abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75480067
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef jongegast het volgende:
We gaan zeer waarschijnlijk de laatste fase in van het einde van de bear markt, en het begin van de nieuwe bullmarkt in 2010
We zitten toch al een hele tijd in een bullmarkt? Dacht dat bear/bull gebaseerd was op 25% stijging of daling sinds een hoogte/dieptepunt...
pi_75480223
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:19 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

We zitten toch al een hele tijd in een bullmarkt? Dacht dat bear/bull gebaseerd was op 25% stijging of daling sinds een hoogte/dieptepunt...
En zie daar nou net het grootse probleem met TA... Vanaf wanneer ga je tellen. Wat is het echte dieptepunt en dus het begin van de Bear/Bull markt.

Ik hoor ook af en toe analisten beweren dat we nog altijd in een dalende trend zitten. Zij nemen dus een heel ander beginpunt, dan de analisten die (zoals jij net) beweren dat we in een bull-markt zitten.
pi_75480259
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En dat baseer je waar op?
de financials worden verkocht, maar de markt daalt niet.
pi_75480763
Tijd voor een dagput en -call experiment om 14:30?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 december 2009 @ 13:48:32 #255
862 Arcee
Look closer
pi_75481025
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef TeringHenkie het volgende:
Tijd voor een dagput en -call experiment om 14:30?

Gokken op rood én zwart, bedoel je?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_75481154
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef jongegast het volgende:
We gaan zeer waarschijnlijk de laatste fase in van het einde van de bear markt, en het begin van de nieuwe bullmarkt in 2010
Vinden jullie de recente omkering van de dollar geen slechte voorbode? Als speculanten dadelijk en-masse hun goedkope dollarleningen gaan aflossen omdat de koers ze te hoog wordt, zullen ze wereldwijd hun effecten en andere beleggingen dumpen. De Amerikaanse rente is weliswaar nog laag, maar Bernanke heeft al meerdere keren laten vallen dat de FED zal overwegen om hem te verhogen. Wanneer dat gebeurt zijn m.i. de rapen gaar.
pi_75481381
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En zie daar nou net het grootse probleem met TA... Vanaf wanneer ga je tellen. Wat is het echte dieptepunt en dus het begin van de Bear/Bull markt.

Ik hoor ook af en toe analisten beweren dat we nog altijd in een dalende trend zitten. Zij nemen dus een heel ander beginpunt, dan de analisten die (zoals jij net) beweren dat we in een bull-markt zitten.
Ik ben geen analist en nog minder beweer ik dat we in een bullmarkt zitten (op lange termijn toch). Ik merk alleen op dat men de 25%-regel gebruikt om een markt te definiëren .

Bovendien ben ik mij ervan bewust dat het geen goed idee is om maart als referentiepunt te nemen wbt de lange termijn, dat moment zal eerder binnen 5 jaar zijn ofzo.

Maar hey, no complainin' here... Deze zijn juist de meest interessante beurstijden ooit, wanneer er een uitgesproken richting gekozen wordt .
pi_75481383
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef dvr het volgende:

[..]

Vinden jullie de recente omkering van de dollar geen slechte voorbode? Als speculanten dadelijk en-masse hun goedkope dollarleningen gaan aflossen omdat de koers ze te hoog wordt, zullen ze wereldwijd hun effecten en andere beleggingen dumpen. De Amerikaanse rente is weliswaar nog laag, maar Bernanke heeft al meerdere keren laten vallen dat de FED zal overwegen om hem te verhogen. Wanneer dat gebeurt zijn m.i. de rapen gaar.
Zeer slechte voorbode en staat zeker te gebeuren. Is het niet omdat de FED de rente verhoogt, dan gebeurd het wel door een dubbel dip waarbij de dollar aantrekt door de vlucht naar veiligheid. De hogere rente of aansterkende dollar zorgt ervoor dat de leningen verstrekt in dollars te hoge kosten met zich meebrengen en men genoodzaakt is de assets te verkopen om de schuld af te lossen. Dit zorgt ervoor dat alle soorten assets down gaan of de neergang versterken en de dollar flink zal aansterken.
pi_75482366
Jobless claims in 4 minuten, not sure yet if ik er op ga anticiperen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75482471
Worse than expected.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75482481
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Jobless claims in 4 minuten, not sure yet if ik er op ga anticiperen.
Niet zo goed, die claims...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75482531
Slechts een daling van 0.2 / 0.3% in de futures op basis van dit nieuws
pi_75482670
Long straddle zou dus niet veel uitgehaald hebben ...
pi_75482671
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet zo goed, die claims...
verlengde steunaanvragen fors gedaald, dus goed en slecht.

VS 1ste steunaanvragen week 5 dec +17.000 naar 474.000 14:30:00
VS verlengde aanvragen week 28 nov -303.000 naar 5.157.000 14:30:00
VS 1ste steunaanvragen week 28 nov ongewijzigd op 457.000 14:30:00
VS 1ste steunaanvragen week 5 dec verwachting was +8.000
  donderdag 10 december 2009 @ 14:49:42 #265
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75483149
318,00

weer een lagere top gezet?
pi_75483752
Stoploss eur/usd op 1.50 gezet, zodat positie geen verlies meer kan worden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 december 2009 @ 15:12:22 #267
862 Arcee
Look closer
pi_75483966
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Denken jullie dat 't nu nog een moment is om short te gaan op ING met de turbo met SL 7?
Had idd wel gekund, short gaan op ING, maar dan je al voor 9:30 uur moeten cashen, want daarna ging het binnen een uur van -2% naar +5.7%. Volatiel dagje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_75484652
Net ook weer met fascinatie naar die opening in NY gekeken. Dat klappen tijdens het aftellen, al die glimlachende gezichten, en die confetti als de beurs opent. Echt verschrikkelijk overdreven
pi_75487059
Donders! Wat een spuit elf op de prijs van Natural gas! Zal zo wel ff plaatje posten
pi_75489488
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Donders! Wat een spuit elf op de prijs van Natural gas! Zal zo wel ff plaatje posten
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 17:57:34 #271
230491 Zith
pls tip
pi_75489539
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is net bekend geworden dat er een ijstijd komt ofzo?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75490608
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Is net bekend geworden dat er een ijstijd komt ofzo?
hehe, heb eigenlijk nog niet eens opgezocht waarom het zo steeg. Wel frappant, lijkt me iig. nieuwsgericht.

Ander leuk plaatje, het beursverloop van Dubai! Dat noem ik nog eens een rollercoaster!
pi_75490879
Hmm, what about short gaan op metalen? Lood en Koper zijn wel erg gestegen de laatste tijd...
pi_75490895
Even een totaal andere vraag. Heeft een van jullie ervaring met rapporten van Maarten Verheyen? Hij claimt zelfs in 2008 winsten te hebben geboekt van 25% e.d. Kreeg er laatst een mailtje van met wat 'ervaring en van klanten' die soms wel een rendement van 90% behaalde over het totaal, wat toch niet verkeerd is in 18 transacties.

Ik zou zelf een rapport van hem kunnen kopen maar heb het idee dat je makkelijk een kat in de zak koopt bij dit soort dingen.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_75491080
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:46 schreef draaier89 het volgende:
Even een totaal andere vraag. Heeft een van jullie ervaring met rapporten van Maarten Verheyen? Hij claimt zelfs in 2008 winsten te hebben geboekt van 25% e.d. Kreeg er laatst een mailtje van met wat 'ervaring en van klanten' die soms wel een rendement van 90% behaalde over het totaal, wat toch niet verkeerd is in 18 transacties.

Ik zou zelf een rapport van hem kunnen kopen maar heb het idee dat je makkelijk een kat in de zak koopt bij dit soort dingen.
If it sounds to good to be true ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')