dude... hoe durf je uberhaupt te denken dat iemand anders de schuld heeft aan jouw paniekaanvallen?? zit altijd in jezelf (en ik kan het weten, kheb die krengen ook) en geloof mij... angststoornis gaat nooit helemaal overquote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
ik heb ook hulp gezocht en erover gepraat maar soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt omdat je niet weet waar het vandaan komt ga je je toch dingne afvragen...quote:Op zondag 6 december 2009 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..
en ik veroordeel je niet, ik geef advies. wat wil je anders met je topic berijken?
Wat moet je met zo'n boek... Ga aan jezelf werken... Je ex heeft er weinig mee te makenquote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
Kan dat ook met goede boeken?quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
http://www.terugbijmijnex.nl/?gclid=COeUqZnXwZ4CFVoq3god6n7ypA
Bestellen, in zestig dagen uitlezen, klagen dat het een kutboek is dat je niet verder heeft geholpen en je krijgt je geld terug én mag het boek houden.
Wat wil je ex eigenlijk?quote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
Inderdaad, misleidende topictitel....quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat je weer terug bij jouw ex was.
Kweenie of je het zielig moet noemen dat je je gevoel probeert te volgen, of misschien zelfs wel probeert te weerstaan/begrijpen. In retrospect is dat altijd makkelijk praten. En goed dat men daarvan leert. Maar zielig zou ik het niet willen noemen. Je bent mens. Immers.quote:Op zondag 6 december 2009 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn tip: contact definitief verbreken.
Ik dacht ook niet zonder mijn ex te kunnen en ben bijna 2 jaar diep ongelukkig geweest en het enige waar ik aan denken kon was 'ik wil hem terug want ik kan niet zonder hem'. Dat gevoel is oprecht, dat is echt, dat doet pijn, maar is totaal niet realistisch.
Sinds ik een nieuwe relatie heb besef ik dat er toch echt iemand kan zijn die leuker is dan je ex, die beter bij je past en waar je ook simpelweg oud mee wilt worden. Nu nog het vertrouwen in hem vinden en geloven dat hij niet over een aantal jaar er met een collega vandoor gaat
ps: ik heb ook absoluut lopen zoeken naar boekjes zoals dit, maar echt, nu moet ik er om lachen....wat een dwaasheiden eigenlijk ook een klein beetje zielig dat ik daar heel serieus in was.
Excuses, het was "34% - 1 op 3", ik heb geen flauw idee waarom ik 't omgedraaid hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:59 schreef Domensino het volgende:
Je hoeft geen boek te kopen, en je hoeft ook niet per se te luisteren naar mensen die zeggen dat 't geen zin heeft omdat 66% van alle huwelijken stukloopt (als je zo gaat redeneren kun je maar beter nooit een relatie nemen - en de vraag is of het waar is - bron?)
Je geeft aan dat je ex nog gevoelens voor je heeft; dat is mooi! Wat je nu moet doen is gewoon hard doorgaan met werken aan jezelf, geen tijd verspillen aan hard-to-get-zijn want die tijd kun je dus niet aan je eigen genezing besteden. Bovendien is hard-to-get spelen zinloos, want het is iets doen wat blijkbaar niet bij je past. Als je het niet uit jezelf al doet, moet je het ook niet gaan doen. Tenzij je enorm voor lul wil komen te staan over twee weken (wanneer het mislukt).
Nee, ga gewoon verder met werken aan jezelf, leg je ex uit waar die paniekaanvallen aan liggen/ lagen, en wat je eraan gaat doen, en dat je graag bij haar wil zijn en kijken of jullie het samen gezellig kunnen hebben. Eerst als vrienden, als dat goed gaat komt er snel genoeg meer.![]()
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |