Hij vindt als hij de helft van de overwaarde van het huis betaald, dat genoeg is. Maar het staat in onze samenlevingscontract beschreven, dus hij heeft geen poot om op te staan. Daarnaast heeft mijn vader dit in zijn testament uitgesloten, Dus....payen man, sorry ex.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Waarom moet jij afstand doen van de erfenis van JOUW overleden vader?Waar slaat dat op?
Tsja, mij lukt dat nog niet helemaal...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben er eentje van vosss, die kunnen dat donders goed en daar komen ze nog wel achter
same herequote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsja, mij lukt dat nog niet helemaal...Maar dat komt waarschijnlijk ook vanwege de komende feestdagen...
Ik heb in het kader van de afleiding een kerstboom gekocht met ballen en lampjes en al.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
same here![]()
maar afleiding zoeken doet een heleboel
Geld en spullen kwestiesquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Hij vindt als hij de helft van de overwaarde van het huis betaald, dat genoeg is. Maar het staat in onze samenlevingscontract beschreven, dus hij heeft geen poot om op te staan. Daarnaast heeft mijn vader dit in zijn testament uitgesloten, Dus....payen man, sorry ex.
Klopt, maar als ik eerlijk ben lukt dat 90% van de tijd niet. Daarnaast steekt het mij gewoon dat zij lekker kerst en oud&nieuw gaat vieren met haar vrienden, terwijl ik hier alleen zit.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
same here![]()
maar afleiding zoeken doet een heleboel
ik ken het gevoel maar al te goed dude!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik eerlijk ben lukt dat 90% van de tijd niet. Daarnaast steekt het mij gewoon dat zij lekker kerst en oud&nieuw gaat vieren met haar vrienden, terwijl ik hier alleen zit.![]()
Ik heb ook geen zin om mezelf zielig te vinden, ik bèn helemaal niet zielig. Maar dat zij zo zonder problemen iemand zomaar uit hun leven kunnen verwijderen alsof het etensresten zijn vind ik gewoon schokkend.
de gemeente heeft onlangs besloten een kerstboom van 5 meter hoog recht voor mijn raam te plaatsenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef vosss het volgende:
Kostte al met al 135 euro, maar dan heb je ook wat.
Een kutkerstboom, maar hey, dan heb ik wel de zaterdag weer mooi om zulle we maar zeggen.
Ik heb nu al geen zin om dat ding op te zetten
Nee, dit is mijn recht en geen wraakactiequote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Chev het volgende:
[..]
Geld en spullen kwesties
Noodzakelijk soms natuurlijk, maar nooit leuk.
Hoop niet dat je dit als een soort terugpak actie kwartje
Ja, kom jij maar hierheen dan! Ik ben kutjeblut, remember?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik ken het gevoel maar al te goed dude!
Kom binnenkort weer eens hier langs man... gaan we ons klem zuipen en schelden op alle vrouwen
Het is gewoon de perfectie manier om het nuttige met het aangename te verenigen!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:23 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn recht en geen wraakactie
Dus ik ben niet meer welkom. Je wordt bedanktquote:Op donderdag 10 december 2009 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, kom jij maar hierheen dan! Ik ben kutjeblut, remember?Wat ook al niet helpt met het vinden van afleiding natuurlijk.
Klem zuipen en schelden op alle vrouwen is natuurlijk niet verkeerd op dit soort momenten...
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet meer welkom. Je wordt bedankt
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:28 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er op mij gescholden wordt
Jep....mijn exje gaat ook vrolijk en oppervlakkig verder en het is of ik nooit bestaan heb. Intrigerend....en fucked up, if you ask me.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joh!
Misschien is het dan handig dat jij er niet bij bent als dick_laurent er is.
Weet je, m'n ex en haar vrienden, vroeger mijn vrienden...ze doen me denken aan Alex Garlands' the Beach. Alles zó perfect voor elkaar dat ze door hun arrogantie niet zien wat ze ervoor kapot hebben gemaakt.Dat zulke normale en doorgaans lieve mensen zó verrot van binnen kunnen zijn en daar nog gelukkig over kunnen zijn...
Naja, tis of-of nu....quote:Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jep....mijn exje gaat ook vrolijk en oppervlakkig verder en het is of ik nooit bestaan heb. Intrigerend....en fucked up, if you ask me.
@ barbusse...ben je zo blut dat er zelfs geen treinkaartje naar utrecht af kan?
1: ALLES heeft een oorzaak, of meerdere. Het argument dat iets gewoon zo is klinkt voor mij als niet naar oorzaken willen zoeken, of dat de oorzaak te complex, of te hard, of te onprettig, of te moeilijk is om te vinden of geconfronteerd mee te worden. Dat is geen probleem op zich. Ik kan accepteren dat iemand niet meer gek op me is. Maar ook het verliezen van gevoelens is een proces. Dit gebeurt niet van de ene op de andere dag. In mijn situatie ben ik ervan overtuigd dat haar interesse in mij te snel verdwenen lijkt te zijn om het alleen aan natuurlijk verval te verwijten, of de paar oppervlakkige irritaties die ze vermeldt heeft als reden.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
1.soms is er gewoon geen duidelijk waarom. soms is iemand gewoon niet meer gek op je. en is daar geen enkele andere reden voor dan dat t gewoon niet meer zo is.
dat voelt heel oneerlijk, maar het is nu eenmaal zo.
2.denk maar eens na: er zijn toch heel veel mensen op de wereld, in je direkte omgeving, die aardig zijn, waar niks mis mee is, die niet eens lelijk zijn, en tóch ben je niet verliefd op deze mensen...??
3.er is soms geen waarom. het ís soms gewoon zo.
en zodra je dat kan zien, kun je het denk ik loslaten.
jouw punt 3 is precies wat ik bedoel, maar wellicht iets te simpel verwoordde. dat het "waarom" niet altijd een waarom is dat jij kunt begrijpen of wilt begrijpen...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
1: ALLES heeft een oorzaak, of meerdere. Het argument dat iets gewoon zo is klinkt voor mij als niet naar oorzaken willen zoeken, of dat de oorzaak te complex, of te hard, of te onprettig, of te moeilijk is om te vinden of geconfronteerd mee te worden. Dat is geen probleem op zich. Ik kan accepteren dat iemand niet meer gek op me is. Maar ook het verliezen van gevoelens is een proces. Dit gebeurt niet van de ene op de andere dag. In mijn situatie ben ik ervan overtuigd dat haar interesse in mij te snel verdwenen lijkt te zijn om het alleen aan natuurlijk verval te verwijten, of de paar oppervlakkige irritaties die ze vermeldt heeft als reden.
2: Hier kan ik beter niet op in gaan. Laat ik het erop houden dat ik erg kritisch ben, en wel degelijk weet waarom ik niet op de genoemde mensen verliefd ben.
3: Er is altijd een waarom. Het probleem is dat het waarom soms nagenoeg onmogelijk te vinden of te krijgen is. Of dat het waarom niet diepzinnig genoeg is om voor jezelf als reden te zien. Bijvoorbeeld wanneer iemand doodgereden wordt dan vragen de nabestanden zich meestal af: waarom nu juist hij? Omdat hij op die bewuste plaats was toen de auto passeerde. Maar die verklaring heeft voor hun gevoel niet voldoende betekenis om als reden te mogen gelden. Begrijpelijk, maar nog steeds is het de waarheid. Het is natuurlijk mogelijk dat ik dit ook bij mezelf nu doe, maar een voorwaarde daarvoor is dat ik het juist niet kan zien...
Ik houd het erop dat de tijd het moet slijten, het is dan ook nog minder dan 3 maanden geleden.
kerst kan ik niet voor je oplossen, maar O&N heb ik ook nog niks. "de kunst" O&N meet dan maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik eerlijk ben lukt dat 90% van de tijd niet. Daarnaast steekt het mij gewoon dat zij lekker kerst en oud&nieuw gaat vieren met haar vrienden, terwijl ik hier alleen zit.![]()
Ik heb ook geen zin om mezelf zielig te vinden, ik bèn helemaal niet zielig. Maar dat zij zo zonder problemen iemand zomaar uit hun leven kunnen verwijderen alsof het etensresten zijn vind ik gewoon schokkend.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef EviL_AleX het volgende:
1: ALLES heeft een oorzaak, of meerdere. Het argument dat iets gewoon zo is klinkt voor mij als niet naar oorzaken willen zoeken, of dat de oorzaak te complex, of te hard, of te onprettig, of te moeilijk is om te vinden of geconfronteerd mee te worden. Dat is geen probleem op zich. Ik kan accepteren dat iemand niet meer gek op me is. Maar ook het verliezen van gevoelens is een proces. Dit gebeurt niet van de ene op de andere dag. In mijn situatie ben ik ervan overtuigd dat haar interesse in mij te snel verdwenen lijkt te zijn om het alleen aan natuurlijk verval te verwijten, of de paar oppervlakkige irritaties die ze vermeldt heeft als reden.
Liefde is niet alleen voor je partner.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef EviL_AleX het volgende:
2: Hier kan ik beter niet op in gaan. Laat ik het erop houden dat ik erg kritisch ben, en wel degelijk weet waarom ik niet op de genoemde mensen verliefd ben.
Het gaat er niet omdat ZIJ je geen reden kan geven, daar kan ze niks aan doen, of het nu struisvolgel techniek is of omdat ze echt niet weet, een gevoel kan soms niet met woorden beschreven worden.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef EviL_AleX het volgende:
3: Er is altijd een waarom. Het probleem is dat het waarom soms nagenoeg onmogelijk te vinden of te krijgen is. Of dat het waarom niet diepzinnig genoeg is om voor jezelf als reden te zien. Bijvoorbeeld wanneer iemand doodgereden wordt dan vragen de nabestanden zich meestal af: waarom nu juist hij? Omdat hij op die bewuste plaats was toen de auto passeerde. Maar die verklaring heeft voor hun gevoel niet voldoende betekenis om als reden te mogen gelden. Begrijpelijk, maar nog steeds is het de waarheid. Het is natuurlijk mogelijk dat ik dit ook bij mezelf nu doe, maar een voorwaarde daarvoor is dat ik het juist niet kan zien...
3 maanden poeh ik was toen nog een wrak manquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik houd het erop dat de tijd het moet slijten, het is dan ook nog minder dan 3 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |