abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 december 2009 @ 22:57:11 #226
862 Arcee
Look closer
pi_75464829
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef M.Melandri het volgende:
DAX plaatje VdG klopt dus perfect
Welke en in welke zin?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_75465076
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Welke en in welke zin?
in de zin dat we het ravijn instorten natuurlijk.

Duh
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 december 2009 @ 23:04:40 #228
862 Arcee
Look closer
pi_75465187
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
in de zin dat we het ravijn instorten natuurlijk.

Duh
Nietes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_75465196
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Welke en in welke zin?
5 wave dax dan herstel
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 december 2009 @ 23:11:55 #230
862 Arcee
Look closer
pi_75465470
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef M.Melandri het volgende:
5 wave dax dan herstel
Dus dat betekent voor de komende dagen en weken?
  woensdag 9 december 2009 @ 23:14:36 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75465575
Niemand weet wat dat betekent. We leven tussen vrees en hoop. Vrees voor de double dip, dus het niet aanslaan van de economie ten koste van het exploderen van de staatsschulden en hoop op een herstel zoals eigenlijk altijd nog gebeurd is.
The End Times are wild
pi_75465609
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dus dat betekent voor de komende dagen en weken?
Nee, dagen waarschijnlijk bij topvorming weer draaien naar short.
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 23:16:51 #233
236264 crew  capricia
pi_75465653
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef LXIV het volgende:
Niemand weet wat dat betekent. We leven tussen vrees en hoop. Vrees voor de double dip, dus het niet aanslaan van de economie ten koste van het exploderen van de staatsschulden en hoop op een herstel zoals eigenlijk altijd nog gebeurd is.
Amen to that!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75465761
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef LXIV het volgende:
of vrees dat de daling niet inzet, en hoop op de grootste bak ellende ooit.

De wereld is knap verknipt, inderdaad.

Gelukkig helpt veel en hard roepen om je schoentje gevuld te krijgen. Hop, naar het tovertopic!
  woensdag 9 december 2009 @ 23:28:46 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75466057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

of vrees dat de daling niet inzet, en hoop op de grootste bak ellende ooit.

De wereld is knap verknipt, inderdaad.

Gelukkig helpt veel en hard roepen om je schoentje gevuld te krijgen. Hop, naar het tovertopic!
Toveren is goed. Met toveren heb ik al meer binnengehaald in twee weken dan VDG met zijn Eliot-Wave in een half jaar.
The End Times are wild
pi_75466358
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toveren is goed. Met toveren heb ik al meer binnengehaald in twee weken dan VDG met zijn Eliot-Wave in een half jaar.
Toveren, gosh. Dat doet me denken aan dat nummer van K3
Hocus Pocus, iedereen kan toveren!

Ben wel benieuwd of je het kan volhouden of je toch een kleine pauze gaat inlassen. Bij winst reeksen verlies ik na verloop van tijd mn eigen rationaliteit wat gelijk staat aan direct goed op mn bek gaan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75466484
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Toveren, gosh. Dat doet me denken aan dat nummer van K3
Hocus Pocus, iedereen kan toveren!

Ben wel benieuwd of je het kan volhouden of je toch een kleine pauze gaat inlassen. Bij winst reeksen verlies ik na verloop van tijd mn eigen rationaliteit wat gelijk staat aan direct goed op mn bek gaan.
Ga je overnight nog iets doen?
pi_75466910
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ga je overnight nog iets doen?
Ik ben op dit moment in de laatste afhandeling van wat schoolprojecten, waarvan ik komende vrijdag, komende maandag en volgende week vrijdag de deadlines heb. Dat vreet op dit moment al mijn tijd op.

Ik zit soms alleen op 1 contractjes CFD(tientjes werk), die kan ik er binnen de minuut weer uitgooien. Enige interesse gaat uit naar Geely. Voor de rest is day traden nu eenmaal een erg tijdrovende bezigheid, en ik heb mn nachtrust nu toch wel nodig, misschien ga ik tijdens kerst nog ff een dag of wat er vol tegen aan maar voor nu & dus vnaaf niks

Heel stiekum ga ik msschien morgen nog wel even voor de initial jobless claims een positie innemen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75468010
Morgen weer wat omhoog? Lijkt er wel op.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75468074
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Burnie88 het volgende:
Morgen weer wat omhoog? Lijkt er wel op.
De futures staan inderdaad erg groen van vertrouwen. Voor de rest lijkt het me interessanter om te zien wat de beurs op unemployment morgen gaat doen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 december 2009 @ 01:24:44 #241
862 Arcee
Look closer
pi_75469658
Nikkei zakt weer onder de 10.000.
pi_75471555
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De futures staan inderdaad erg groen van vertrouwen. Voor de rest lijkt het me interessanter om te zien wat de beurs op unemployment morgen gaat doen.
Momenteel is dat, volgens mij, 1 van de zeer weinige indicatoren dat de economie in de VS mogelijk wat hersteld... De lage banenverlies cijfers van vorige week.

Ben benieuwd wat het cijfer vanmiddag is
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 december 2009 @ 08:36:01 #243
862 Arcee
Look closer
pi_75471715
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef Arcee het volgende:
Nikkei zakt weer onder de 10.000.
Grootste daling van deze maand vandaag: -1.42%.

Staat nu op 9862.82, trouwens.
pi_75473174
Ik krijg de laatste weken steeds meer gevoel dat de markt niet naar beneden wil. En het zou me niet verbazen als we binnen nu en een maand verder gaan met stijgen. Misschien moet ik maar short gaan als ik dit gevoeg krijg
Iig is er momenteel niks nuttigs over richtingen te zeggen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_75473512
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Gremen het volgende:
Ik krijg de laatste weken steeds meer gevoel dat de markt niet naar beneden wil. En het zou me niet verbazen als we binnen nu en een maand verder gaan met stijgen. Misschien moet ik maar short gaan als ik dit gevoeg krijg
Iig is er momenteel niks nuttigs over richtingen te zeggen
Er is al een poosje weinig nuttigs over te zeggen. Zijwaarts vind ik persoonlijk altijd de saaiste periode. De grootste aandelen volgen de markt gewoon en vliegen omhoog en naar beneden en er zijn slechts de kleine aandelen die de markt rustig outperformen. Voor de rest is het continu oppassen met short en long want voor je een scheet laat gaan we alweer de andere kant op.

Besides, na verloop van tijd gaat men altijd over die hocus pocus weerstanden praten omdat we bepaalde levels nooit doorgeraken. Persoonlijk vind ik dat altijd onzin. Alleen omdat men denkt dat er een weerstand is zet men daar zijn koop of verkoop orders waardoor het zijwaartse beleid in stand wordt gehouden.

ik hoop iig. dat de markten weer een kant op gaan! Dit gedoe is ook niks!
pi_75474157
Uhu.

Moet wel zeggen dat ik vooral gefrustreerd raak door mijn twee zorgenkindjes, ALPWO en PNE3.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:37:20 #247
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75476522
De markt is erg saai inderdaad. Met de AEX zitten we al sinds sep tussen de 300-330. Van mij mogen we wel naar de 200.
Bedankt Hans.
pi_75478014
Persoonlijk heb ik het gevoel dat we binnenkort flink omhoog uitbreken. Nu zelfs bekent word dat er mogelijk wat landen in de toekomst failliet kunnen gaan bovenop de ellende die al meer als een jaar geld. En toch reageren de beurzen er amper op, we blijven redelijk stabiel. Lijkt me niet anders dan dat we binnenkort flink omhoog gaan, welk nieuws is er immers nog meer nodig om te laten crashen?

Echter in de lange termijn zie ik alles nog steeds verslechteren.
pi_75479483
We gaan zeer waarschijnlijk de laatste fase in van het einde van de bear markt, en het begin van de nieuwe bullmarkt in 2010
pi_75479625
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef jongegast het volgende:
We gaan zeer waarschijnlijk de laatste fase in van het einde van de bear markt, en het begin van de nieuwe bullmarkt in 2010
En dat baseer je waar op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')