:

[..]

Maar goed, verlede tijd, gedane zaken, van geleerd, we gaan weer verder!! Alleen erg jammer voor haar, ze weet inderdaad niet wat ze kwijt is.. Maar dat is haar loss, komt ze misschien nog wel eens achter, wie weet..
Vast wel, vast wel
pi_75504896
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:53 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Vast wel, vast wel
Nouja, al komt ze er niet achter, dan maakt dat ook geen flikker uit.
Beter voor haar als wel, maar als niet ja nouja, dan niet en dat maakt dan ook geen kut meer uit zegmaar
vosss is de naam,
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 00:59:13 #280
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75504973
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:50 schreef vosss het volgende:

[..]

fuck zeg.... inderdaad

2009 was heavy..... my god
pi_75504993
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja, al komt ze er niet achter, dan maakt dat ook geen flikker uit.
Beter voor haar als wel, maar als niet ja nouja, dan niet en dat maakt dan ook geen kut meer uit zegmaar
Nee, het zal niets veranderen. Hooguit haar kijk op het leven, en op haar volgende relaties. Ik gun echt niemand zoiets als mij is overkomen, ook niet haar volgende relaties. Ik weet nu al dat die ook allemaal niet eeuwig zijn als ze niet beseft dat ze moet veranderen.

Maar dat is inderdaad haar probleem. Ik weet in ieder geval wat ik kwijt ben en dat hoef ik niet meer terug.

Ik denk dat ik ook een beetje voor Snikch spreek.
  vrijdag 11 december 2009 @ 07:39:19 #282
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75506799
Zo, gisteren was een klote-dag. The Anger was strong in this one. Maar ik ben wel tot belangrijke inzichten gekomen. Of misschien kan ik beter zeggen dat ik terugkeer naar bepaalde inzichten die ik rationeel al wel had maar destijds nog niet kon accepteren. Nu blijkbaar wel. Op naar een mooi jaareinde!
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:04:56 #283
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75506971
quote:

[..]

Voor mij was 2009 al met al eigenlijk best een goed jaar Heb eigenlijk toch vooral goede herinneringen aan mijn ex als je het totale plaatje bekijkt. Zijn best veel leuke dingen gebeurd en hoorde gisteren ook nog van een vriendin dat ik in positieve zin veranderd was het afgelopen jaar. Ze vond bijvoorbeeld dat ik veel opener was geworden toen ze me laatst weer zag op haar verjaardag en ik denk wel dat ik dat ook wel aan mijn ex te danken heb, dus niet alles is negatief
Don't let my username fool you...
pi_75508853
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Snikch het volgende:

[..]

Hey, er is waarschijnlijk niets dat je nu écht beter zal laten voelen maar ik wil je wel even zeggen dat ik zeker weet dat alles goed komt. Zelf ben ik ook weer 2 maanden single nu na een relatie van 2 jaar die om de belabberste reden compleet plotseling door me ex werd uitgemaakt. Maar als ik er op terugkijk heb ik gewoone en hoop geleerd en de toekomst zal vast nog veel moois bieden !! Nu moet ik zeggen dat ik er ook nog niet helemaal overheen ben, nog lang niet zelfs.. maar de verbeteringen beginnen zeker te komen.

Dat niet eten herken ik ook, maar je moet gewoon wel echt goed eten. En probeer afleiding te zoeken bij vrienden/vriendinnen of in wat voor hobbies of studie of werk of wat je ook maar kan bedenken. En wanneer je die afleiding weet te vinden gaat het gevoel ook weer wat beter straks en dus het eten ook.
Voor nu raad ik aan om even geen contact te hebben met je ex, als je het er nog zo moeilijk mee hebt zul je het daarmee alleen maar erger maken. Ondanks dat (of althans dat had ik zelf) je haar waarschijnlijk veel wilt bellen of smsen en de situatie proberen te redden.
Waarschijnlijk weet je verstand toch wel dat dat er niet meer inzit, en ondanks dat je gevoelens heel sterk zijn, probeer naar je verstand te luisteren!! Dat is de beste manier om hier bovenop te komen!!
En je verhaal kwijt raken op fok helpt ook een hoop ja .

Sterkte ermee in ieder geval!!
Tnx,
Ik heb al wel vaker gelezen dat er nog ergere rdedenen zijn hoe een relatie uitgaat(vreemd gaan ed) maar toch voel je je opzo'n moment even de eenzaamste, en het slechts afzijnde gozer. terwijl je toch in dit topicer leest dat er toch genoeg anderen zijn die een stuk slechter af zijn dan ik, Zoals bij rijsttafel, zoete woorden, en daarna er achter komen dat het een dolksteek is.. Damn nu moet ik mijn fantasie maar niet op de loop laten gaan , daar word ik nog minder vrolijk van. jij nog meer sterkte gewenst rijsttafel.

Mijn verstand is nog niet helemaal weg, ik had haar ook al gestuurd dat ik haar wel met rust zou laten, ook al zegt mijn gevoel zoals je al zegt dat je veel contact wilt hebben.
Het eten zit er geloof ik voorlopig nog niet in vrees ik het slapen ging nog wel redelijk 4 a 5 uurtjes, nog te weinig voor mijn doen maar blij dat ik nog wel geslapen heb, ook al wordt je wakker met een steen op je maag.
En ja het helpt wel om het ff zo op fok neer te zetten om je verhaal te delen, en dingen te herkennen in anderen hun verhaal
Zal maar ff wat gaan doen, even wat huishouden en klusjes ofzo om de gedachtes te verzetten.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:49:44 #285
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75509996
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:13 schreef achi het volgende:

[..]

Tnx,
Ik heb al wel vaker gelezen dat er nog ergere rdedenen zijn hoe een relatie uitgaat(vreemd gaan ed) maar toch voel je je opzo'n moment even de eenzaamste, en het slechts afzijnde gozer. terwijl je toch in dit topicer leest dat er toch genoeg anderen zijn die een stuk slechter af zijn dan ik, Zoals bij rijsttafel, zoete woorden, en daarna er achter komen dat het een dolksteek is.. Damn nu moet ik mijn fantasie maar niet op de loop laten gaan , daar word ik nog minder vrolijk van. jij nog meer sterkte gewenst rijsttafel.

Mijn verstand is nog niet helemaal weg, ik had haar ook al gestuurd dat ik haar wel met rust zou laten, ook al zegt mijn gevoel zoals je al zegt dat je veel contact wilt hebben.
Het eten zit er geloof ik voorlopig nog niet in vrees ik het slapen ging nog wel redelijk 4 a 5 uurtjes, nog te weinig voor mijn doen maar blij dat ik nog wel geslapen heb, ook al wordt je wakker met een steen op je maag.
En ja het helpt wel om het ff zo op fok neer te zetten om je verhaal te delen, en dingen te herkennen in anderen hun verhaal
Zal maar ff wat gaan doen, even wat huishouden en klusjes ofzo om de gedachtes te verzetten.
ff practisch, over dat eten: als ik niet kan eten en daar ook helemaal niet aan wil denken, haal ik bij de supermarkt van die kant en klare fruitsalades. Hoef je niks voor te doen en dan eet je toch. Ik heb er kilo's van weggestouwd zo in de loop der jaren (of , kan ook)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75510138
Dip hier. Niet te geloven.

Ik wil mijn ex absoluut niet meer terug, maar dat 'alleen zijn' is verschikkelijk. En met de feestdagen ook gedeeltelijk alleen zitten, zelfs de kids niet . Kan wel bij vrienden/familie terecht maar heb daar niet zo'n zin in.

KUT
(sorry voor mijn taalgebruik)
pi_75510652
quote:

[..]

Voor mij was 2008 een rot jaar, 2009 een redelijk tot goed jaar, en de laatste tijd gaat het wel lekker
2010 word vast en zeker nog een veel mooier jaar
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75510735
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Kwartje7 het volgende:

Ik wil mijn ex absoluut niet meer terug, maar dat 'alleen zijn' is verschikkelijk. En met de feestdagen ook gedeeltelijk alleen zitten, zelfs de kids niet . Kan wel bij vrienden/familie terecht maar heb daar niet zo'n zin in.

KUT
Geeft niet Kwartje, ik had wel verwacht dat je nog een dip zou krijgen, ik heb ook meerdere terugvallen gehad, hou er rekening mee dat ze nog wel even blijven komen

ff door die zure appel heen bijten meid en ga lekker gezellige dingen doen met gezellige mensen, organiseer een leuk avondje of ga met een goede vriend(in) een avondje lekker doorhalen met wijn of andere dingen

Levert vaak ook goede gesprekken op!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75510839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Kwartje7 het volgende:

KUT
Hoezo zelfs de kids niet?
Dat vind ik dan altijd zoiets lulligs; er zijn 2 kerstdagen, dat moet toch gewoon in goed overleg kunnen de ene dag bij hem en de andere bij haar of niet?
vosss is de naam,
pi_75511117
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:13 schreef Chev het volgende:

[..]

Geeft niet Kwartje, ik had wel verwacht dat je nog een dip zou krijgen, ik heb ook meerdere terugvallen gehad, hou er rekening mee dat ze nog wel even blijven komen

ff door die zure appel heen bijten meid en ga lekker gezellige dingen doen met gezellige mensen, organiseer een leuk avondje of ga met een goede vriend(in) een avondje lekker doorhalen met wijn of andere dingen

Levert vaak ook goede gesprekken op!
Het probleem is dat ik aan huis ben gebonden tot en met woensdag. Nodig wel mensen uit, maar dat is anders, wel heel erg gezellig trouwens. Zou liever vaker weg willen.
En wijn . Krijg nu al rillingen.

@ vosss. Ik heb ze alleen tweede kerstdag, de rest zijn ze bij mijn ex. Kwam toevallig zo uit met zijn dagen. Ze komen wel nieuwjaarsdag langs. Tenminste dat zei mijn ex voordat we oorlog hadden.

Heb net wel een date met een vriendin geregeld voor kerstavond. Met O & N ga ik eerst naar vrienden en familie en daarna op stap. Alleen nog 1e kerstdag te vullen. Maar dat zal wel met mijn moedertje worden.
En aankomende week is bijna nog leeg .
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:35:23 #291
278630 Snikch
Living my life
pi_75511481
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee, het zal niets veranderen. Hooguit haar kijk op het leven, en op haar volgende relaties. Ik gun echt niemand zoiets als mij is overkomen, ook niet haar volgende relaties. Ik weet nu al dat die ook allemaal niet eeuwig zijn als ze niet beseft dat ze moet veranderen.

Maar dat is inderdaad haar probleem. Ik weet in ieder geval wat ik kwijt ben en dat hoef ik niet meer terug.

Ik denk dat ik ook een beetje voor Snikch spreek.
Inderdaad. Alhoewel ik moet zeggen dat ik wat wij hadden nog graag terug zou willen. En dan niet zo zeer met haar want blijkbaar zit dat aandachtsgeile om het zo maar even te noemen gewoon te diep in haar genesteld. Daar komt ze inderdaad zelf nog wel achter en anders zal ze wel van relatie naar relatie blijven springen. Maar dat neemt niet weg dat wat we hadden prachtig was en dat zou ik graag weer met iemand willen meemaken, maar dan wel iemand die ook de volle 200% voor mij gaat zoals ik voor haar ging.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik aan huis ben gebonden tot en met woensdag. Nodig wel mensen uit, maar dat is anders, wel heel erg gezellig trouwens. Zou liever vaker weg willen.
En wijn . Krijg nu al rillingen.

@ vosss. Ik heb ze alleen tweede kerstdag, de rest zijn ze bij mijn ex. Kwam toevallig zo uit met zijn dagen. Ze komen wel nieuwjaarsdag langs. Tenminste dat zei mijn ex voordat we oorlog hadden.

Heb net wel een date met een vriendin geregeld voor kerstavond. Met O & N ga ik eerst naar vrienden en familie en daarna op stap. Alleen nog 1e kerstdag te vullen. Maar dat zal wel met mijn moedertje worden.
En aankomende week is bijna nog leeg .
Hey Kwartje7, jammer van je terugval, maar dat overkomt de beste hier nog wel eens zoals je ondertussen ook wel bij vele gezien hebt . Kerst is inderdaad een klote periode maar het ziet er naar uit dat je het alsnog aardig gevuld krijgt. En om eerlijk te zijn, ik heb datzelfde gevoel dat ik liever de deur uit ben dan dat ik hier thuis afleiding zoek, ook al komen er vrienden langs, zou ik liever bij hun zitten. Maar je zult toch weer even je eigen draai moeten vinden. Je kunt nou eenmaal niet elke avond weg zijn (vooral niet omdat je met je kids zit natuurlijk), snap dat dat heel vervelend is maar uiteindelijk zul je toch weer een beetje die rust moeten vinden en dat betekend ook gewoon lekker thuis kunnen zitten .
Maar je hebt ondertussen al zoveel meegemaakt, je weet zelf ondertussen ook wel hoe sterk dat je bent dus dit dipje gaat ook wel weer over !!
For as he thinks within himself, so he is
pi_75512310
FOK-meeting met de feestdagen. Wie is er voor
pi_75512576
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef Kwartje7 het volgende:
FOK-meeting met de feestdagen. Wie is er voor
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

kerst kan ik niet voor je oplossen, maar O&N heb ik ook nog niks. "de kunst" O&N meet dan maar?
hey, niet m'n idee jatten!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_75512828
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:07 schreef JoeBravo het volgende:

hey, niet m'n idee jatten!
Ik jat niet, maar doe mee. Maar heb ik al vaker geprobeerd, zonder resultaat overigens.
pi_75512912
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Ik jat niet, maar doe mee. Maar heb ik al vaker geprobeerd, zonder resultaat overigens.

dan meeten we toch met z'n 2-en, toch nog succes
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_75513124
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Snikch het volgende:

[..]

Inderdaad. Alhoewel ik moet zeggen dat ik wat wij hadden nog graag terug zou willen. En dan niet zo zeer met haar want blijkbaar zit dat aandachtsgeile om het zo maar even te noemen gewoon te diep in haar genesteld. Daar komt ze inderdaad zelf nog wel achter en anders zal ze wel van relatie naar relatie blijven springen. Maar dat neemt niet weg dat wat we hadden prachtig was en dat zou ik graag weer met iemand willen meemaken, maar dan wel iemand die ook de volle 200% voor mij gaat zoals ik voor haar ging.
[..]

Ja, dat bedoel ik ook. Ik hoef háár nooit meer terug. Hoe het was wil ik graag nog wel met iemand meemaken ooit, of zelfs nog beter.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het gevoel wat zij in dr nieuwe relatie heeft ook maar enigszins in de buurt komt van het gevoel dat ik voor haar had. Dat kan gewoon niet binnen een paar weken. Ik snap echt niet hoe ze dit kon doen.. Eigenlijk had het er altijd al ingezeten, maar ik dacht dat ik dat er in 6 jaar wel uit had gehaald..
pi_75513507
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dan meeten we toch met z'n 2-en, toch nog succes
Is goed hoor, maar we zitten met een klein probleempje. Jij wilt met O & N en ik had het over de kerst. Hoe gaan we dat oplossen, dan

Dip is gelukkig aan het oplossen . FOKkers bedankt voor jullie steun.
pi_75513790
Heb het vrij druk met de feestdagen, maar wil best kijken of ik een gaatje in mijn agenda heb voor een meet hoor
(al heb ik 't niet echt meer nodig om over m'n ex te komen denk ik )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75514288
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Is goed hoor, maar we zitten met een klein probleempje. Jij wilt met O & N en ik had het over de kerst. Hoe gaan we dat oplossen, dan

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_75516239
[quote]Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]
[/quote

Dip is keihard terug geslagen. Wat een achterlijke imbeciel is mijn ex. Zijn ouders willen niet meer oppassen en wie mag het oplossen, moi. Dan werk je maar andere tijden en ik ga niet mee betalen aan extra opvang, etc. Hij werkt mij alleen maar tegen. Maar wel CO-ouderschap willen. Eikel, dan moet je het samen oplossen en niet ik heb een dag geregeld en de andere zoek je maar uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')