dude... hoe durf je uberhaupt te denken dat iemand anders de schuld heeft aan jouw paniekaanvallen?? zit altijd in jezelf (en ik kan het weten, kheb die krengen ook) en geloof mij... angststoornis gaat nooit helemaal overquote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef RR-Phantom het volgende:
als je niet weet waar het vandaan komt en elke keer als je vriendin erbij is gebeurt dat ga je naar een antwoord zoeken en heb allang hulp gehad en heb er nu geen last meer van en heb dat allemaal allang uitgelegd aan mij ex... dus ga me niet veroordelen zeker niet als je me niet eens kent
ik heb ook hulp gezocht en erover gepraat maar soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt omdat je niet weet waar het vandaan komt ga je je toch dingne afvragen...quote:Op zondag 6 december 2009 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja maar ipv haar eerst te beschuldigen had bje er over moete prate en hulp zoeken..
en ik veroordeel je niet, ik geef advies. wat wil je anders met je topic berijken?
Wat moet je met zo'n boek... Ga aan jezelf werken... Je ex heeft er weinig mee te makenquote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
Kan dat ook met goede boeken?quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
http://www.terugbijmijnex.nl/?gclid=COeUqZnXwZ4CFVoq3god6n7ypA
Bestellen, in zestig dagen uitlezen, klagen dat het een kutboek is dat je niet verder heeft geholpen en je krijgt je geld terug én mag het boek houden.
Wat wil je ex eigenlijk?quote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef RR-Phantom het volgende:
uhm ook nog iemand met tips die niet iemand wil gaan lopen afkraken om wat die of gene heeft gezegd maar wilt helpen me het terug krijgen van zijn ex...
Inderdaad, misleidende topictitel....quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat je weer terug bij jouw ex was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |