Welke en in welke zin?quote:
Nietes.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
in de zin dat we het ravijn instorten natuurlijk.
Duh
Dus dat betekent voor de komende dagen en weken?quote:
Nee, dagen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus dat betekent voor de komende dagen en weken?
Amen to that!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef LXIV het volgende:
Niemand weet wat dat betekent. We leven tussen vrees en hoop. Vrees voor de double dip, dus het niet aanslaan van de economie ten koste van het exploderen van de staatsschulden en hoop op een herstel zoals eigenlijk altijd nog gebeurd is.
of vrees dat de daling niet inzet, en hoop op de grootste bak ellende ooit.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef LXIV het volgende:
Niemand weet wat dat betekent. We leven tussen vrees en hoop. Vrees voor de double dip, dus het niet aanslaan van de economie ten koste van het exploderen van de staatsschulden en hoop op een herstel zoals eigenlijk altijd nog gebeurd is.
Toveren is goed. Met toveren heb ik al meer binnengehaald in twee weken dan VDG met zijn Eliot-Wave in een half jaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
of vrees dat de daling niet inzet, en hoop op de grootste bak ellende ooit.
De wereld is knap verknipt, inderdaad.
Gelukkig helpt veel en hard roepen om je schoentje gevuld te krijgen. Hop, naar het tovertopic!
Toveren, gosh. Dat doet me denken aan dat nummer van K3quote:Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toveren is goed. Met toveren heb ik al meer binnengehaald in twee weken dan VDG met zijn Eliot-Wave in een half jaar.
Ga je overnight nog iets doen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Toveren, gosh. Dat doet me denken aan dat nummer van K3![]()
Hocus Pocus, iedereen kan toveren!
Ben wel benieuwd of je het kan volhouden of je toch een kleine pauze gaat inlassen. Bij winst reeksen verlies ik na verloop van tijd mn eigen rationaliteit wat gelijk staat aan direct goed op mn bek gaan.
Ik ben op dit moment in de laatste afhandeling van wat schoolprojecten, waarvan ik komende vrijdag, komende maandag en volgende week vrijdag de deadlines heb. Dat vreet op dit moment al mijn tijd op.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ga je overnight nog iets doen?
De futures staan inderdaad erg groen van vertrouwen. Voor de rest lijkt het me interessanter om te zien wat de beurs op unemployment morgen gaat doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Burnie88 het volgende:
Morgen weer wat omhoog? Lijkt er wel op.
Momenteel is dat, volgens mij, 1 van de zeer weinige indicatoren dat de economie in de VS mogelijk wat hersteld... De lage banenverlies cijfers van vorige week.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De futures staan inderdaad erg groen van vertrouwen. Voor de rest lijkt het me interessanter om te zien wat de beurs op unemployment morgen gaat doen.
Grootste daling van deze maand vandaag: -1.42%.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef Arcee het volgende:
Nikkei zakt weer onder de 10.000.
Er is al een poosje weinig nuttigs over te zeggen. Zijwaarts vind ik persoonlijk altijd de saaiste periode. De grootste aandelen volgen de markt gewoon en vliegen omhoog en naar beneden en er zijn slechts de kleine aandelen die de markt rustig outperformen. Voor de rest is het continu oppassen met short en long want voor je een scheet laat gaan we alweer de andere kant op.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Gremen het volgende:
Ik krijg de laatste weken steeds meer gevoel dat de markt niet naar beneden wil. En het zou me niet verbazen als we binnen nu en een maand verder gaan met stijgen. Misschien moet ik maar short gaan als ik dit gevoeg krijg![]()
Iig is er momenteel niks nuttigs over richtingen te zeggen
En dat baseer je waar op?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef jongegast het volgende:
We gaan zeer waarschijnlijk de laatste fase in van het einde van de bear markt, en het begin van de nieuwe bullmarkt in 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |