Nadat ik zo'n 5 maanden op m'n auto heb zitten wachten was hij toch eindelijk klaar en stond hij op kenteken!

Dus ik nam de papieren mee en ging naar het postkantoor in een nabij gelegen plaats om hem op naam te laten zetten. Ik wist niet precies welke afslag ik moest hebben dus ik ging even stil staan op de parkeerplaats naast de snelweg. Even een snack gekocht en ik wilde weer weg gaan. Was de accu dood... Snel startkabels gekocht en aan iemand gevraagd of hij wilde helpen. Was natuurlijk geen probleem. Nadat hij wat vragen had gesteld over mijn auto kwam er een KLPD auto de parkeerplaats opgereden. Meneer de agent stapte uit en vroeg van wie de zwarte auto was. Dus ik antwoorde met: 'Van mij

'. Dat vond hij mooi, gaf hij eerlijk toe, want de auto stond niet op naam. Ik vertelde hem dat ik dat vreemd vond want hij stond als bedrijfsauto geregistreerd op dat moment en ik had volledige toestemming om hem op naam te laten zetten bij het postkantoor aangezien de garage-eigenaar naar Engeland toe moest. Nadat de agent even in overleg is gegaan met zijn collega mocht ik doorrijden naar het postkantoor. Maar ik krijg nog wel een boete...
Samenvatting:
Auto stond nog niet op naam en ik reed naar het postkantoor om het te regelen
Accu leeg
Politie die me een kwartier nadat ik de auto had een boete gaf
Boete waarvan de hoogte wordt bepaald door de Officier van Justitie