abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75332923
hej hallo,

ik heb een vraag het is nu zo'n half jaar uit met mijn ex nadat ik paniek aanvallen heb gehad en dacht dat het door haar kwam en toen heeft zij gezegd dat het misschien maar beter was dat we stopten, daarna hebben we nog regelmatig contact gehad maar laatst heeft ze gezegd dat ze het zat was en het niet meer kon... nu las ik dat er een boek was Terug bij mijn ex... heeft iemand ervaring met dit boek of heeft iemand hier een torrent van?
ik zou niets liever willen dan mijn ex terug helemaal nu met de feestdagen besef ik dat ik niet zonder haar kan...

hoop dat jullie mij kunnen helpen
It is I that f*cks your girlfriend
pi_75332951
Ik dacht dat je weer terug bij jouw ex was.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 6 december 2009 @ 11:36:02 #3
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75332979
en ik maar hopen een sappige love story
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  Official ESF Kreviewer zondag 6 december 2009 @ 11:36:18 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_75332984
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef o.us het volgende:
Ik dacht
Moehahaha...
pi_75333055
je hebt je ex beschuldigt dat het haar fout was door jou paniekaanvallen.. zorg er nou maar eerst voor dat jij er hulp voor zoekt bij de HA. daarna kan je er met haarf over gaan praten, anders word het weer precies als eerst
-
  zondag 6 december 2009 @ 11:41:50 #6
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_75333084
Paniekaanvallen door je vriendin? Jezus, grow a pair zeg..
It's about being boss, not being the boss...
pi_75333137
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
pi_75333180
Moet je zelf weten. Wat moeten wij hiermee?
  zondag 6 december 2009 @ 11:47:47 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75333184
dus als ik het goed heb wil jij je weer terug forceren in de relatie... ten koste van wat...? jouw paniekaanvallen?

Klinkt best egoistisch vind je niet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 6 december 2009 @ 11:51:06 #10
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75333230
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
dude... hoe durf je uberhaupt te denken dat iemand anders de schuld heeft aan jouw paniekaanvallen?? zit altijd in jezelf (en ik kan het weten, kheb die krengen ook) en geloof mij... angststoornis gaat nooit helemaal over

en ga verder met je leven en laat je verleden en ex rusten
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75333253
ik wil me helemaal niet terug forceren in een relatie asoluut niet, en zeker niet ten koste van mijn paniek aanvallen maar dat probleem is nu allang weer verholpen en heb daar 0,0 last meer van. weet ook nu wat de oorzaak is
pi_75333378
Informeer eens bij een goede boekhandel, boeken kan je namelijk ook kopen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 6 december 2009 @ 12:00:51 #13
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75333397
WIL je ex jou sowieso terug, denk dat dat je eerste vraag moet zijn...
ฝัน
pi_75333455
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..

en ik veroordeel je niet, ik geef advies. wat wil je anders met je topic berijken?
-
pi_75333481
ze zegt dat ze heel erg heeft getwijfeld over wat ze nu wilt en dat ze zodra ze me ziet haar gevoelens weer boven komen, dus denk dat ze het wel wilt alleen dat haar single life haar nu ook wel goed beval
pi_75333505
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..

en ik veroordeel je niet, ik geef advies. wat wil je anders met je topic berijken?
ik heb ook hulp gezocht en erover gepraat maar soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt omdat je niet weet waar het vandaan komt ga je je toch dingne afvragen...
  zondag 6 december 2009 @ 12:09:02 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75333541
Je hebt gewoon eenzame Kerstvrees.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 12:10:50 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_75333570
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Je hebt gewoon eenzame Kerstvrees.
Spijker...kop.
pi_75333609
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
  zondag 6 december 2009 @ 12:15:48 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75333658
http://www.terugbijmijnex.nl/?gclid=COeUqZnXwZ4CFVoq3god6n7ypA

Bestellen, in zestig dagen uitlezen, klagen dat het een kutboek is dat je niet verder heeft geholpen en je krijgt je geld terug én mag het boek houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 december 2009 @ 12:28:31 #21
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_75333857
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
Wat moet je met zo'n boek... Ga aan jezelf werken... Je ex heeft er weinig mee te maken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_75333942
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
http://www.terugbijmijnex.nl/?gclid=COeUqZnXwZ4CFVoq3god6n7ypA

Bestellen, in zestig dagen uitlezen, klagen dat het een kutboek is dat je niet verder heeft geholpen en je krijgt je geld terug én mag het boek houden.
Kan dat ook met goede boeken? En verder wat JoeyT zegt....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75334154
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
Wat wil je ex eigenlijk?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75337019
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat je weer terug bij jouw ex was.
Inderdaad, misleidende topictitel....
pi_75337145
Mijn tip: contact definitief verbreken.

Ik dacht ook niet zonder mijn ex te kunnen en ben bijna 2 jaar diep ongelukkig geweest en het enige waar ik aan denken kon was 'ik wil hem terug want ik kan niet zonder hem'. Dat gevoel is oprecht, dat is echt, dat doet pijn, maar is totaal niet realistisch.

Sinds ik een nieuwe relatie heb besef ik dat er toch echt iemand kan zijn die leuker is dan je ex, die beter bij je past en waar je ook simpelweg oud mee wilt worden. Nu nog het vertrouwen in hem vinden en geloven dat hij niet over een aantal jaar er met een collega vandoor gaat

ps: ik heb ook absoluut lopen zoeken naar boekjes zoals dit, maar echt, nu moet ik er om lachen....wat een dwaasheid en eigenlijk ook een klein beetje zielig dat ik daar heel serieus in was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')