abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75468279
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ben blij dat het met jou goed gaat in ieder geval . Zelf zit ik er ook constant aan te denken wat en met wie mijn ex nu iets aan het doen is. Moet ik niet aan denken want de ergste dingen komen boven drijven maar goed, moeilijk te verdringen. Ik typte nu net trouwens 'mijn vriendin' i.p.v. 'mijn ex', dat zegt ook wel weer genoeg over hoe het hier gaat ben ik bang..

En ik snap wat je bedoeld maar ik bedoel ook niet dat ik nu meteen een nieuwe vriendin wil om mijn ex maar te verdringen . Maar ik ben nooit zo een player geweest, mijn ex was de enige waarmee ik echt een betekenisvolle relatie mee heb gehad, voor de rest elke keer naastgeschoten zeg maar. En afgelopen 2 jaar mijn sociale leven (voor zover ik dat had) ook erg laten verwateren. Mijn verleden en het feit dat ik weinig sociaal leven heb op het moment (of manieren om dit op te bouwen want daar zit ik wanhopig naar te zoeken) geeft geen goed vooruitzicht op een gelukkige toekomst met een andere meid snap je .
En probeer ook inderdaad andere dingen te doen maar wat ik al zeg, weinig sociaal leven en de manieren die ik bedacht heb om dat op te bouwen lopen ook niet altijd even soepel op het moment. Dus al met al geen fijne periode.
Herkenbaar. Mijn ex was ook m'n eerste vriendinnetje. Ik heb met haar 6 jaar gehad.. M'n hele volwassen worden heb ik dus met haar gedeeld en ik ben in die tijd heel veel veranderd. Ik moet nu echt ontdekken hoe ik in het leven sta zonder haar. Misschien heb jij dat ook en denk je misschien dat je nog steeds zo bent als voor je relatie. Maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik durfde vroeger ook nooit op iemand af te stappen, maar nu doe ik het zonder schaamte. Ik denk nu: ik heb al een keer een leuk (bleek achteraf wat minder..) meisje gehad, dan lukt dat vast nog wel nog een keer.
Niet dat ik op dit moment een leuk meisje langdurig de aandacht kan geven die ze verdient, want ik heb het nog te druk met mezelf.. maar het gaat om het idee Ik denk dat het ook wel verstandig (en leuk ) is om wat te scharrelen, zodat ik nu niet weer met de eerste de beste een relatie begin en ook nooit spijt kan krijgen dat ik dat niet heb gedaan. Heb jij dat niet? Daar ben ik wel benieuwd naar.

M'n sociale leven had ik ook voor m'n ex laten verwateren, maar gelukkig weer contacten gelegd. Kan je ook niet proberen je oude vrienden weer eens te bellen en iets af te spreken? Dat vinden ze heus niet erg.

Probeer dr uit je kop te zetten die bitch.

Sterkte!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75468652
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef zwartedoos het volgende:
Dat lijkt me echt zo zwaar klote he, als je hem of haar de eerste x met een ander ziet
Ik zou echt duizend doden sterven volgens mij. Vooral al is het met die gast die ervoor heeft gezorgd dat het nu uit is. Waarschijnlijk is ze wel met hem, want ze heeft het niet voor niets uitgemaakt. Ik bereid me er dus op voor maar ik kan het ergens van binnen helemaal niet toelaten.

Binnenkort moet ik het maar eens navragen, want ik zit er echt mee dat ik het gewoonweg niet weet. Ergens heb ik het liefst dat het inderdaad zo is... ik weet alleen niet waarom .. zal er vannacht eens over nadenken. Weet iemand misschien wat dat kan zijn?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 10 december 2009 @ 07:11:22 #203
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75471153
Mensen, ik word echt gruwelijk ziek van de "waarom?" vraag in mijn hoofd. Het dringt zich minder aan mijn hoofd maar de afgelopen 2+ maanden blijft het als een irritante splinter. Ik heb het allemaal tot op het bot ontleed, en iedereen in mijn omgeving is het eens met mijn verklaringen. Maar dat kan heel goed sociaal-wenselijk antwoorden zijn, wat juist NIET wenselijk is nu. Het zou makkelijker zijn als zij het zelf wist en het me zou vertellen. Maar dan verwacht ik te veel van haar. Ik was altijd al de persoon in de relatie die het meeste gaf om het analyseren van (eigen) gedrag.

Bah!
  donderdag 10 december 2009 @ 10:21:09 #204
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75474166
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik zou echt duizend doden sterven volgens mij. Vooral al is het met die gast die ervoor heeft gezorgd dat het nu uit is. Waarschijnlijk is ze wel met hem, want ze heeft het niet voor niets uitgemaakt. Ik bereid me er dus op voor maar ik kan het ergens van binnen helemaal niet toelaten.

Binnenkort moet ik het maar eens navragen, want ik zit er echt mee dat ik het gewoonweg niet weet. Ergens heb ik het liefst dat het inderdaad zo is... ik weet alleen niet waarom .. zal er vannacht eens over nadenken. Weet iemand misschien wat dat kan zijn?
misschien zodat je het los kan laten en verder kan gaan?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 10 december 2009 @ 10:39:25 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75474701
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Mensen, ik word echt gruwelijk ziek van de "waarom?" vraag in mijn hoofd. Het dringt zich minder aan mijn hoofd maar de afgelopen 2+ maanden blijft het als een irritante splinter. Ik heb het allemaal tot op het bot ontleed, en iedereen in mijn omgeving is het eens met mijn verklaringen. Maar dat kan heel goed sociaal-wenselijk antwoorden zijn, wat juist NIET wenselijk is nu. Het zou makkelijker zijn als zij het zelf wist en het me zou vertellen. Maar dan verwacht ik te veel van haar. Ik was altijd al de persoon in de relatie die het meeste gaf om het analyseren van (eigen) gedrag.

Bah!
moest gelijk aan een Placebo nummer denken:
quote:
Time will help you through
But it doesn't have the time
To give you all the answers to
the never-ending why
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75475096
Alex, als je niet het antwoord wil vragen, óf geen antwoord krijgt op je vragen, óf geen contact meer heb, kan je het beste voor jezelf het meest acceptabele antwoord nemen en hiermee door 'borduren'.

Op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat het antwoord dat je wil in jezelf zit (best-case-scenario).
Ik heb geleerd om daarmee te leven, te accepteren dat het is gegaan zoals het is gegaan en je het alleen ook wel red.

Het heeft mij ook ruim 1 jaar gekost om tot mezelf te komen, en ben nu na 1 1/2 jaar op het moment dat ik werkelijk blij ben met mijn leven zonder haar

Ff doorbijten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  Moderator donderdag 10 december 2009 @ 10:56:22 #207
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75475188
Pfff nou ik zie op facebook nu een "birthday party" die mijn ex en een vriendin van dr geven as vrijdag.... en ze hebben zo'n beetje al mijn vrienden uitgenodigd....

....behalve mij

Na 7 jaar samen zijn... en ik besta gewoon niet meer voor dr....goddamn wat heb ik mn tijd verspild met dat stomme kutwijf zeg...jezus....
pi_75475537
Uhm Dick, logisch toch dat ze je niet uit nodigt?

Het is niet verstandig om jezelf obstakels neer te zetten als je het gezellig wil hebben
En al zeker als je geen contact meer heb.

Ik heb mijn ex op alle mogelijke fronten geblokkeerd en dat bevalt me prima, facebook, msn, mail ect.
Tijdje gedacht om die blokkeringen er weer af te halen, maar het is wel goed zo voor mijn gevoel.

Als je op de dag van het feestje, je thuis gaat zitten balen omdat je vrienden daar zijn doe je toch echt iets fout!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75476126
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Re het volgende:

[..]

moest gelijk aan een Placebo nummer denken:
[..]
Dat nummer heb ik grijsgedraaid een tijdje terug toen ik dus ook met zo'n waarom-vragen zat. Geweldige CD overigens.
Don't let my username fool you...
pi_75476150
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:11 schreef EviL_AleX het volgende:

Bah!
soms is er gewoon geen duidelijk waarom. soms is iemand gewoon niet meer gek op je. en is daar geen enkele andere reden voor dan dat t gewoon niet meer zo is.

dat voelt heel oneerlijk, maar het is nu eenmaal zo.

denk maar eens na: er zijn toch heel veel mensen op de wereld, in je direkte omgeving, die aardig zijn, waar niks mis mee is, die niet eens lelijk zijn, en tóch ben je niet verliefd op deze mensen...??

er is soms geen waarom. het ís soms gewoon zo.
en zodra je dat kan zien, kun je het denk ik loslaten.
Kwak
  Moderator donderdag 10 december 2009 @ 11:29:34 #211
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75476214
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef Chev het volgende:
Uhm Dick, logisch toch dat ze je niet uit nodigt?

Het is niet verstandig om jezelf obstakels neer te zetten als je het gezellig wil hebben
En al zeker als je geen contact meer heb.

Ik heb mijn ex op alle mogelijke fronten geblokkeerd en dat bevalt me prima, facebook, msn, mail ect.
Tijdje gedacht om die blokkeringen er weer af te halen, maar het is wel goed zo voor mijn gevoel.

Als je op de dag van het feestje, je thuis gaat zitten balen omdat je vrienden daar zijn doe je toch echt iets fout!
Oh nee hoor, ik ga wat anders leuks doen

Maar ik had gewoon op zijn minst verwacht dat ze zou vragen of ik zou willen komen uberhaupt ofzo.... zeker aangezien ze allemaal mensen heeft uitgenodigd die heel dicht bij mij staan.... dus dan weet ze heus ook wel dat ik te horen krijg dat dr een feestje is.
Ach ik vind het gewoon zo kil hoe het allemaal is gegaan.... Had ik geweten dat het allemaal zo zou eindigen, was ik een paar jaar geleden al gillend van haar weg gerend!!

Oh well... laten we vooral leren van onze fouten (god knows...I made a lot of them)
pi_75477111
Zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat ze (mijn ex en die "beste" vriend van me) gister nog eens gepraat hebben en er verder niks mee doen en het in de doofpot stoppen.

Ex van me weet dat ik het weet en zij gaat mij niet bellen om tekst en uitleg te geven, want ze vind dat ik mijn verontschuldigingen moet maken omdat ik ze mijn huis uit gezet heb afgelopen zaterdag.

Tuurlijk trut, ik heb die vriend het huis uit gezet omdat ie weer eens te bezopen was en tegen me stond te schreeuwen dat ik moet opflikkeren en dat laat ik mij godverdomme door de koningin nog niet zeggen in mij eigen huis.

Jij bent uit eigen beweging meegegaan met hem en als dank voor alles wat ik voor je gedaan heb flikken jullie me zoiets.

Thanks for nothing !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75477131
Ik ben er wel een beetje (understatement) klaar mee.
vosss is de naam,
pi_75477564
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef vosss het volgende:
Dat kan ik wel begrijpen ja... En waarom moet jij je excuses aanbieden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75477596
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef vosss het volgende:
Nu ben je boos en ben je er klaar mee. Helaas komt er straks een andere fase. Bereid je maar alvast voor.
Sterkte
pi_75477759
*herinnert zich de avond dat ze dronken en huilend tegen iedereen die het maar wilde horen verklaarde dat ze ZO ONTZETTEND KLAAR was met meneer ex
Kwak
pi_75477837
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
*herinnert zich de avond dat ze dronken en huilend tegen iedereen die het maar wilde horen verklaarde dat ze ZO ONTZETTEND KLAAR was met meneer ex
Wees blij dat je het nog hebt kunnen spuien, want op den duur helpt het wel. Ook al ben je er dan nog lang niet, je hebt in ieder geval al je frustratie eruit kunnen gooien.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75477992
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Nu ben je boos en ben je er klaar mee. Helaas komt er straks een andere fase. Bereid je maar alvast voor.
Sterkte
Gaat ie wel kwartje?

Tuurlijk heb je gelijk, ups en downs noemen ze dat, moodswings.

Het ene moment wil je diegene de grond in trappen en het andere wil je samen knuffelen

Grappig.. zit ik weer 's hier op fok, en op m'n werk komt op het moment van type op Q music radio (top 1000) de favoriete artiest van mijn ex, Celine dion (when you touch me like this, when you hold me like that).

Sommigen dingen vergeet je, andere dingen niet, liefde kan komen en liefde kan gaan, toch zal alles in je leven bijven bestaan
We moeten 't er maar mee doen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75478056
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Chev het volgende:

[..]

Gaat ie wel kwartje?

Tuurlijk heb je gelijk, ups en downs noemen ze dat, moonswings.
Het ene moment wil je diegene de grond in trappen en het andere wil je samen knuffelen

Grappig.. zit ik weer 's hier op fok, en op m'n werk komt op het moment van type op Q music radio (top 1000) de favoriete artiest van mijn ex, Celine dion (when you touch me like this, when you hold me like that).

Sommigen dingen vergeet je, andere dingen niet, liefde kan komen en liefde kan gaan, toch zal alles in je leven bijven bestaan
We moeten 't er maar mee doen
Je ex is fan van Celine Dion? Tering, wat moet jij blij zijn dat je van d'r af bent kerel.
pi_75478263
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Sterkte
De teleurstelling bedoel je?
Daar zit ik ook al mee hoor.

Ik moet nog een aantal zaken voor mezelf op een rij zetten en dan gaat de stekker er helaas uit.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hun mij nog recht in de ogen aan durven/willen/kunnen kijken.

Bovendien ben ik er eentje met principes en die schuif ik niet zomaar aan de kant en volgens mijn principes flik je zoiets niet als beste vriend en ook niet als ex. Sterker nog, ik heb haar letterlijk gezegd dat ik haar het beste gun en alle geluk van de wereld, met wie ze maar wil, maar niet met hem.

En het dan gewoon wel doen. Ja daahaag, dan ben ik klaar met je en als ik klaar met je ben dan besta je niet meer voor mij.

En dat zal dan best allemaal heel vervelend en naar zijn voor hun gevoel, maar daar heb ik compleet een broertje dood aan.
vosss is de naam,
pi_75478362
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je ex is fan van Celine Dion? Tering, wat moet jij blij zijn dat je van d'r af bent kerel.
Niks mis mee denk ik hoor, iedereen vind andere dingen leuk, en dat moet je accepteren vind ik.

Ik luister zelf ook liever andere muziek, had wel een paar cd's daar (radio werkte niet op de kamer) maar luisterde ook wel geregeld gewoon mee en op een gegeven moment hoor je die muziek zo vaak dat je het wel gaat waarderen omdat zij het waardeerd (vaag hè )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75478723
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef Chev het volgende:

[..]

Gaat ie wel kwartje?
Gaat eigenlijk hartstikke goed. Ben, ondanks de troep waarin ik zit, nog nooit zo gelukkig geweest de laatste jaren. Merk nu steeds meer hoe slecht onze relatie was. Enne .. vrijheid, blijheid

Het alleen zijn is een stuk minder, maar dat gaat ook een stuk beter nu ik weer begonnen ben met werken. Heb het nu nog drukker, maar dat is alleen maar goed.

Gisteren gesprek gehad met mijn ex. Zijn ouders gaan niet meer oppassen, dus kunnen de kids een dag extra naar de opvang. Begrijpen ze niet dat dit alleen te nadelen van de kids is en niet voor mij. Hij wil dat ik afstand doe van mijn erfenis van mijn overleden vader. Ja dag, jij wilt mij uitkopen, kom maar op met die zak geld.
Wat ik nog wel steeds een rare gewaarwoording vind. Dat ik helemaal geen gevoel voor hem heb. Het is wel het nodige gebeurd, maar dan zou ik kwaad moeten zijn ofzo. Maar ach, heb hem daardoor zeer snel achter mij kunnen laten.
pi_75478849
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef vosss het volgende:

[..]

De teleurstelling bedoel je?
Daar zit ik ook al mee hoor.

Ik moet nog een aantal zaken voor mezelf op een rij zetten en dan gaat de stekker er helaas uit.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hun mij nog recht in de ogen aan durven/willen/kunnen kijken.

Bovendien ben ik er eentje met principes en die schuif ik niet zomaar aan de kant en volgens mijn principes flik je zoiets niet als beste vriend en ook niet als ex. Sterker nog, ik heb haar letterlijk gezegd dat ik haar het beste gun en alle geluk van de wereld, met wie ze maar wil, maar niet met hem.

En het dan gewoon wel doen. Ja daahaag, dan ben ik klaar met je en als ik klaar met je ben dan besta je niet meer voor mij.

En dat zal dan best allemaal heel vervelend en naar zijn voor hun gevoel, maar daar heb ik compleet een broertje dood aan.
Hee Voss,

Heel herkenbaar. Ik hoop dat je het klaar zijn volhoudt. Dat is namelijk niet zo makkelijk. In je hoofd wel, maar je hart uitschakelen is iets anders.
pi_75478876
Waarom moet jij afstand doen van de erfenis van JOUW overleden vader? Waar slaat dat op?
pi_75478969
quote:
In je hoofd wel, maar je hart uitschakelen is iets anders.
Ik ben er eentje van vosss, die kunnen dat donders goed en daar komen ze nog wel achter
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')